Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 145 ... 193 194
floda

Heb net de vluchters er maar uit gehaald…. En nog zo voorgenomen om geen last minute wijzigingen te doen. Dus ik hoop nu wel heel erg op een sprint. Heb er nu alweer spijt van

JesperRenrad

Ik Healy eruit en consonni erin. Ook nu al spijt.

Kirsipuu

Ik heb volledig gegokt op een sprint vandaag, we gaan het zien!

Jeffrey81

Niemand heeft (op dit moment) meer spijt dan ik, want ik haalde Cattaneo eruit.... :-)

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

Vlasov staat op lossen!

ditisdavid

Pedersen ook al gelost (geweest).

Thomberg

Wat is Lekkie aan het doen joh. Die gaan ze nooit meer minuten voorsprong in AK geven. Zo rijdt hij alle aanvallen kapot

Jaap Jansen

Magnus Cort eindelijk mee vandaag?! hehe

Kleine Drekst

Vlasov is ziek Bron: Eurosport

ditisdavid

Vlasov inderdaad ziek. Dat dreigt de meest impactvolle DNF (voor dit spel) tot nu toe worden.

Laatst gewijzigd
ronvisser

Groot liefhebber van Vlasov als wielrenner, maar die heeft toch ook wel altijd wat? Ziek, zwak en misselijk of een complete offday. Vandaar dat ik hem thuis heb gelaten.

Magnus Cort heb ik voor deze Grio voor de tweede keer van de zwarte lijst afgeplukt. Mogelijk wordt vandaag duidelijker of dit terecht is geweest.

Phoenix0000

Vlasof

Wielertje12

Dan zal kamna nieuwe kopman worden

ZK

'@Wielertje12 ja zal dat dan Kamna worden? Zijn er geen betere opties? 😄

Laatst gewijzigd
nasibal

Top, met deze kopgroep wordt dit gewoon een mooie sprint. Russo doet in gedachten mee

pirazzi

Dan geen top 20 voor Cort ...

ZK

Magnus gaat niet Cort eindigen vandaag.

@nasibal verwacht jij zo geen ak ploegen, zoals een INEOS, op kop om vlasov op grote achterstand te zetten?

nasibal

'@ZK
Nee dat verwacht ik inderdaad niet. Die zitten deze etappe gewoon in afwerken, overleven en door naar morgen modus en maken zich denk ik niet druk om Vlasov. Dat hoeft ook helemaal niet als hij ziek is.

Thomberg

Movistar heeft allicht meer vertrouwen in Gaviria dan ik

ZK

Helaas weer geen spektakel.. voorlopig toch wel een van saaiste Giro's in jaren. AK mannen wachten op derde week. Jammer hoor

Gladiool

Als Vlasov ziek is en vandaag 2-3 minuten verliest is ie helemaal weg uit het klassement én moet ie eerst maar eens zien te herstellen. Als ie zich daarna een dag uitmergelt om in de ontsnapping terug te komen rij je hem in de laatste week echt wel naar de vaantjes. Als Vlasov vandaag niet bij het peloton eindigt is ie gewoon weg.

Kleine Drekst

'@ZK de aanval van Hart gemist?

ZK

TGH heeft even scheetje gelaten, daarna was het weer uit met de pret. Hopelijk wordt derde week wel mooi, zie ze er wel voor aan om ook die week zeer behoudend te rijden

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

Vlasov heeft opgegeven.

Eddix

Vlasov out... Ik denk dat er nog meer gaan afstappen vandaag, bahbah wat een omstandigheden om doorheen te fietsen zet. Volgend jaar maar weer het zuiden opzoeken bij de Giro.

1 2 ... 145 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.