Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 189 ... 193 194
Eddix

Neee mijn hemel, het overkomt hem weer, hoe kan dat toch...

Eddix

Wouw geen woorden, wat een finale!

DrSeuss4

Alle klagers nu tevreden? Genoeg spanning voor een hele ronde toch?

Jasperdewaal11

Jezus dacht even daar gaat Primoz weer met zijn ketting maar hij is echt omhoog geschoten, hulde!

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Wow!!!!!!! Wat een ontknoping! Yes!

-

Thanks for the info Niek 👍

LuckyLuuk

Ai ai ai. 0.1% tekort voor een bronze beker. Dat is echt heel zuur.

Bonorrie

'@LuckyLuuk
Weet je meteen hoe Thomas zich voelt vandaag :)

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

Terug op zilver nu nog even een dagje volhouden!

LuckyLuuk

'@bonorrie ja inderdaad ik voel zijn pijn.

arjenzvob

'@LuckyLuuk, je weet dat er nog een etappe is?

En als wielerliefhebbers, want dat zijn we toch neem ik aan, moet je even je scorito aan de kant zetten en alleen maar lof en respect hebben voor deze sporters. Wat een apotheose!

Meijers

We hebben nog een Etappe he Luuk, of weet je de uitslag al? Gaat Gaviria eindelijk z'n geld waard zijn :D

Kanarie

Wat zit je nu te piepen Luuk, het duurt nog een dag en dan nog eindpunten.

Kanarie

Wat zit je nu te piepen Luuk, de Giro duurt nog een dag en dan nog eindpunten.

Thomberg

'@arjenzvob helemaal eens. Geweldige ontknoping. En ondanks dat je het een ouwe rot als Thomas ook gunt, vind ik Roglic de mooiste winnaar.

Pantani_83

Morgen is er nog een rit en de eindafrekening komt ook nog. Kunnen nog een hoop verschillen gemaakt worden.

Maurimaler

We hebben hier weer een slechte zet gedaan…
Vooraf op 98,8 ik wist dat ik zou zakken, daarom een risicootje gepakt om Almeida cap te maken maar daardoor alleen nog maar harder gezakt naar 97,3 nu hopen dat de ik met de eindafrekening nog in het zilveren territorium blijf.
Het gaat toch lastig worden zonder: teamgenoot Roglic, Thomas, Caruso, Arensman.
Maar wel met een redelijk goed sprintteam: Milan, Consonni, Albanese, Stewart, Mayrhofer.

vevie

Voor mij hopen door de eindafrekening naar een duimpje door te schieten. Zal wel niet, nu op 86,9%. Dat gaat ‘em niet worden.

We kijken iig al weer vooruit naar de Tour en hopelijk een stukken betere koers dan we deze drie weken hebben gezien.

kevinraar

sta op 42.2 zit in een poule met een vriend is nog super spannend sta 103 punten voor ga ik het winnen of niet

vevie

Tja, Kevin. Dat zijn percentages waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of hij wint, of jij wint.

jenzrscl

70% helaas , kon er niet meer van maken met al mijn dure uitvallers .

Mijn overgebleven renners
Roglic
Thomas
Almeida
Pinot
Dunbar
Vine
Mcnulty
Riccitello
Barta
Gavrira
Matthews
Marit
Fiorelli
Dalla valle
Op naar tour

Morgen dalla valle opstellen ofniet?

Laatst gewijzigd
rbc1912

Na mijn fantastische 21e plaats overall vorig jaar, ben ik nu terug te vinden op plekkie 9938 (67,1%). 'Het kan verkeren' zou Bredero zeggen.
De Giro begonnen op amper 20%, daarna wel gestaag gestegen richting 70%, maar hang nu al 2 weken tussen de 55 en 70%. Vleesch noch visch dus.
Had mijn balans iets anders ditmaal omdat ik minder punten voor de klassementsmannen zag dan normaal, maar dat heeft geenszins goed uitgepakt. Qua uitvallers daarentegen viel het alleszins mee. Alleen TGH deed echt pijn. João en Milan worden node gemist. En verder nog aardig wat 'bankpunten' behaald met vooral Cort (uiteraard) en Albanese.
Hopelijk valt de eindafrekening mee, want heb wel 'gewoon' G, Caruso en Pinot, want mijn sprintequippe voor morgen houdt ook niet over. Mayrhofer wel een uitstekende 'pick' gebleken, maar dat terzijde

kevinraar

vevie ik wil wel graag van hem winnen sta 4-1 voor mij bij de wielerspellen

Milanjacks

Oomen en Affini gaan morgen hun eerste punten pakken. Had toch gehoopt en verwacht dat Roglic wat eerder in het roze zat.

rbc1912

Zo is dat. Altijd strijdbaar blijven

Fcmitch

Je hebt gelijk Kevin! Laat 'm lullen.

Morgen veranderd er nog een hoop door de punten voor de eindklassementen. Dus er gebeurd nog genoeg met die percentages van jullie die geplaatst worden.

1 2 ... 189 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.