Ineos echt heel goed! Als die met arensman en sivakov in de ontsnappingen gaan zitten slopen ze soudal en jumbo. Ik ga na paar mooie dagen en intussen boven de 90% ongetwijfeld de komende dagen weer na beneden. Maar goed met Thomas en hart en almeida voorlopig de goede klassementsrenners te pakken
Remco heeft met rustdag en 3 relatief rustige ritten voor klassement , tijd om weer beter te worden en die valpartij te doen vergeten.
Ze hoeven alvast nx te controleren, kan me niet voorstellen dat iemand top 20 in kopgroep gaat zitten.
Mss een barta, maar aan hem zouden trui wel willen schenken.
Die rit van maandag is toch echt zwaar die eerste 80 km. Als het hard gaat peloton zie je veel renners nooit meer terug. Tenzei kopgroep 8min voor rijd en peleton rustig is. Maar dat krijg je niet dicht ik 70 km
Poe. 1% gezakt. Ondanks dat elke renner van mijn team punten heeft gepakt. Geen bankpunten. Maar toch. Het missen van Thomas, Kung, Vlasov en Vine begin ik te merken. Met Kung voor Ganna had ik Cort kunnen vervangen door Vine. Blijft natuurlijk een gok. Als Ganna de eerste etappe had gewonnen was alles anders geweest. Lesje echter geleerd. Nooit gokken op een tijdrijder.
Oei, en toen zag de wereld op Scorito er ineens heel anders uit. Geen Remco meer en ook geen mooie teampunten om op te stellen indien nodig. Ik heb geen Thomas, Vlasov, Kämna, Caruso, Carthy, Haig, alleen Hart van Ineos en geen extra Jumbo. Voorlopig ging het behoorlijk goed maar dat worden nog twee lange weken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.