Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 147 ... 193 194
Sjonge Jonge

Dat was inderdaad Oldani

ditisdavid

Dat was Oldani, nummer perfect te zien in de herhaling maar de stagiair is blind.

Sloddies

Het was zeker Oldani

NOAD1912

Ja was Oldani Eddix

pirazzi

Bankpunten met Healy en Oldani dan.

ditisdavid

Fiorelli zo te zien 10e dus ook nog een mooi stel bankpunten verzameld vandaag...

Eddix

Dank allen voor de opheldering! haha. Wat een etappe weer, op alle fronten zijn er verschuivingen in de klassementen, renners die uitvallen, renners die niet meer kunnen aansluiten, allerlei Covid gevallen.

Daarnaast zal het weer van vandaag ook een impact hebben op bepaalde renners, ik verwacht de komende dagen nog wel meer uitvallers als het zo blijft.

Jaap Jansen

Wel Cort, maar Groves als captain. Kan niet altijd feest zijn.

rbc1912

Ik mag niet klagen vandaag met captain Pedersen, Cort, Fiorelli, Rota en Mayrhofer. Dan stijg je 7,3% naar 76,2%. Wordt echt een inhaalrace zo na mijn belabberde start. Ook nog maar 1 uitvaller vooralsnog

Laatst gewijzigd
KV

Jonges toch. Geen punten voor Groves, MM, Alba en Consonni maar natuurlijk wel FF en MM2 in de punten die op bankje zitten. Dit verzin je toch niet…

Matthews dan ook ziek ofzo? Kan toch niet anders.

En die Consonni: die komt toch ook op het grijze lijstje zeg.

Laatst gewijzigd
Thomberg

De dagwinnaar en Pedersen hebben maar door verkeerde cap alsnog dalen… ik maak echt alleen maar verkeerde keuzes dit jaar

Milanjacks

Als je hier Oldani op de bank laat dan zijn dat geen bankpunten maar maak je gewoon een hele domme keuze.

Daan Brakenhoff

'@embargo

Geen dank, deze overwinning hadden alle Cort owners even nodig ;)

pirazzi

Ondanks bankpunten voor Oldani, Rota, Healy en Ballerini toch maar 0,1% gezakt naar 97%.

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Ik neem mijn woorden over Vine terug. Toen ik dat zei was t verschil nog 4 minuten, niet 11. Zal nu inderdaad 1 of 2 keer voor z’n eigen kans mogen gaan waarschijnlijk maar zal voornamelijk moeten gaan knechten. Helaas.

Maartenkoning

Wel vervelend dit natuurlijk voor veel poules. Ik kom er nog redelijk genadig van af maar als je vlasov in je team had dan kun je een een topscore natuurlijk vergeten.

Doet me een beetje denken aan de tour van 2017 waarbij de tt van etappe 1 al 2 klassementskopmannen wegvielen. Nu is het na een week natuurlijk maar veel heb je er niet aan gehad.

Ik hoop maar dat Vine zich mag gaan uitleven. Ik acht de kans groter dat hij 2 flinke bergetappes pakt (indien dit mag) dan dat hij met knechtwerk almeida aan het roze helpt.

Laatst gewijzigd
Capra

Pedersen captain, verder alleen Fiorelli en Mayrhofer in de top 20.
Verrassenderwijs toch op 98,4 gebleven, vooral door de extra puntjes van TGH, Arensman, Albanese en Almeida.
Morgen hopelijk iedereen meesprinten en nog iets stijgen.
Wel nu 3 uitvallers met REV, Dekker en Kung

Jv1997

Zou Vine echt moeten knechten denk je?

Hangtieniedanstaatie

Tuurlijk niet.

ditisdavid

Qua dure renners is het aantal uitvallers tot nu toe echt niet bijzonder voor de eerste tien etappes van een grote ronde. Maakt het niet minder zuur voor de Vlasov-kiezers, maar toch. Daar kan natuurlijk wel verandering in komen als corona slachtoffers blijft maken en de regen aanhoudt, want het gaat wel ineens hard de laatste dagen.

jenzrscl

Slecht nieuws alvast voor mcnulty. Nu is vine de man van de aanval vrees ik.

jenzrscl

De vraag van morgen
Odds
Zal gavrira meesprinten 5.00
Zal gavrira vallen 6.00
Zal gavrira te vroeg sprinten 3.00

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Vine zal zeker niet elke dag moeten knechten maar mij lijkt ook niet dat ie nou meer dan 1-2 etappes in de aanval gaat zitten. Of hij zou de komende dagen nog meer tijd moeten gaan verliezen.

nasibal

Zonder Cort vandaag niet dalen, ik klaag niet.

pirazzi

Groves zal wel ziek zijn, daarom mocht Oldani sprinten.

1 2 ... 147 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.