Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 137 ... 193 194
Valvuillerdemoz

Shit, net te laat om Pinot er nog in te brengen. Nu staat Cort erin. Nu maar hopen dat die leider blijft in het heuvelaanvallersdietochmaarnietmeermeesprintenbij demassaspurtsklassement.

Thomberg

Waarom heeft in Evenepoelsnaam 1% Moscon en Cavendish opgesteld

Laatst gewijzigd
Thomberg

Aan de andere kant, Moscon rijdt nu beter dan Cerny die achteruit rijdt vandaag.

Valvuillerdemoz

Karel Kwartjesman in de hotseat!

Jasperdewaal11

Tuurlijk doet Cort zijn best als ik hem niet opstel, schijtvent :p

Daan Brakenhoff

Zijn best heeft ie misschien wel gedaan. Maar der zullen nog wel rond de 10 jongens onder gaan duiken.

pirazzi

Klopt, Cort staat nu in de top 10 maar zal buiten de top 20 staan straks.

nasibal

BuiTRAAGo

Gladiool

Vandaag moet het dan eens gebeuren.

Evenepoel (C)
Roglic
Almeida
Thomas
Hart
Arensman
Kämna
Van Wilder
Pedersen

Doe me maar eens een sloot punten!

Jasperdewaal11

Gelukkig wel ja

Jommelb

Auw auw Caruso wat doe je me aan... getwijfeld om hem op te stellen maar heeft het toch niet gehaald gezien zijn matige eerste tijdrit...

Papa Bart

De Giro is zojuist tien keer zo spannend geworden. Geen minuten verschil, nee ééntje! En Ineos heeft een lomp sterke ploeg mee!

ditisdavid

Denk dat de mensen met 4 Soudals in de problemen zitten na de eerste Alpenrit... Evenepoel lijkt toch last te hebben van die val en zie daar maar in de komende 5 dagen van te herstellen.

niek-vdv

Opgave Cimolai: Bron- Sporza (Valpartij)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Die seconde van Evenepoel is naar boven afgerond, denk dat het verschil met G. Thomas een halve seconde of minder was.

nasibal

Wint ondanks die last wel gewoon de ITT. Ik denk dat mensen met 4 soudals vanaf het begin af aan al in de problemen zitten, maar je gevoel voor drama verdient ook kudos

Thomberg

Voor het eerst wel wat meer op teampunten ingezet. 2 soudals naar Rev. Wel dd goedkoopste wat altijd slim is. Gaan nog wel punten opleveren komende week. M’n gevoel zei al dag Roglic ging winnen maar ach…

Blijf beetje rond 75 hangen tot nu toe

Zadelpen

Hier zo eentje met drie Evenepoelassistenten. En wij zitten reeds in de problemen sinds rit 1. Bij het inzingen was het eerlijk gezegd al vals. 33% is ons deel.

Team Zadelpen onwaardig. Misschien wel mijn slechtste inzending ooit. Moet nog even uitzoeken wie hier nu schuldig aan is.

berggie1987

Mooie uitslag, zin in de rest van de Giro.
Kan weleens een hele leuke derde week worden.

Zelf gedaald van plek 2 naar 4 overall, maar dat valt me zonder kung alleszins mee. Alle keuzes waren gelukkig goed

nasibal

Thomas overigens bijna net zo in orde als Jip

berggie1987

Jip groeit ook langzaam in de ronde. Wordt met de dag beter.

rbc1912

Na een toch wel dramatische opening nu steeds gestaag aan het stijgen. Naar 69,3% nu. Mijn klassementsmannen Vine, Kämna en Caruso lijken ook in orde en 'Hart EN G' zou weleens een hele fijne combi kunnen worden. Soms kan het wel eens beter zijn om niet te kiezen

Papa Bart

Goh, ik heb en had Ganna en Kung niet geselecteerd in mijn 20, want ik vond de AK mannen sterk genoeg voor de tijdritten en dat pakt nu goed uit. Ik ben een procentje gestegen en dus weer bijna in bekertjes territorium.

Na de rustdag krijgen we nog drie sprinter/aanvaller etappes hoewel de dertiende etappe een beetje lijkt op de etappe van gisteren.

Voor de eerste daarvan is wat mij betreft Groves het vraagteken, of redden de sprinters het niet?

user26790

304 punten. Keurig kunnen handhaven en zelfs een langzame groei - 0.6% gestegen naar 98.3%. Alleen Cort voldoet niet aan de verwachtingen. Geen bankpunten.

pirazzi

331 punten, bankpunten voor Groves, Pedersen en Buitrago maar dat was ingecalculeerd, Milan, van Wilder en Ballerini scoren meer met 30 punten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 137 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.