Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 167 ... 193 194
Milanjacks

Als Magnus Cort in de break zit dan heeft hij onder ede gelogen, en dan ga ik hem persoonlijk voor het gerecht slepen.

Ton Pelo

Hier zojuist wel gedaan. Sivakov er in voor 8 zekere teampunten. Mocht je geen beter alternatief hebben kan Cort misschien nog 10 punten verdienen door Healy?

Landeirovic

Ackermann loste als 1e maar had een ruime tijdslimiet. Kwam overigens als 54e binnen.

Milanjacks

Kans dat Healy hier gaat winnen lijkt mij wel miniem, denk wel dat of hij of Bettisnol in de break zit.

Scoritop

Kan ook wel beetje zandstrooien zijn van Cort. Ik twijfel. Kan van Buitrago kiezen met trui/teampunten

Milanjacks

Ackermann gelooft ook niet in de sprint.

Milanjacks

Iemand van Movistar lijkt ook mee te willen zitten in de vlucht, kans op een klassieke vlakke sprint lijkt mij miniem .

jm dvg

Ik was te laat met mijn last minute checks en evt cort wissel maar als cort voor aanvang geen verstoppertje speelt ben ik blij dat hij op het bankje zit
VANDAAG OM 12:52
🗣️ Magnus Cort
'Vandaag zou een goede dag zijn voor me. Helaas ben ik niet op mijn allerbest momenteel. Ik voel me niet helemaal lekker. Ik denk dus dat ik noodgedwongen wat rustiger aan moet doen.'

ditisdavid

Niemand in de vlucht, deze Giro gaat als een nachtkaars uit voor mijn team.

jenzrscl

Movistar mooi vooraan zeg.

Milanjacks

Gemiddeld aantal punten zal rond de 40 zijn als deze vlucht het haalt. Weinig veel gekozen namen in de kopgroep.

DrSeuss4

Albanese doet telkens precies het tegenovergestelde van wat hij zegt. Hij pakt veel punten maar erg vervelend voor de scorito managers.

Capra

Alleen Gaviria en Mayrhofer mee in de kopgroep.
Maar als die 2 de Simplon overkomen, wel de 2 snelste sprinters waarschijnlijk

Milanjacks

'@Capra

Vergeet Oldani niet.

nasibal

En BallR

Valvuillerdemoz

Nu toch al best wel spijt van cap Albanese ipv Ballerini. En ook van Mollema op de bank, 🙄

nasibal

Gaviria vandaag cappen is natuurlijk geen slechte keuze, maar vereist ook ballen. Dat kan ik wel respecteren :D

Kleine Drekst

14 procent heeft gelukkig maar een van de renners vooraan gecapt. Ik heb zelf Mayrnhofer en Gaviria mee.

Harry Batistuta

Gaviria (C) en Mayrhofer mee. Met 97.9 % moet je iets wanneer je bij geen sprinters meer hebt.

Zadelpen

Ook Gaviria als C, en Ballerini mee.

nasibal

Arme gaviria, als hij het zelf niet verneukt dan doet zn ploeg het wel

Ton Pelo

Vraag me af hoeveel spijt ik ga krijgen van Sivakov opstellen voor 8 zekere teampunten. Wordt steeds meer de vraag of G de trui weg wil geven.

Capra

Dan krijgt Pinot die punten, blijft hetzelfde

arjenzvob

Kevinraar is briljant. Anticiperen op teampunten Denz

Milanjacks

Sinds wanneer heeft Denz een sprint.

1 2 ... 167 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.