Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 138 ... 193 194
kevinraar

277 punten gehaald gezakt van 50.7 naar 50.3

floda

Ineos echt heel goed! Als die met arensman en sivakov in de ontsnappingen gaan zitten slopen ze soudal en jumbo. Ik ga na paar mooie dagen en intussen boven de 90% ongetwijfeld de komende dagen weer na beneden. Maar goed met Thomas en hart en almeida voorlopig de goede klassementsrenners te pakken

R. D.

Wederom 5% gezakt, nu op 62.1%. Maar dit was te verwachten na het uitvallen van Ganna. Laten we maar weer snel gaan sprinten.

floda

Las dat Pinot ziek is? Zou wel passen in zijn afscheidsjaar. Maar hoop wel dat hij lekker voor de bergtrui gaat en nog een paar keer kan aanvallen in week 3.

Blaagstra

Prettig voor de sfeer dat Remgoal te pakken blijkt! Bevestiging ook dat het mogelijke slopende totaalwielrennen a la jumbotour 2022 van Ineos behoorlijk op poleposition landt.

jenzrscl

Remco heeft met rustdag en 3 relatief rustige ritten voor klassement , tijd om weer beter te worden en die valpartij te doen vergeten.

Ze hoeven alvast nx te controleren, kan me niet voorstellen dat iemand top 20 in kopgroep gaat zitten.
Mss een barta, maar aan hem zouden trui wel willen schenken.

Die rit van maandag is toch echt zwaar die eerste 80 km. Als het hard gaat peloton zie je veel renners nooit meer terug. Tenzei kopgroep 8min voor rijd en peleton rustig is. Maar dat krijg je niet dicht ik 70 km

Laatst gewijzigd
JW

Exit Uran (COVID)

RiesKos

Poe. 1% gezakt. Ondanks dat elke renner van mijn team punten heeft gepakt. Geen bankpunten. Maar toch. Het missen van Thomas, Kung, Vlasov en Vine begin ik te merken. Met Kung voor Ganna had ik Cort kunnen vervangen door Vine. Blijft natuurlijk een gok. Als Ganna de eerste etappe had gewonnen was alles anders geweest. Lesje echter geleerd. Nooit gokken op een tijdrijder.

kevinraar

gaat lekker zo al 3 renners kwijt ganna dekker en nu ook nog uran op naar de tour

DrSeuss4

Evenepoel covid en stapt af

Feld

Tsss Remco COVID….. geloof je toch niet!

oli4g

Exit Remco

JW

De bookies zijn nog niet zo snel mannen. Betje op Roglic/Hart, tel uit je winst…

Daan Brakenhoff

De giro gaat nu pas echt beginnen ;)

(Een tijdrit winnen met covid en waarschijnlijk nog last van een valpartij… chapeau)

Jv1997

Evenepoel corona.

Atapumafanclub

En nu ook Evenepoel, Kevin

Racemuis

Evenpoel eruit gaat wel een enorm verschil maken voor de Giro zelf. Voor scorito waarschijnlijk vooral voor de mensen die hadden inzetten op teampunten

JW

En doorrr, gaat Ballerini nou aanvallen? Van Wilder voor de bergtrui?

Bonorrie

REV exit door COVID

https://www.ed.nl/giro/giro-ditalia-raakt-leider-kwijt-remco-evenepoel-na-coronabesmetting-niet-meer-van-start~a4c93112/

jm dvg

Exit REV na positieve corona test. Aj aj aj

kevinraar

dat is nummer 4

mas22

Wordt er niet leuker op zo met al die Corona gevallen.

Maakt de exit van Ganna trouwens dubbel zuur nu Thomas in roze komt.

Maar voor de ronde en voor REV natuurlijk heel vervelend.

Aanklampen

10x mensen die hetzelfde zeggen.. Kevin, ook Everpoel ligt eruit

ElDiego1308

'+Evenepoel

Imbatido

Oei, en toen zag de wereld op Scorito er ineens heel anders uit. Geen Remco meer en ook geen mooie teampunten om op te stellen indien nodig. Ik heb geen Thomas, Vlasov, Kämna, Caruso, Carthy, Haig, alleen Hart van Ineos en geen extra Jumbo. Voorlopig ging het behoorlijk goed maar dat worden nog twee lange weken.

1 2 ... 138 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.