Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 148 ... 193 194
rbc1912

'@jenzrscl: en wat met Gaviria?
De heer gavrira is mij volstrekt onbekend ;)

jenzrscl

Vine kan nu op zijn guillamme martine gaan voor elke dag vlucht enzo mss th nog top 10 zijn en voor bergtrui..

Jasperdewaal11

Eindelijk doet Cort is waarvoor hij geselecteert is. Daarnaast Pedersen (c) en Fiorelli in de punten dus zowaar weer wat stijgen.

Morgen massasprintje lijkt het.......

rbc1912

Tsja. Met Vine kan het ook zeker positief uit gaan vallen natuurlijk. Ik heb gemengde gevoelens bij zijn tijdverlies

RiesKos

Goede dag vandaag weer dankzij de heren van EF. Met Cort ook nog als cap en Healy voor teampunten mag ik niet klagen. Doe ik toch, want het is er geen top dag. Het ontbreken van Milan (totaal over het hoofd gezien in de voorbeschikkingen op de Giro) kost me daarvoor te veel punten. Elke keer als die punten pakt zit ik te knarsetanden op de bank.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Waarom zat Vine er niet meer bij? Heeft hij last van iets of is hij gewoon fit? Helaas Healy opgesteld vandaag ipv Mayrhofer. Met Stewart is het ook nog niet geweldig

Laatst gewijzigd
Ton Pelo

'@Nijmos Valpartij vandaag (alweer).

nasibal

'@Nijmos

Vine is een hype

Jaap Jansen

Overigens wel een beetje gezakt vandaag naar 89%, ook al 3 uitvallers (Everpoel, Küng, Dekker) en met Vine en Mollema twee man die er niet lekker uitzien. Ik hoop dat Hugh Carthy mijn Giro nog een boost kan geven.

Nijmos

'@nasibal: zeker, maar je weet nooit of die hype deze giro afloopt of op zijn 35e. Skateboarden is ook weer terug en wie weet maken de flippo's dit jaar een comeback: als ik lays was zou ik het wel weten. Altijd selecteren die Vine dus.

Over hypes gesproken: Het tegenovergestelde van een hype is Dainese binnen team DSM. Morgen weer budgetMM of is het de beurt aan Bertolomeus D.?

Laatst gewijzigd
R. D.

Mooie dag vandaag, 7.5% gestegen met Pedersen cap, Cort, Milan en Ballerini.

Kamna 14e is wel vreemd, heeft Konrad een leadout voor Kamna gedaan of wat ? Hopelijk was het andersom en wordt dit nog aangepast :D

kevinraar

178 punten gehaald bankpunten met rota en kemna helaas

KV

Vraag me nog altijd af wat Bling op 23min aan het doen was? Gewoon extra dagje vrij nemen omdat DeMa toch voorin zat?

Alba zal nog wel last gehad hebben van zijn snotneus.

Vraag is of die mannen er morgen wel weer terug zin in zullen hebben…

kevinraar

mij team voor morgen
pedersen
garviria
albanes
cavendish
bonifatzio
rota
kemna
roglic
thomas

bank
cerney
vendrame
pinot
buitrago
cort

Laatst gewijzigd
nasibal

Kamna 14e is wel vreemd, heeft Konrad een leadout voor Kamna gedaan of wat ? Hopelijk was het andersom en wordt dit nog aangepast

De AK renners willen gewoon zonder problemen over de finish komen en koersen dus vooraan. Kamna is iemand die, als hij in goede doen is, zich gemakkelijk handhaaft voorin, ook als er gesprint wordt. Dat soort jongens belanden dan wel eens op een 14e plek. Chaves had daar vroeger ook een handje van.

Vraag me nog altijd af wat Bling op 23min aan het doen was? Gewoon extra dagje vrij nemen omdat DeMa toch voorin zat?
Ik durf geen stellige uitspraken te doen over Bling, voor hetzelfde geld is hij opeens wel ziek oid. Wat ik wél over hem durf te zeggen is dat hij een mooiweerfietser bij uitstek is. Daarnaast is hij hier maar met één doel: Een etappezege en heel misschien de puntentrui.

Laatst gewijzigd
Titivoeckler

Is het bekend of vendrama al een beetje hersteld is? Zou zo’n rit van morgen anders goed aan moeten kunnen

R. D.

Vrijwel dezelfde mannen morgen als vandaag. Konrad eruit, Consonni erin. Vendrame zag er niet best uit vandaag, die zat bij Vlasov. Dus Healy mag nog een keertje mee.

PEDERSEN (C)
MILAN
GAVIRIA
MATTHEWS
CORT
BALLERINI
HEALY
ALBANESE
CONSONNI

jenzrscl

Kan wel weer een flinke vluchtersgroep worden.. milan zou mss niet erg vinden dat een kopgroep vooruit blijft , voor als pedersen sneller is , en pedersen zal mss ook zo denken, want hier kan je veel punten winnen punten klassement maar ook veel verliezen.

Zal mss weer lang gevecht worden voor ontsnapping met die vlakke aanloop.

Types zoals fiorelli zouden beter zelf eens in vlucht zitten nu,
Mcnulty zal ook eens moeten proberen, want in echte bergen gaat vine wss willen.

Sloddies

Volgens mij hebben de Bahrein boys tactisch ontzettend knap gereden. Bergop werd weliswaar tempo gereden, maar alleen de zieken, zwakken en misselijk en moesten afhaken. Tempo is grotendeels bepaald door Movistar olv de grote Gaviria himself.

Het laatste stukje ging wat sneller olv de AK mannen. Paniek bij Gaviria diie nog kleding moest wisselen en vooral daardoor achterop raakte. Tot dan echter zou er nog niet veel aan de hand zijn geweest. Zelfs Cavendish zat immers niet erg ver achterop.

Toen besloten echter Pasqualon, Milan EN Caruso enorm te versnellen in de lange,natte afdaling. Het peleton brak vooral daardoor in stukken. Mijn idee is dat het doel van die razendsnelle afdaling was te zorgen dat Milan met voorsprong bij het steile colletje zou komen. Zo kon worden voorkomen dat hij er daar door Matthews, Groves en Pedersen afgereden zou worden

Dat alles met enorm succes, want Matthews en Groves zijn in die afdaling gelost en nooit meer terug gekomen. En paars weer een dag veilig

user26790

Vandaag 2 uitvallers REV en Pozzo en slechtste score tot nu toe. 163 pnt. Geen wijziging in de ranking. Kämna en Mayrhofer op de bank. Pedersen (C) Mayrhofer, Kämna of teampunten van Hart (?) of toch een aanvaller.
Giro-organisatie kort 13e etappe in door hevige sneeuwval op Col du Grand-Saint-Bernard.

Kleine Drekst

verwacht morgen gewoon weer een sprint ondanks dat Gaviria Pedersen en Milan zijn gevallen vandaag. Donderdag verwacht ik een vluchtersetappe.
Opstelling morgen:
Pedersen (c)
Groves
Gaviria
Mayrnhofer
Albanese
Pasqualon
Roglic
Thomas
Almeida

HaagseHaas

Kamna zit altijd voorin het peloton heb ik gemerkt, ook bij massasprints, al een paar keer gewoon bij de 1e 20 gezeten.

jenzrscl

Ik blijf het toch weer 50%vlucht 50%sprint vinden

Die dalende laatste kilometers spelen toch ook in voordeel vluchters, gaan daar niet heel veel tijd verliezen.. ze gaan echt niet veel minuten mogen hebben, en eignlijk best al 30 km voor einde alles samen laten komen

R. D.

Eerst morgenochtend maar eens afwachten wie er uberhaupt op de fiets stapt ...

Ik verwacht toch wel minimaal weer een handje vol afstappers.

jenzrscl

Well, there’s no two ways about it. I saw today going differently in my mind, and that was not how I wanted it to go.

I just got way too cold, simple as that, I think that was the coldest I’ve ever gotten, I was miserable. Complete loss of feeling in the fingers and the body didn’t respond well to it. Yeah, I had a small off, but that was a stationary crash, (I just came to a halt and fell over on the slippery part). That wasn’t a problem, the actual damage was me freezing to the core. Just one of those days where everyone freezes.

The boys dropped back to help me, and we rolled turns holding the gap for a bit there, but not long after the body had nothing left, we made the tough call and just rolled in. Yes, obviously I’m disappointed, but at the end of the day, it’s not the end of the world. And there are more opportunities to come.

Photo is from the other day, heading to bed ✌️

#teamuae #teamuaemirates #giro #giroitalia #getwreckedjay

Aldus vine.

Eergierig dat hij is, zal hij wel wat willen tonen

1 2 ... 148 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.