Ik heb trouwens nog ff zitten kijken naar de punten die mijn 20 renners tot nu toe totaal hebben gehaald, omdat ik idd de topscoorder Milan heb maar toch slechts op 63.6% sta. Totaal komen ze op 2737 punten, waar ik zelf met 2511 bij lange na niet aan kom, en dan heb ik natuurlijk nog dubbele punten gehad met de caps. Hoe zit dat bij jullie ?
Healy, Rota (c), Vine, Fortunato.
Pinot, Buitrago.
Roglic, Almeida.
Twijfel voor het laatste plekje tussen Albanese of Gloag. Mijn vertrouwen in Albanese is flink gedaald, gisteren was weer een mooie kans voor hem maar Eolo stuurt 3 andere renners mee in de vlucht. Of zou hij gespaard hebben voor vandaag? Pakt wellicht nog 6 puntjes via Bais, tenzij Pinot in de vlucht zit.
Gloag zou als vooruitgeschoven pion mee kunnen springen. En als dan blijkt dat Roglic hem niet nodig heeft, voor eigen succes kunnen gaan. De vorige keer Kuss en Hessmann, nu Gloag, Oomen en/of Bouwman?
Ik heb uiteindelijk toch Kamna ernaast gezet. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij een rittenkaper zou worden maar als klassementsman is hij voor de scoritopunten toch niet echt erg waardevol gebleken. Kan nog komen natuurlijk.
Ik twijfel nog wel om toch voor Healy te gaan als cap, die is wel echt in iedere voorbeschouwing topfavoriet en dat was toen hij eerder won ook zo. Het wordt hem of Roglic.
'@Phoenix Soortgelijke keuzes hier. Sivakov zie ik niet echt resultaat rijden nu hij bekroond is tot absolute meesterknecht. Vine krijg ik helemaal geen hoogte van, maar weinig vertrouwen meer in die vent. Misschien dat hij in de laatste week nog wat gaat laten zien.
Dan zou ik toch voor MM en Albanese gaan.. Misschien dat er zo nog wat meer duidelijk wordt uit de interviews.
Had v.Wilder captain maar die geeft aan dat hij denkt dat ze hem niet laten rijden omdat hij maar op 6min stond en t leek dus dat hij daar dus ook geen energie in ging steken. Dus toch maar voor Healy gegaan wat jammer want kan ook zo maar 0pnt terwijl V.Wilder vanuit de vlucht hele hoge ogen zou gooien en ook nog wel top10 kon rijden zonder vluchters vooruit
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.