Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 164 ... 193 194
puntenjager

Als kopgroep zijnde zou je die Cepeda toch de berg af willen beuken.

pirazzi

Cepeda hup.

rbc1912

Daar hebben we 'De Tochthond van Preston' ook.
Vond dat echt een geweldige bijnaam haha

LuckyLuuk

Wat een kut manier van koersen die Cepeda. Hoop toch dat Pinot wint.

nasibal

Dunbar, het is niet de bedoeling dat als ik je uit mijn team moet klikken, je me alsnog gelijk moet gaan geven dat ik je eerst wel selecteerde vriend. Zo zijn we niet getrouwd.

Edit: Moet wel toegeven dat ik dan ook met Marit had gezeten en zonder Mayrhofr/Healy XD

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Waarom moet Almeida die jump nou nog maken… jammer voor mij in ieder geval

nasibal

Mag ik dit trouwens omdopen tot de Derek Gee-ro?

pirazzi

Balen dat ik mijn 2 Movistar renners niet opgesteld heb. Wie had gedacht dat Rubio deze etappe zou winnen?

zitvlees

Laten we anders ook poultjes bijhouden met de renners die je overwogen hebt. Dan sta ik zeker bovenaan!

Rubio? Cepeda? Dunbar? De tuinslang van Alcantara? Sure!

ditisdavid

Scorito voegt al een kolom toe voor de eindklassementen. Niet dat we veel zouden missen als de Giro vandaag zou eindigen...

Landeirovic

Almeida oogt wel heel sterk trouwens.

Kleine Drekst

heerlijk dagje zo met 7 man (waaronder Rubio) in de top 20 en gestegen naar een bronzen beker! Morgen maar Mayrnhofer kopman maken aangezien dat nog mijn enige sprinter is.

Laatst gewijzigd
fringale

Rampzalige dag. Dat ze bij EF nu maar eens op 1 paard wedden, genaamd Healy, ipv Cepeda of Betiol. Dat zou ook zo uitgedraaid hebben, mocht die slungel van een Carthy niet per se mee in de kopgroep willen zitten.

rbc1912

Het is 'die tochthond van een Carthy' ;)

De 'tuinslang van Alcantara' krijg ik overigens niet ontcijferd :(
Ik word zot

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

VaNdAaG gAvIriA mOeTeN oPsTeLlEn :(

jenzrscl

Allee en morgen weer zo fantastische rit met zware klim 130 km van de aankomst.. wie vind het uit. Nouja wie zal vluchters willen terug brengen? Milan vind het goed zo met zijn grote voorsprong.. uae zal ook nie kapot rijden voor sprint. En astana zal al mogen knokken om cav in peloton te krijgen.
En tja movistar kunnen perfect zelf in de vlucht.

Kunnen ze morgen niet gewoon rit 130 km inkorten?

Laatst gewijzigd
dadeliva

Vandaag 8 man bij de top 20 waaronder Rubio Pinot en Carthy. Met 269 punten bijna 10 procent gestegen naar 78%. Het begint er een beetje op te lijken na in de eerste week onder de 30 procent gestaan te hebben.

Vanochtend was ik nog aan het twijfelen om Rubio op de bank te zetten voor eat zekere truipunten maar gelukkig niet gedaan

Morgen maar Matthews cappen Dat echter wel alle kanten op gaan dus ik stel ook wat aanvallers op naast sprinters en 2 klassement manne.

Zadelpen

Team Zadelpen gaat ook ineens keihard omhoog vanuit een 32% laagte. Dat had ik niet meer verwacht.

zitvlees

'@Brabander

geeft ook niet. Die naam heb ik zo uit de hoge hoed getoverd. Mocht ie in week 3 ineens goed rijden, weet dan dat ik hem heb overwogen!

kevinraar

5 man in de top 20 meer top klimmers heb ik ook niet meer

ik mis everpoel uran vlasov en pozzovivo

Laatst gewijzigd
Jaap Jansen

Matige dag vandaag, maar gelukkig amper bankpunten wat overigens komt door het feit dat ik nog maar 3 renners op de bank heb. Deze Giro wordt geen bekertje op deze manier.

Bonorrie

'@Brabander,
volgens mij bedoelen ze Arensman daarmee. :)

yoeri

Heeft je 10 punten opgeleverd. Meer dan menig renner.

R. D.

Weinig succes vandaag, ik moet het echt van de grotere vlucht hebben en niet de AK-mannen. Deze rit was gewoon te kort voor mijn klimmers.

valowitz

Vandaag weer wat gestegen met Rubio. Nu op 67%. Hoop nog ergens te eindigen (zonder Thomas) tussen de 70-80%
Morgen een dag voor de vluchters denk ik dus ik neem Healy en toch maar Vine weer eens mee. Is en blijft trouwens echt een kut Giro en kijk nu al uit naar de Tour.

1 2 ... 164 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.