Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 75 ... 193 194
R. D.

Iedereen zal ook zijn eigen idee hebben over wat een sprintteam moet zijn. Bij mij zijn het gewoon 9 renners die bij de 10 verwachte sprints er hopelijk met de helft bijzitten. De grote van de groep die sprint zal bepalen welke vd 9 er gaan sprinten. Ik zie het toch meer als een groep van 20M die met zn allen x aantal punten moeten halen, niet per se als individuen omdat het allemaal zo onzeker is.

Bij mijn bergteam is dat toch anders, daar heb je veel meer dat je bepaalde renners verwacht in bepaalde ritten.

puntenjager

Verdomd lastig door het wegvallen van Tratnik. Last minute wijzigingen zijn nooit goed. Hopelijk heb ik de goede keuzes gemaakt. McNulty - Buitrago - Stewart - Tratnik naar Vine - Leknessund- Gloag - Mayrhofer.

zomaareens

Iemand die mosconnog een kans geeft? Gelijk om er morgen in te kletsen?

Aberastuuurrriii

REV
Roglic
Almeida
Hart
Kämna
Pedersen
Cort
Healy
Cerny

Als ik het zo bekijk vind ik mijn team tijdrijders best wel matig en krijg ik ineens weer heel erg jeuk om Ganna er terug in te klikken..

Valvuillerdemoz

Ganna
Evenepoel
Roglic
Thomas
Almeida
Mollema
Pedersen
Cort Nielsen
Van Wilder
Geoghegan Hart

Eentje moet in de bus blijven. Welke?

R. D.

Ik heb morgen deze 9:

EVENEPOEL
ROGLIC
KAMNA
PEDERSEN
HEPBURN
ARENSMAN
HEALY
CORT
MOLLEMA

Ganna erin heeft toch alleen zin als hij wint, niet om je teamselectie voor 1 etappe op te leuken.

Maarten Koning

'@Abe

Het is maar wat je matig noemt, ik denk dat het beter is dan de meesten zullen opstellen.

Daarbij zijn er (waarschijnlijk) maar 2 vlakke tijdritten, een cort en cerny ga je dus maar 2 keer punten laten halen op dat vlak.

Helemaal prima natuurlijk maar we hoeven ook niet 9 top 10 renners bij de tijdrit op te stellen, dat doet namelijk elders pijn

HaagseHaas

Ik ben klaar, ga niet meer veranderen nu.
Evenepoel ,Roglic, Almeida, Kaemna
Pozzovivo, Pinot, Lekknesund, Rubio, Van Wilder, Buitrago
Ganna
Cort, Healy,
Pedersen,Gaviria, Matthews, Albanese, Consonni, Vendrame, Fiorelli

Lijkt me een redelijke balans.

nasibal

De 16+4 tactiek heeft voor mij een nieuwe nuance gekregen deze editie: \

16 renners die ik wil, 4 renners die ik moet.

Jommelb

Ik zit tot mijn verbazing zowaar met 3x 500k en 4x 750k. Ach je hoeft die 4 niet op te stellen hè. Maar ja die 2 mil krijg je niet terug

Laatst gewijzigd
puntenjager

Laatste dilemma Groves of Gaviria. Ze hebben allebei voor en nadelen, dus ik kom er niet uit. Kop of munt! De winnaar is geworden: Groves. Welkom in mijn team!

mspan

Iemand die nog last minute ff wil sparren op de late avond? Pb me

Aberastuuurrriii

'@Maarten Koning

Mee eens. Bovendien kan je zo'n 3de tijdrit bijvoorbeeld prima Carthy en Hart opstellen. Die zullen daar vast wel top 10/15 rijden met die klim erin. Maar we zullen zien, die is nog ver weg

Geoffrey1420

'@FC xavi hart wordt morgen 22e dus die kan je thuis laten!

Heerlijk interview van MM. Deze man gaat voor mij het verschil maken!

Healy morgen 4e. Geen onderbouwing gewoon een verdomd goed gevoel!

Caene91

Ja maar als morgen Thomas de tijdrit wint, Arensman 2e wordt en Sivakov als snelste het laatste stuk afwerkt mis je zomaar een karrenvracht aan team(trui)punten..

KV

Heb zojuist Dunbar erin geklikt. Ik moet dringend wat slaap inhalen.

Vunky

Ik wil ook niet meer kijken tot morgen middag als het niet meer mogelijk is te wisselen. Al een aantal keer gedacht, dit is wel het team waar ik tevreden mee ben, maar als je dan nog eens checkt, wikt en weegt haal je er toch weer iemand af voor iemand die je denkt echt nodig te zijn.

Dingetje

Getsie ik zit nu met Hepburn in m'n team door het uitvallen van Tratnik. Weinig vertrouwen in. Maargoed wel weer een juichrenner erbij! Hup Hepburn hup.

Pascalll

Zo,

Mijn team staat. Iedereen veel succes!

Evenepoel
Roglic
Thomas
Arensman
Carthy
Vine
Fortunato
Leknessund
Pinot
Kung
Pedersen
Groves
Matthews
Albanese
Ballerini
Fiorelli
Cort
Caruso
Van Wilder
Mayrhofer

Phoenix0000

Denk dat Gaviria wel eens vaker aan sprinten toe kan komen dan we hier denken.

Maarel

Ik krijg ineens last minute fomo voor Albanese.

Kung/Ballerini/McNulty (dit heb ik nu)
OF
Riccetello/Serry/Albanese

Ik heb wel al 5 zekere sprinters, en drie die mogelijk meedoen (waaronder Ballerini). Maar toch is het wel een lekker idee om Albanese erbij te hebben.

HarryBarry

Hirt of Cerny? Niet kijkend naar budget.
2e Jumbo man, zoja wie? Of simpel Oomen voor 750k?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Als je aanvallers denkt te missen is Cort zo'n beetje de laatste renner die je eruit moet halen...

R. D.

Wat doen al die halfnaakte dames ineens aan de zijkant joh, zo kun je je toch niet concentreren ?

Wout van der Poels

Hoi,
Mijn eerste post na jaren meelezen op dit forum.
Ten eerste friet, ik ben een Brabander net als Brabander, maar die naam was al bezet...
Ik hou mijn gehele selectie netjes voor mij tot na de deadline morgen, maar ik heb voor het eerst 10 goede tijdrijders voor morgen, dus graag jullie opinie.
Wie banken van Mcnulty, Matthews, Hart of Cort?
De overige renners in mijn opstelling ga ik sowieso opstellen morgen. Vooralsnog McNulty buiten de boot omdat ie als laatste zich in mijn team gefietst heeft. Wat denken jullie?

1 2 ... 75 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.