Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 169 ... 193 194
R. D.

Weer een procentje gezakt, het zit niet mee. Alleen Ballerini in de punten.

Gaviria, moeten we daar nog woorden aan vuil maken ...

Jasperdewaal11

Pff knettermoeilijk morgen. Grote vluchtgroep of Selecte Vluchtgroep of toch AK spektakel? Houd Amirail het roze, is Cort al beter, Albanese of Fortunato, Matthews ? Buitrago ?

Allemaal gedachtes :p

Benzardi

We gaan morgen voor Wilder, ik sta op 63,5% , daarom kunnen we wel een gokje wagen.

Risje89

Jammer genoeg te laat gelezen dat Cort er niet voor zou gaan. Daarom mini-MM op de bank, dure bankpuntjes. Geen idee wat morgen gaat brengen, Pinot cap voor de 'zekere puntjes + kans op vlucht?

KV

Pinot zullen ze wel niet in de vlucht toelaten denk ik.

@Jasper

Zoveel keuzestress heb ik niet meer voor dergelijke rit: gewoon mijn 7 paar overgebleven klimbenen + Alba voor de truipunten en wie weet (tegen beter weten in) in de vlucht. Dan nog 1 plekje voor MM al weet ik niet hoe die aan punten zal raken. Anders Cort waarvan ik niks meer van verwacht maar misschien punten voor Healy…

floda

Blijf hangen op kleine 93% dankzij (alweer) skuijns. Morgen gaat die denk ik toch op de bank, geloof niet dat hij nog een keer kan. Morgen toch maar de wat meer klimtypes zoals buitrago, pinot en healy. Aangevuld met van wilder, rota en fortunato. En voor de zekerheid rog, G en almeida. Twijfel wel over kamna, albanese en skuijns voor een wissel met 1 van bovenstaande mannen.

jenzrscl

Als ineos zegt dat ze het morgen hard willen maken. Verwacht ik iets van arensman

Nijmos

Ik heb de neiging Healy te banken. Iemand anders de laatste dagen ook de indruk gekregen dat het beste er van af is? Niet gek obv zijn leeftijd, profiel, programma en deze giro

arjenzvob

Dan ben ik heel benieuwd wie je wél opstelt. Je gaat voor klassementsrenners dan neem ik aan? Healy morgen niet meenemen is een grote gok als je niet enorm veel goede alternatieven hebt.

jenzrscl

Morgen

Roglic
Thomas
Almeida
Dunbar
Pinot
Riccitello
Matthews
Vine
Mcnulty

Cyclekiller

Morgen het zelfde team. Alle 7 klassementsmannen+2 aanvallers. Buitrago(C) en Caruso van Bahrein.
Vandaag 0,1% gezakt - 95,8%

R. D.

Ik vind het een lastige morgen. Zo vaak zijn het de vluchters die het halen. Net zo vaak zijn het niet mijn vluchters.

Ga ik weer 100% voor de vlucht in de hoop dat Roglic en Kamna met de AK jongens rijden voor plek 15 tm 25 ? In dat geval laat ik die 2 op de bank en gaan Matthews, Cort, Albanese mee.

Krijgen we AK geweld dan laat ik 2 vluchters op de bank.

De volgende 6 neem ik hoe dan ook mee: Healy, Vine, Pinot, Buitrago, Fortunato en Konrad.

rbc1912

Nog vrij veel hoge percentages. Hier is het ditmaal echt vleesch noch visch met 67,6%. En mijn klassementsteam is ook niet heel dik, dus het wordt nog een week aanmodderen.
Maar om niet in de klaagzang mee te gaan. Het zijn gewoon wat verkeerde keuzes. Iedereen heeft zijn portie pech gehad. Qua uitvallers valt het ook allemaal nogal mee met 5 stuks. TGH is eigenlijk de enige die (verdomd veel) pijn doet.

Laatst gewijzigd
R. D.

Hier ook slechts 63.6% @RBC1912

-Gaviria ipv Groves
-Geen Almeida
-Geen Caruso(snap nog steeds niet waarom ik die toch niet genomen heb)
-Geen Mayrhofer

Milan is mn pluspuntje.

Laatst gewijzigd
Franky122

63,6% met Milan dat is ook knap!

Ted de la course

Vandaag 24 hele punten gehaald. Wie biedt minder???
Met o.a. Leknesund, Mayrhofer, Gee, Skuijns en Oldani rijden er deze giro toch echt wel een paar hele mooie koopjes rond. Vooral kudos voor degene die Gee in z'n team heeft, die rijdt echt fenomenaal!

Thomberg

Van dat rijtje heb ik juist alleen Gee inderdaad echt geen moment overwogen

zomaareens

Bettiol of matthews vandaag?

KissMyAce2.0

Gaviria of Cavendish?

BarryE1

Beide. Want waarvoor heb je ze anders meegenomen?

groppiestan

Team aardig staan voor vandaag. Alleen nog twijfel tussen een klein gokje buitrago als C of de save bet roglic. Sta op 99,7% op dit moment, dus ga heen en weer.
Als er een sterke groep wegrijdt op de eerste berg dan zie ik buitrago wel mee zitten, maar zullen deze groep echt niet ver laten gaan. Bij een favorietengroep sprint zal roglic zeker voor buitrago eindigen. Gelukkig heb ik nog even.

R. D.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Zou Pinot vandaag de bergtrui terug gaan pakken ? Op dit moment heb ik Cort op de bank en dat zit toch niet helemaal lekker. Misschien toch Kamna weer op de bank die dan weer 14e of 18e wordt. Roglic captain zal het wel worden, want ik blijk toch elke keer mensen in de vlucht te hebben die ik nooit overwoog als cap, behalve 1 keer Healy toen hij won.

KV

Waarom zou je vandaag Cort overwegen? Gisteren te slap om in simpele rit mee te zitten.

Vandaag is het een bergrit…

Heb er nu zelf wel Ballero in als 9de man omdat Van Wilder met zijn sprint misschien wel grotere kans maakt dan Healy vandaag. Maar het geeft dus wel aan dat het de laatste week behelpen zal worden zonder puntenklassement mannen noch (overgebleven) Ineos/Jumbo teammaats.

R. D.

Ik weet niet of Cort te slap was of dat ze het als ploeg gewoon wel best vinden zodra er een kopgroep wegrijdt en ze daarin een mannetje mee hebben. Zeker als het Bettiol is.

jm dvg

WF zet healy op één en cort op twee. Why? Cort gaf gisteren aan niet fit te zijn. Kijk straks nog even wat de favorieten zeggen. Maar voor nu ga ik voor van wilder cap. En cort op de bank.

1 2 ... 169 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.