Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 150 ... 193 194
Capra

Hier ook 4...

Jasperdewaal11

Tot nu toe nog 2 met Rev en Cerny. Verder ontspring ik nog de dans

R. D.

Pas 2 is echt indrukwekkend.

Jasperdewaal11

Soms heb je een beetje geluk ;)

ryanvdb2000

Vlasov is bij mij wel de meest pijnlijke....

Gister van 94.4 naar 83.1.... :)

Wielertje12

Ik heb zelf nog maar 1 uitvaller, REV

valowitz

Nu 3 uitvallers: REV,Cerny en Ganna
Hoor dat Cattaneo, Hirt en Vervaeke nu ook naar huis zijn
Gaat hard nu met dat Corona 😱

Jaap Jansen

Gaat hard met m’n team op deze manier. Dekker, Küng, Evenepoel, Vervaeke en Vendrame (?) eruit.

Derkus

Het blijft nog 2 weken regenen in Italië

Bumba
Laatst gewijzigd
valowitz

Denk dat het niet lang gaat duren voordat er hier zijn met minder dan 9 man - oei

jm dvg

Wat een fiasco bij QS gaat hard zo.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/coronabom-bij-soudal-quick-step-na-evenepoel-nog-vier-renners-naar-huis

valowitz

zijn er hier eigenlijk die nog geen uitvallers hebben?

Papa Bart

G wint de Giro, en ik een bekertje met (tot nu toe) maar twee uitvallers, maar we zijn allebei niet blij met het hoe en waarom..

Risje89

Hier ook 2, REV en Pozzo.

R. D.

Eigenlijk is 1 uitvalller hetzelfde als 0 aangezien iedereen Remco heeft.

ProScoritoManager

'@RD: Sterker nog, ik betrapte mezelf er gister op dat ik die niet eens meetelde met m'n uitvallers aangezien toch iedereen die heeft. Wel jammer dat ik dan nog op 2 uitvallers kwam.

KV

Straks wint Dunbar nog de Giro op die manier. Go Eddie!

Laatst gewijzigd
Risje89

32 renners uitgevallen tot nu toe, da's 18% en we hebben nog even te gaan..

Guido Maltempi

Vendrame naar huis is vooral zuur voor Vendrame zelf. Die heeft een blessure waarmee normale mensen een paar weken met hun arm in een mitella lopen, hij rijdt er gewoon nog 5 Giro etappes mee uit. Voor je Scorito is het misschien wel beter dat hij afstapt, nu kun je hem ook niet meer tegen beter weten in opstellen voor nul punten.

Nu we toch bezig zijn: ik vind dat iedereen die voor de start riep dat hij zich niet zou mengen in de massasprints (inclusief Wielerorakel!) even sorry moet zeggen tegen Andrea. Gezien zijn wel degelijk meesprinten in de Giro van vorig jaar (in 3 v/d 6 massasprints - de andere 3 waren voor zijn ploegmaat Lawrence Naesen die nu niet meedoet) en het insta berichtje van Larry ‘Captain America’ Warbasse was het toch vrij duidelijk dat hij wél zou gaan sprinten. Met 80 punten uit de eerste 5 etappes leek hij op weg naar een uitstekende score maar dankzij de rondslingerende fiets van Cav blijft het daar dus bij.

valowitz

Begint Soudal vandaag de etappe nou met alleen De Wilder, Ballerini en Serry?

jm dvg

Hier een (volledig?) overzicht tot vandaag

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/deelnemers-giro-ditalia-2023-ook-trek-segafredo-verliest-eerste-renner-alweer-dns-nr-7-voor-rit-11

Heeft er al iemand een volle kaart?

Phoenix0000

Tesfation OUT

Karperdrol

Aaaah lekker dat is nummer 6.
wel makkelijk kiezen zo.

ik vrees dat er nog wel meer zullen volgen.

Mr.White

Verschrikkelijk weer met al die uitvallers door ziekte etc. En al 2 weken klote weer in Italië, dus er zullen er nog wel meer volgen. Scorito-technisch gezien, mag ik niet klagen met alleen Remco als uitvaller tot nu toe. En een gouden bekertje in het vizier. Maar op deze manier voelt toch niet super lekker.

1 2 ... 150 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.