Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 168 ... 193 194
nasibal

Sinds wanneer heeft Denz een sprint.

Die Domme Denz trok ze vroeger nog wel eens aan voor anderen. Zonder sprintende kopman in de buurt wilde hij het ook nog wel eens zelf proberen:
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2020/stage-11

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Haha Milanjacks. Tot twee keer toe heb je Mercedes Denz gemotiveerd.

Inspectah

Derek Gee is de nieuwe Fred Wright

Thomberg

Haha Gaviria

jenzrscl

Arensman zal ook wel blij zijn dat die trui weg is, is hij toch iets vrijer

jm dvg

Graviria is ook een grap ofniet. Denz ik hem hem ergens nog genoemd (wss als tijdrijder cq aanvaller) maar dit had ik niet verwacht. Reed wel een redelijk voorjaar.

Milanjacks

Ik had precies verwacht dat de etappe zo zou lopen, echter wel jammer dat je dan niemand mee hebt. Matthews, Fiorelli, Cort(maar hij gaf het aan dus niet opgesteld), Albanese krijgen zwart zaad vanavond.

nasibal

Matthews, Fiorelli, Cort(maar hij gaf het aan dus niet opgesteld), Albanese krijgen zwart zaad vanavond.

Stanley komt even langs met z'n maten?

Milanjacks

'@Nasibal over welke Stanley hebben we het.

HaagseHaas

Armirail roze. Krijg ik toch nog teampuntjes voor Pinot.

Atapumafanclub

What's wrong with Eddie Dunbar? Finisht ruim 3.00 na de groep van Thomas en andere klassementsmannen.

Jv1997

'@atapumafanclub

Ja echt he hoe kan dat nou weer...

Cerebral36

Ook helemaal alleen. Dat kan toch bijna niet.....

niek-vdv

Proficiat aan Movistar ook, 27, 28 en 29e in een kopgroep van 29 man. Best knap!

Cerebral36

Dunbar op andere fiets geëindigd dus niks aan het handje :)

Titivoeckler

Weet iemand wat er met Dunbar is gebeurd? Eindigt 3 min achter het peleton

Jv1997

'@cerebral36

Hoe weet je dat?

Cerebral36

Tweet van zijn geloof ik sports agent.

@EddieDunbar
punctured today with 8km to go and finished on Cam Stewart’s bike so don’t worry about the current results showing Eddie 24 mins and 22 secs down …. #COYBIG

Laatst gewijzigd
Jv1997

Zie nu ook een foto dat hij in het peloton binnen komt op Campbell Stewart zijn.

Dit had de dag nog slechter gemaakt dan hij al was..

Matthews 3x kopman gemaakt en 3x buiten de top 20 😅😪

jenzrscl

Vine btw th raar mannetje, finisht liever alleen dan met almeida :p

Cerebral36

Ja echt geen idee wat die gozer allemaal aan het doen is :) Kennelijk ziek (geweest), maar dit lijkt echt helemaal nergens op..Geeft meteen dilemma om morgen wel/niet op te stellen.

Milanjacks

Die Vine heeft onderkoelingsverschijnselen gehad niet heel lang geleden + hij zit vast in de stalorders, lijkt mij logisch dat hij weinig gaat klaar spelen.

Papa Bart

Ik had Gaviria en Mayrhofen mee in de vlucht en had Mayrhofen als cap, dus een goede dag, en stevig in bekertjes territorium. Ook leuk, ik had me voor vandaag echt niet kunnen voorstellen dat Armirail roze zou aantrekken. En die zie ik morgen ook geen twee minuten verliezen, dus die mag nog een paar nachtjes slapen in een bijzonder nachthemd. Winnen of verliezen, dat maakt het Scorito spelletje wel een stuk leuker en moeilijker, want wat gaan ze morgen doen?

Pinot er in, Buitrago er in, Mollema er in, Konrad er in, G er in, Rog er in, Fortunato er in, Almeida er in, maar die laatste plaats? Is dit te zwaar voor Cort? Van Wilder er in? Of gewoon kiezen voor de puntjes van Leknessund en Arendsman? Keuzes, keuzes…

ZK

Wielerflits is voorbeschouwing van morgen denk ik compleet aan het herschrijven na het interview van G dat het morgen wel eens volle bak kan zijn vanaf eerste klim

Jv1997

Vine bij IDL gewoon een van de topfavorieten voor morgen

1 2 ... 168 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.