Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 190 ... 193 194
kevinraar

denk dat ik wel goede kans hebt ik heb van de top 10 roglic thomas pinot kemna en de sprinters garviria cavendish albanese

hij heeft van de top 10 roglic almaida caruso kemna de sprinters gaviria en matthews

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Kevinraar mooi dat je blijft strijden tot einde en elke dag mooi je moeite er in steekt ook al gaat het niet super , er is altijd wel een reden dat je toch moeite kan insteken, op naar tour, nieuwe kansen voor jouw , voor mij en derest

vind persoonlijk wel dat ze op scorito de leider iets meer punten mogen geven.
Op een bepaald moment had hart meer punten in dagopstelling dan thomas die leider was. Dat is toch onlogisch

niek-vdv

Verwachten jullie dat Cort morgen mee gaat sprinten nu hij geen kopman meer hoeft te beschermen? Of zijn 10 zekere opvulpunten toch de betere keuze?

jm dvg

'@jenzscrl ben t wel met je eens. Met arensman, almeida en buitrago heb ik zo ook veel punten binnengehaald. Ondanks dat bijna al mijn last minute wijzigjngen verkeerd uit zijn gepakt ben ik inmiddels geklommen naar bijna 80%. Daar gaat het ook wel bij blijven.
Mijn grootste gekozen missers zijn hirt, vandrama en fortunato. Dat hadden Leknussund, caruso en oldani kunnen zijn.

jm dvg

Cort zit morgen bij mij op het bankje tenzij hij morgen aangeeft te gaan sprinten. Momenteel heb ik graviria (c) consonni marit fiorelli mm2 albanese roglic almeida en buitrago erin staan.

jenzrscl

Als ik milan en ackermann had gepakt ipv gavrira en marit had ik nu ook dicht bij beker gestaan.. gavrira was een heel duur grapje.

En met het uitvallen van groves en pedersen was mijn sprintteam heel naar de vaantjes..

Maarja eerlijk ik had geen minuut gedacht om milan en ackermann in mijn team te zetten...

En die 10 vluchtritten deed mij ook geen goed.. daarom.scoor ik in giro ook een pak minder of de tour. Daar hebben vluchters pak minder kans in echte bergritten op te winnen

Laatst gewijzigd
R. D.

De bookies denken wel dat Cort meesprint.

jenzrscl

De bookies denken al hele giro dat hij meesprint he..

Maar kan best zijn dat hij meesprint of poging doet om nog weg te vluchtten op het einde

vevie

Zet ‘em op dan, Kevin; echte strijder! We horen de uitkomst dan nog wel. 104 punten zou te doen moeten zijn.

R. D.

Ik heb Cort bij een vlakke rit nog nooit bij de eerste 15 gezien, stond meestal tussen de Ballerinis en Vendrames, maar die zijn er nu dan ook niet meer. :D

Odin

Dit jaar in etappe 2 van Parijs Nice mengde hij zich aardig in de sprint.

NOAD1912

Hoewel ik op 72% sta heb ik een historisch laag aantal top 20-ers in het eindklassement, namelijk 5. Ook berg (alleen Pinot), sprint (alleen Matthews) en jongeren (alleen Almeida) wordt geen vetpot. Heb heel de Giro boven 70% gestaan, maar de eindafrekening gaat flink roet in het eten gooien. Hoe zit dat bij jullie? Aantal renners in de top 20?

NOAD1912

Wat me trouwens opvalt is dat Roglic qua punten zijn geld helemaal niet waard is (volgens formule 1 miljoen = 100 punten om te renderen). Als je deze Giro Rev en Roglic niet had geselecteerd dan had je een brute, alleswinnende ploeg kunnen maken. Dat Scorito bijna gedwongen wordt een Platina beker in het leven te roepen. De best mogelijke Scoritoploeg deze Giro zit Roglic niet in. Dat is wel uniek toch? Dat de winnaar niet in het Dream Team staat?
Nu is deze Giro uitzonderlijk, maar ik neem het mee als Vingegaard en Pogacar meer dan 7 miljoen kosten in het Tourspel.

Putdeksel

'@NOAD1912

Volgens mij komt hij juist precies uit volgens dat formuletje van je

Nijmos

'@noad: die discussie over punten per miljoen bij de duurste renners, het daarin betrekken van captainpunten en het meenemen van de vervangbaarheid van punten, zouden leuk en aardig kunnen zijn als roglic hier maar 350 punten haalt. Hij haalt er met de eindafrekening echter ruim 500 en dus gewoon zijn 100 punten per miljoen. zonder roglic was je helemaal kansloos, zowel in theorie als praktijk. Hij haalt op zijn sloffen het ideale team.

Laatst gewijzigd
oborobo

Noad1912
Heb er 7 bij de eerste 20.

Milanjacks

Zelfs al zou Roglic maar 400 punten hebben gehaald dan alsnog zou hij het waard zijn geweest in het ideale team. Ook voor goedkopere renners hoeft de formule niet te gelden, het ligt er vooral aan alternatieven en hoeveel nul punters je renner heeft. Als een 1 miljoen renner 4x 20 punten haalt is het gewoon een prima pick(mits je hem 4x opstelt).

En Roglic zit trouwens zeker wel in het best mogelijke team.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Mijn grootste fout deze giro is trouwens het selecteren van renners die te vaak nul punten opleveren in de dagopstelling. Healy, Albanese, Cort, Fiorelli, Cavendish en Matthews waren er te vaak niet bij, terwilj ze ansich allemaal nog wel hun waarde hebben gehad. Ik ga voor de tour weer meer kijken naar renners die op bepaalde etappes op 90% zeker in de punten eindigen. Zeker met een Cort en Albanese en in mindere mate Matthews ben ik wel goed mee klaar.

groppiestan

Ik sta nog op het randje gouden bekertje. (99,3%) Mis wel bv milan, arensman en healy voor de eindafrekening.
En heb gelukkig wel pinot, carusso en G.
Ben nu nog in dubio om cav weer als C in te zetten. De vorige sprint als C heeft hij mij dure punten gekost.
Heb ook nog marit, mm2, mm, albanese en dalle valle.
Dan zou alleen mari of mm een optie kunnen zijn.
Lastig, maar ik heb gelukkig nog even.
Iemand een mening hierover?

snoek1974

Straks 4 sprinters en 5 sprokkelaars

Milan (c)
Gaviria
Mayrhofer
Marit

Roglic
Thomas
Almeida
Pinot
Buitrago

Maestro Mello

'@Sjoerdistan Cav is een prima cap voor vandaag. Heeft zichzelf niet voor niets over de bergen heen getrokken de laatste week. Zonder gekke valpartijen zie ik hem zeker top 5 rijden naast Milan, Ackermann, Dainese en …. Consonni!

Niels22

'@NOAD hier 8x top-13 AK, Ackermann in de puntentrui, Pinot bergtrui en 2x jongerentrui..

Nu 99,1, maar daar moet nog wel iets bij kunnen vandaag

Milanjacks

Sluit mij aan bij Maestro maar die laatste sprint van Cavendish was niet best zeg.. maar desalniettemin cap ik hem ook.

R. D.

Toch Healy maar opstellen want als er eentje in staat is om wat geks te doen .... :D

Rije Rudy

Sprint MM2 terug vandaag of gaan ze voor een 2e van Alberto?

1 2 ... 190 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.