Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 165 ... 193 194
jenzrscl

Weet je , hebben al elke rit gezegd word sprint of word klassmentsmannen, en het is altijd de vlucht. Morgen word het weer niet anders, amper nog ploegen op te controleren,nog maar 130 man in koers en er zal altijd wel 1 mee zitten van ploeg die zou kunnen controleren. Zou me niet verbazen als je mcnulty niet verwacht, hij er morgen wel bijzit.

1 van de laatste kansen van de niet super klimmers, dus er zullen wel genoeg mee willeb zitten

Weer een kansloze rit met 135 km vlak op het einde

arjenzvob

Het geklaag begint hier wel lachwekkende vormen aan te nemen zeg.

rbc1912

Nog niet vaak een Grote Ronde meegemaakt denk

kevinraar

mij team voor morgen
garviria
cevendish
albanes
bonifatzio
rota
roglic
thomas
pinot
kemna

bank
cort
buitrago

arjenzvob

Morgen Cort op de bank? Ik zou eerder Kämna doen. Of je moet gokken op een winst in de sprint door Mercedes Denz ;)

Geoffrey1420

'@kevinraar cort moet erin man! Is wel het risico waard ipv kamna

Mindless

Buitrago ook eerder opstellen dan Pinot, beiden 8 zekere puntjes maar Buitrago een leuke kans op +10 voor Milan

Jeroen Vanroose

Hoeveel kans zou er morgen zijn op een sprint?
Wie zal er echt achter die kopgroep rijden?

R. D.

Tsja, er zullen genoeg sprint-achtige types in de vlucht mee zitten. Ik heb nog 15 renners over waarvan ik er toch zeker 12 overweeg voor morgen. De odds laten ook lang op zich wachten.

JesperRenrad

Ik vond gisteren wel leuk! Hoewel ik graag Rubio niet op de bank had gehad, maar het was iig koers.

Ik hoop dat de rest fit blijft en ik voorzie nog wel een spannende derde week! #thinkpositive

jenzrscl

Vandaag desondanks veel uitvallers toch ng veel keuzestress

Matthews(C)
Thomas
Fiorelli
Almeida
Mcnulty
Gavrira
Barta(voor evt vlucht of gavrira kansen)
Roglic of pinot

Dan zit ik nog met marit valla dalle dunbar riccitello en vine..

R. D.

Weinig keuzestress hier, ik laat mn klimmers vrijwel allemaal op de bank. Sprinten of vluchten met;

MILAN
MATTHEWS (C)
CORT
GAVIRIA
ALBANESE
HEALY
BALLERINI
KONRAD
CONSONNI

groppiestan

Ik twijfel nog tussen matthews of albanese captain. Albanese zei dat hij etappe 14 had omcirkeld. Maar ja, ze zeggen wel vaker wat bij eola......

Thomberg

Bling of Cort cap is dd vraag. Bling stelt me als cap elke keer al teleur

Guido Maltempi

Als Pedersen nog in koers was zou Trek vandaag alles op alles zetten om er een sprint zonder Milan van te maken. Nu denk ik dat de achtervolging vooral van Movistar en Astana zal moeten komen en dat scenario lijkt me toch een stuk minder kansrijk. Tenzij UAE en Bahrain ook willen werken?

Bij gebrek aan beter stel ik alsnog m’n 5 overgebleven sprinters op, met Albanese als cap. Twijfel nog over Healy en Rota, ik verwacht dat die gaan sparen voor morgen en dan kan ik daar ook 2x8 pakken met Roglic en Pinot.

floda

Vandaag mix van aanvalllers en sprinters.

Bling
Rota
Skuijns
Albanese
Fiorelli
Stewart
Almeida
G
Buitrago

Op de bank consonni en healy (die gaat morgen mee). Twijfel erg over captain, nu MM of rota of skuijns. Voorlopig MM

Nijmos

Gaat Dsm vandaag voor MM2 of Dainese, iemand een idee?

Laatst gewijzigd
Masterw

DSM gaat voor jakobsen is t gerucht ;-)

wielergekkie

Wie zouden jullie captain maken uit de volgende 3: Albanese, Cort of Oldani?

Oldani en Albanese zie ik nog wel mee sprinten als de vlucht het niet haalt, Cort geef ik dan weer een grotere kans vanuit de vlucht.

snoek1974

Vandaag

Milan (c)
Gaviria
Mayrhofer

Roglic
Thomas
Almeida
Arensman

Healy
Zana

hansking

Wat doen jullie met de captain vandaag? Heb geen Milan dus ga op dit moment voor Matthews. M’n vertrouwen in gaviria is namelijk nog lager dan 0

jm dvg

Met al mijn b en c sprintertjes moet ik wel hopen op een sprint ipv vlucht.

Albanese (c)
Graviria
Consonni
Mm 2
Marit
Fiorelli
Almeida
Arensman
Butrago

Bank
Cort
Roglic

Mss consonni/marit nog wisselen voor cort?

Wielertje12

Hier ook Albanese cap, die heeft deze etappe omcirkeld

yoeri

27 zekere punten op de bank.. vraag me af of dat verstandig is. Die kan ik gratis binnen halen... Roglic, Pinot en Arensman op de bank. Alle sprinters wel opgesteld inclusief Healy, Buitrago en Cort.

HaagseHaas

Hier Almeida,Pinot,Konrad,Gaviria,Consonni,Albanese,Cort,Buitrago en Mayrhofer met Albanese als kopman.

Healy,Roglic,Kamna,Rubio en VanW nog op de bank. Healy en VanW. verwacht ik morgen wel.

1 2 ... 165 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.