Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 136 ... 193 194
Kirsipuu

Cort heb ik afgeschreven, die is niet in topvorm. Had ik toch voor McNulty of Healy moeten kiezen. Hem nu nog blijven opstellen onder het mom 'anders heb ik hem voor niks gekozen' gaat alleen maar meer gemiste punten opleveren.

Vandaag wil ik Hoole graag opstellen. Maar ik heb ook Evenepoel, Roglic, Thomas, Hart, Vine, Kamna, Leknessund, Barta en Cerny. Keuzes, keuzes...

nasibal

Rev gaat 11 teampunten opleveren

21 als hij wint vandaag, toch? ;) ;) ;)

Bzuidema

Vandaag maar weer de standaard namen:
Evenepoel (c) Roglic, Almeida,Hart,kamna,Mollema,Mcnulty, Caruso en Hirt ipv pedersen voor de truipunten.

Thomberg

'@nasibal ohja dom de teampunten vergeten van de ritzege. Alhoewel ik Hepburn verwacht als winnaar. Hij zei in een interview dat hij Evenepoel best goed kon kloppen. En dan kan ik beter al m’n jayco opstellen.

R. D.

Hepburn, die zat ook nog bij mn laatste 25 voor deze giro.

Ik stel denk ik ook teamgenoten op van potentiele winnaars ipv de Corts en Pedersens.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Wie is er dom. Bij een tijdrit zijn er geen teampunten voor etappe winst dus je werd in de maling genomen. 😉

JesperRenrad

Ik stel Lefevre op vandaag, die hoort ook bij het team, toch?

R. D.

Oh serieus ? 😮

R. D.

Afschaffen die teampunten - veel te moeilijk dit 🤣

pirazzi

Daarom zou ik altijd Buitrago opstellen ipv Cort (die ik niet heb) want teampunten van Milan.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb buitrago en cort allebei opgesteld

nasibal

Ik stel Lefevre op vandaag, die hoort ook bij het team, toch

Sterker nog, Patrick is de ster van het team!

Groetjesaandevoetjes

'@Thomberg - ik heb 2 ploeggenoten van Rev, maar stel alleen Cerny op, want ik heb bijvoorbeeld ook zeker 8 punten voor Milan (100% zeker als Milan finisht), terwijl er een kans is dat Almeida bijvoorbeeld een top dag heeft en Evenepoel lek rijdt. In dat geval pakt een SQS knecht wellicht 0 trui punten ipv 11 trui punten, dus ik vind het best prima om Milan op te stellen ipv een 2e SQS knecht.

mas22

Gisteren Healy kopman, dus 15% gestegen, maar tot nu toe blijft het om te huilen.

Afstappen Ganna is erg zuur. Zag hem als meer dan een tijdrijder, met een hoog punten potentieel aangezien hij ook in ontsnappingen en punchy achtige ritten mee kon doen. Helaas geveld door Corona. In mijn team was het of Ganna of een extra sprinter in de persoon van Milan. Ik had op voorhand echter een interview gelezen waarin Milan aangaf dat hij al blij was dat hij Giro mocht rijden en volledig in dienst zou rijden van de kopmannen. Daarom durfde ik hem niet aan. Achteraf geen goede keuze helaas, ook al is Corona niet te voorspellen.

Voor vandaag nog wat twijfel voor 2 plekken waar ik 4 Opties voor heb. Matthews, Pedersen, Cort en Healy. Ik neig naar de eerste twee omdat Healy gisteren een behoorlijke inspanning heeft geleverd en Cort nog onzichtbaar is deze Giro.

Thomberg

'@pirazzi hahaha

BigMig

'@nasibal was dat nou een SpongeBob referentie?

nasibal

'@BigMig

Jij kent je klassiekers :)

nasibal

'@klaasd

Op die manier bekeken nauwelijks inderdaad. Over een drie weekse ronde is het echter super belangrijk om overal waar je kan energie te sparen (vandaar dat renners ook graag snel in een hotel zijn, etc). Aan het einde van de rit maakt dat net dat kleine beetje verschil. Een ITT is zo'n moment waarop dat kan. Een knecht of aanvaller die vandaag 'rustig aan' doet, doet dat dus niet zo zeer specifiek met het oog op dinsdag, maar meer met het oog op het totale plaatje.

pirazzi

'@kevinraar: Dan zou ik Pinot opstellen en Cort op de bank houden. Want Pinot blijft tweede in het bergklassement, dat zijn 6 punten dus dan zou Cort top 18 of beter moeten doen.

RVH

Vandaag;

- Evenepoel (C), gedoodverfde winnaar. Alle ballen op Remco gezet begin van deze giro. Tot nu toe gaat dat oké....
- Van wilder, 11 punten Remco, heel misschien iets meer
- Cerny, zie Wilder.
- Ballerini, 11 punten Remco
- Roglic, top 5 en klassement punten
- Almeida, top 5 en klassement punten
- Caruso, 6 teampunten Milan en wellicht plek 15 tot 20. Denk t niet overigens.
- Buitrago, 6 teampunten Milan, 1 of 2 punten jongeren. Verwacht tussen plek 25 en 35.
- Hart, top 10?

Bank:
- Pedersen, 4 punten, wellicht plek 15 tot 20?
- Pinot, 6 punten
- Groves, 6 punten
- Oomen, mocht Roglic uithalen.
- Mayrhofen, mocht Leknessund verassen.

Zou dus Pedersen/ Oomen kunnen wisselen voor Ballerini om de kansen te spreiden. Maar begin gekozen voor alle ballen op Remco. Dan dat ook maar doen! Etappe 1 ging daardoor prima

arjenzvob

Pinot heeft Küng die kan veRRassen. Daarom hem de voorkeur gegeven, naast de paar zekere puntjes.
REV (C), Roglic, Almeida, Hart, Ballerini, Cerny, Barta, Cort, Pinot.

Healy is menselijk gok ik, en kan vandaag niet nog eens voluit gaan. Buitrago tja, Pedersen tja, Caruso net niet denk ik en gaf aan in een interview dat dit parcours hem niet ligt. Matthews niet op zo'n lang parcours.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Vergeet niet dat met dit weer echt alleen klassementsmannen of kanshebbers vol gaan. Nog zekerder dan een Cort of Pedersen niet in punten rijden

KV

'@arjen

En wat is precies het voordeel voor Pinot als Kung zou winnen?

zeewolde

Küng heeft dan kans op de eerste plaats in het tijdrijdersklassement. Mooie teampunten voor Pinot.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

hahahahaha! Gelukkig zijn er nog twee oplettende mensen ;) Mooie ingekopte voorzet @KV en @Zeewolde

1 2 ... 136 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.