Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 149 ... 193 194
Maestro Mello

'@jenzrscl prachtig hoe jij keer op keer er vanuit gaat dat een vlucht het haalt tot het einde. Er zijn etappes die bij uitstek geschikt zijn voor vluchters, maar morgen is daar niet het beste voorbeeld van.

Ja er moet hier en daar geklommen worden, maar er komen drie etappes aan waarbij de vlucht echt succesvol kan zijn. Voorlopig dus de laatste kans voor de echte sprinters, waarbij ik een overwinning toedicht aan Cav. Die zag er getergd uit vandaag. Kan hij daarna ook mooi afstappen want die derde week gaat hij niet doorkomen vermoed ik zo.

yoeri

Uitvallers tot nu toe; Dekker, Evenepoel, Küng, Vlasov. Gevallen en flink tijdverlies van Vine en ook Gaviria (voor de etappe dan). Geen goede laatste twee dagen zeg.

jenzrscl

Vlucht haalt het ook keer op keer bijna. Dus wat is je punt.
De movistars hebben nog maar 1 keer mee geweest in vlucht, die gaan nie blijven alle ballen op gavrira zetten bv het zijn nu eenmaal geen klassieke sprintettappes, wat ik wel leuk vind

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik hoop ook wel dat ze weer lekker alles aan gort rijden. Dat Matthews er gister niet bij zat was wel een beetje verontrustend maar bij een grote vlucht of zeer uitgedunde sprint ga ik altijd mannen erbij hebben.

Gas erop !

JW

Kan McNulty asjeblieft corona krijgen? Dan kan ik tenminste ook niet meer overwegen om hem op te stellen… Tot nu toe 5x opgesteld, waarvan 2x captain (waarin hij telkens niet mee mocht in de vlucht, dus 0 points) en gisteren ook weer tranendal…

fringale

Gisteren geen Fiorelli (omwille van snijwondes in hand en heup), wel de ontgoochelende Albanese, Consonni en Marit. DIe laatste beweert dagelijks op Sporza dat hij de finale gaat rijden, dat hij zelfs denkt de rit te kunnen winnen, maar laat dan zijn benen zwijgen. Ik geef hem (en de rest van mijn sprintersgild) vandaag een laatste kans om al die verloren punten goed te maken. Dat ik ook Rota selecteer mag hij gerust als een teken van wantrouwen beschouwen. Pedersen uiteraard kapitein, omdat de vormcurve van Grooves stilaan het wegdek raakt. Aanvullen doen we met Geogan Hart en Mayrhofer, die zijn kostprijs al dubbel en dik heeft terugverdiend.

ps : Ik ben van mening dat eenieder op dit forum +99% kan eindigen, zolang die voor elke rit de meest gunstige etappeselectie zou maken. Om maar te zeggen, hoe hatelijk "lege sterretjes" (lees : bankpunten) ook zijn, de etappeselectie is het belangrijkste onderdeel van dit spel.

Wicked Wout

'@fringale, ik vermoed dat bij Groves vooral het een voor een uitvallen van zijn trein meespeelt

Risje89

Die dekselse Forel zwom gisteren toch weer naar top 10 op mijn zandbank. Vandaag heb ik mijn netten aan de andere kant uitgegooid en mag hij weer vrij zwemmen, zal je zien.

Aanklampen

'@jenzrscl, als ik jou was zou ik bij dit soort opmerkingen even checken hoe de wind staat....

Hoe stond de wind gisteren en hoe staat die vandaag? Dan zou je niet zeggen dat het 50/50 is.

Daarnaast ben ik het niet met je eens met je Movistar opmerking. Als zij gisteren al gingen rijden voor G, wat denk je dat ze doen bij een etappe die MI makkelijker te controleren is aangezien het begin niet 2.600 hm kent...

KV

'@JW

Vandaag absoluut nulpunty niet opstellen. Die jongen is een klimmer… vandaag is opnieuw een dag voor de zwaardere jongens in de vlucht.

Als hij nog meezit zal het voor 12, 13 of 15 zijn.

Edit: als ik je bericht nog eens lees, zou je hem vandaag waarschijnlijk toch niet opstellen :-)

Laatst gewijzigd
jenzrscl

'@aanklapen voor alle duidelijkheid ik heb Gav in me team staan, maar ik zeg dat ik niet zomaar een sprint zie vandaag. En zeker met dat noodweer weeral.

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@jw, even wat harde waarheid: mcnulty gisteren opstellen en al twee keer cappen heeft minder met mcnulty te maken, maar meer met jouw opstelkeuzes.

Harderijder

Stellen jullie Cort weer op vandaag?

Franky122

Als je Cort vandaag niet opstelt, waarom heb je hem dan?

arjenzvob

Natuurlijk stel ik Cort vandaag niet op, wat ook compleet logisch is na gisteren. Maar ja, wielrennen tart ook soms alle logica!

Risje89

Cort vandaag weer lekker op het bankje, die mag rusten na zijn zware werk van gisteren.

Risje89

Matteo Cattaneo, Josef Cerny, Jan Hirt en Louis Vervaeke OUT -> COVID.

drop drover

'@Franky122 in ieder geval niet voor massasprints, dus Cort gewoon op het bankie vandaag.

Thomberg

De vraag “wanneer stel je de DQS mannen nu wel op!” Is meteen opgelos. Halve team uit koers

Nopper

Dat gaat hard met SQS, hopelijk waait het niet over naar alle andere teams anders wordt het weer zo'n rare Giro.

Landaluze

In het geval van Jan Hirt zal het wel om 'Long Covid' gaan.

jenzrscl

Die gaan gwn met zen allen naar tour :p

Wielertje12

Vendrame ook corona

https://twitter.com/AG2RCITROENTEAM

Laatst gewijzigd
R. D.

Dat is nr 4 voor mij, wie biedt meer ?

Ben wel benieuwd wie nu de meeste uitvallers heeft, met 4x QS gaat het hard natuurlijk.

Marsthinaikos

Hier 5...maar er zullen er nog wel meer volgen vrees ik

1 2 ... 149 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.