Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 188 ... 193 194
Thomberg

Rubio nemen ze op het vlakke al uit koers

Matthijs_W99

Kan Mollema dit of moet ik voor de zekere punten gaan van Buitrago met eventueel eigen punten?

Maestro Mello

Rubio wordt vandaag ‘gewoon’ 12e, want klimgeit op geitenpad. Opstellen dus

Wielertje12

Fortunato of riccitello vandaag opstellen? Bij gebrek aan beter 😂

R. D.

Zou Matthews nog een beetje kans maken op een top 20 ?

Thomberg

Albanese zal wel top 3 rijden vandaag

user26790

Verbijsterende stijle slotklim tart elke verwachting in deze video te zien. https://www.ad.nl/giro/giro-ditalia-monsterlijke-klimtijdrit-beslissend-in-strijd-om-roze-trui-thomas-heeft-kleine-marge-op-roglic~ab956c6c/
Laatste update: 09:07

RVH

Ik zou denken Fortunato. Maar als dat de keuze is dan heb je niet veel te klagen.
Ik denk niet dat Mathews een top 20 gaat rijden, maar als ik hem had zou ik hem wel opstellen voor de truipuntjes

Laatst gewijzigd
Franky122

Kijk eens naar het profiel van deze etappe, het is een monster. Gewone tijdrijders maken hier geen schijn van kans, zo ook niet renners die af en toe een goeie tijdrit neerzetten. Een Magnus Cort bijvoorbeeld kan dit niet aan. Het zou compleet onlogisch, onmenselijk zijn dat Cort vandaag ook maar een enkel puntje binnenhaalt.

Kortom, Cort opgesteld.

Daan De Jager

Ik ga lekker voor Rubio Ipv buitrago Rubio sws 4 punten en kan goed klimmen

raymankapeens

Laatste plekje voor McNulty of Buitrago gisteren ook precies verkeerdom

KV

'@ Daan

Echt een zeer goed argument idd, want Buitrago kan niet goed klimmen.

Daan De Jager

'@KV bij elke bergetappe zat Rubio er langer bij als buitrago en alleen gisteren was buitrago voor hem omdat die in een ontsnapping zat en de inspanningen van gisteren zal die nu nog wel voelen

Ton Pelo

Cort (C) lijkt me een zekerheidje vandaag.

Landeirovic

Vine top 5 vandaag?

jenzrscl

30% tijdslimiet lijkt veel maar kan toch ook voor pak problemen zorgen
Als eerste 42 minuten rijd mag je tot maximum 13 minuten eindigen

mspan

Vine kan wel eens winnen. Denk dat het tussen Vine Thomas Arensman en Roglic gaat voor de dagzege

nasibal

Organisatie doet er alles aan om Milan vandaag netjes op tijd binnen te hebben. Mooie farce.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Mag je zomaar tijdslimiet tijdens race veranderen? Schandalig

nasibal

Die slappe del op de plek van Jip is misschien het enige wat deze Giro schandaliger is geweest.

LuckyLuuk

Mollema en Gaviria zal ik nooit meer opnemen in mijn selectie. Die staan op de zwarte lijst.

rbc1912

Was dat vantevoren al gecommuniceerd, dat Slappendel de laatste week voor haar rekening zou nemen? Ik mis Jip elke dag :(

rbc1912

Gaviria gaat er denk ook op bij mij. Evenals Cort. Terwijl die laatste het vrij goed doet uiteraard, maar je weet gewoon nimmer wanneer die goesting heeft. En dat is 'killing' gewoon

Eddix

Die Laurens de Plus heeft ook wel zijn vormpiek deze Giro zeg.

Oeh en ook Leknessund wouw! Prachtige prestatie ook!

Laatst gewijzigd
nasibal

Arensman is me aardig een gouden bekertje door de neus aan het boren.

1 2 ... 188 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.