Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 170 ... 193 194
R. D.

Ik heb trouwens nog ff zitten kijken naar de punten die mijn 20 renners tot nu toe totaal hebben gehaald, omdat ik idd de topscoorder Milan heb maar toch slechts op 63.6% sta. Totaal komen ze op 2737 punten, waar ik zelf met 2511 bij lange na niet aan kom, en dan heb ik natuurlijk nog dubbele punten gehad met de caps. Hoe zit dat bij jullie ?

Guido Maltempi

Healy, Rota (c), Vine, Fortunato.
Pinot, Buitrago.
Roglic, Almeida.

Twijfel voor het laatste plekje tussen Albanese of Gloag. Mijn vertrouwen in Albanese is flink gedaald, gisteren was weer een mooie kans voor hem maar Eolo stuurt 3 andere renners mee in de vlucht. Of zou hij gespaard hebben voor vandaag? Pakt wellicht nog 6 puntjes via Bais, tenzij Pinot in de vlucht zit.

Gloag zou als vooruitgeschoven pion mee kunnen springen. En als dan blijkt dat Roglic hem niet nodig heeft, voor eigen succes kunnen gaan. De vorige keer Kuss en Hessmann, nu Gloag, Oomen en/of Bouwman?

kevinraar

mij team
roglic kopman
thomas
kemna
buitrago
pinot
rota
cort
albanese
bonifatzio

bank
garviria
cavendish

Phoenix0000

Sivakov / Vine, beiden geen zekere punten.
Albanese en Matthews…

Twee van deze vier heb ik plek voor.
Parcours kijkt te zwaar voor laatste twee maar ook Vine laat totaal geen vorm zien.

Tricky dus. Wat zouden jullie doen?

NOAD1912

Grote twijfel tussen Matthews, Cort en Kämna, er moet er 1 afvallen.

Rest van de ploeg:

Roglic (C)
Almeida
Fortunato
McNulty
Pinot
Albanese
Buitrago

R. D.

Ik heb uiteindelijk toch Kamna ernaast gezet. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij een rittenkaper zou worden maar als klassementsman is hij voor de scoritopunten toch niet echt erg waardevol gebleken. Kan nog komen natuurlijk.

Ik twijfel nog wel om toch voor Healy te gaan als cap, die is wel echt in iedere voorbeschouwing topfavoriet en dat was toen hij eerder won ook zo. Het wordt hem of Roglic.

Ton Pelo

'@Phoenix Soortgelijke keuzes hier. Sivakov zie ik niet echt resultaat rijden nu hij bekroond is tot absolute meesterknecht. Vine krijg ik helemaal geen hoogte van, maar weinig vertrouwen meer in die vent. Misschien dat hij in de laatste week nog wat gaat laten zien.

Dan zou ik toch voor MM en Albanese gaan.. Misschien dat er zo nog wat meer duidelijk wordt uit de interviews.

R. D.

Ik zou Matthews ergens ook nog wel op willen stellen, maar dat zou dan ten koste gaan van Roglic. Dan is wel mn captain dilemma meteen opgelost :D

Kleine Drekst

Mijn team
Roglic
Thomas
Almeida
Carthy
Vine
Parent Peintre
Pinot
Rubio
Van Wilder

Bank:McNulty Gloag en sprinters

zomaareens

Matthews was toch niet fit een dezer dagen?

ZK

Matthews ten koste van Roglic, het moet niet gekker worden 🤣

R. D.

Tsja je gaat all-in of niet he ? :D

ZK

Dat is wel echt alles of niets ja, maar zeer waarschijnlijk niets. Ook al zouden vluchters winnen, wat ik overigens betwijfel, hoeveel zijn dat er dan? Stuk of 5 nog over en daarna ak renners? Roglic niet opstellen is de witte vlag hijsen

Laatst gewijzigd
DrSeuss4

Healy geeft aan niet helemaal 100% te zijn.

Daan De Jager

'@DrSeuss4 waar haal je dat vandaan in idl zegt die dat dit wellis een dag voor hem kan zijn omdat het een agressieve koers wordt en daar houdt die van

ZK

Healy zegt ook dat Carthy prioriteit heeft en het maar de vraag is of het voor de vlucht zal zijn vandaag

Daan Brakenhoff

Ik denk dat er niemand, op Derek Gee na, nog helemaal 100% is na 2 weken koersen in dit weer.

DrSeuss4

Mijn laatste dilemma is nog Milan of Albanese… ga op dit moment denk ik voor Albanese

nasibal

Ik denk dat er niemand, op Derek Gee na, nog helemaal 100% is na 2 weken koersen in dit weer.

Denz leek ook wel aardig in z'n sas

R. D.

Matthews en Cort er toch maar uitgelaten, wel gegaan voor Healy als cap.

pedro

Had v.Wilder captain maar die geeft aan dat hij denkt dat ze hem niet laten rijden omdat hij maar op 6min stond en t leek dus dat hij daar dus ook geen energie in ging steken. Dus toch maar voor Healy gegaan wat jammer want kan ook zo maar 0pnt terwijl V.Wilder vanuit de vlucht hele hoge ogen zou gooien en ook nog wel top10 kon rijden zonder vluchters vooruit

nasibal

Ik ga Albanese thuis opzoeken, wie gaat er mee?

Kleine Drekst

'@nasibal ik kom eraan die man is koning bankpunten.

DrSeuss4

Ik heb helaas Balr op t bankje maar gelukkig wel op het laatste moment Albanese erin geklikt voor Milan. Had vandaag toch ook echt wel Rota verwacht aangezien hij in Bergamo woont, maar is blijkbaar niet goed genoeg.

KV

Zo’n kopgroep haalt het toch niet?

Als je trouwens Alba op de bank hebt, dan heb je echt nog te weinig uitvallers. Gerechtigheid geschiedde!

1 2 ... 170 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.