Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 74 ... 193 194
Jommelb

Eigenlijk wil ik Groves ook niet nemen, maar het probleem is dat er niet echt een andere sprinter is die iets goedkoper is, maar er wel vaak bij zit. Tussen 3,5 en 2 zit eigenlijk alleen Ackermann & Dainese (no go), Milan (groot vraagteken voor mij, hoe vaak zit hij erbij?) En Albanese en Consonni heb ik al. Er is naar mijn idee niet echt een Groves light...

penj01

Cerny voor Tratnik, dan moet Evenepoel het maar doen. Kleine twijfel nog over Stewart maar zie ook weinig alternatieven.

puntenjager

Gloag 750k mooi, maar m’n autistische hoofd kan 250k over niet aan, haha. Help.

DvH6

Een teken van te lang zoeken naar iets bij de 500k'ers: "Gibbons zit er misschien wel langer bij dan Ackermann, misschien is dat wel wat.."

Nijmos

Het bericht dat Stewart niet alle sprints voor zijn rekening neemt en mayrhof en dainese het per dag bekijken komt hier hard binnen. De leer van nasibal in acht nemen om.4 betrouwbare suffies die dagelijks voor plek 10 sprinten en een heuvel verteren is opeens verrekte moeilijk.

Wie ziet meer dan 1 sprinter onder de 2 miljoen die 95% zeker 6 of 7 keer gaat sprinten?

Heeft iemand nog iets gehoord van het drama van Conegliano? Gaat hij zich mengen in de massasprints?

Tim

Dreamteam klaar staan:

Roglic
Evenepoel
Almeida
Vlasov
Carthy
Sivakov
McNulty
Pinot

Konrad
Buitrago
Cort
Barta
Van Wilder

Groves
Gaviria
Pedersen
Albanese
Fiorelli
Stewart
Mayrhofer

ditisdavid

Van sprinters uit Conegliano word je de laatste jaren alleen maar modoloos...

ditisdavid

Vandenabeele is trouwens zo 'geblesseerd' dat hij hier door Dainese vervangen moest worden maar start wel in Frankrijk dit weekend, gebeuren weer eens vreemde dingen bij DSM.

zomaareens

Lienhatd is toch gewoon de leadout van stewart zeker? Lienhard ber die heeft nog nooit top 10 gereden?

Nijmos

'@zomaareens: jij denkt dat hij uit zijn nek kletst? Of dat de forumleden die beweren een instagrambericht van hem te hebben ontvangen dat doen? Mijn team leek wel redelijk af met Jakey

niek-vdv

'@zomaareens Ik zou dan toch rit 3 van afgelopen Vuelta nog maar eens bekijken

Yuri2222

Iemand die Sivakoc overweegt? Lijkt niet interessant, maar volgens een insider bij Ineos is die in blakende vorm (bron: scorito podcast)

Valvuillerdemoz

Geloof er ook niets van dat Lienhard gaat sprinten. Of Stewart moet totaal niet in vorm zijn. Wat natuurlijk zomaar zou kunnen. Wat een bagger eigenlijk met die budgetsprinters.

zomaareens

Ze zullen het zo wel veedelen, stewart bakt er ook niet veel van dit jaar. Andere vraag..hoeveel ritten voorzien we eugeblijk dat pedersen wel sprint...en gaviria niet?

Aberastuuurrriii

Sprinters zijn kansloos dit jaar met dit parcours. Zoveel potentiële kansen, maar zoveel vraagtekens bij 75% van die gasten. De helft sprint waarschijnlijk niet/zelden mee of splitst sprintkansen en een aantal zijn ook nog eens totaal niet in vorm. En daar moet je dan je weg in vinden.

Ook wel weer leuk, hoort bij de puzzel. Maar frustratie worden er niet minder om :)

jenzrscl

Remco
Roglic
Thomas
Almeida
Caruso

Mcnulty
Pinot
Dunbar
Pozzo
Riccitello

Ganna
Cerny
Barta

Pedersen
Gavrira
Groves
Matthews
Marit
Vendrame
Dalle valle

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Bet365 heeft ook al odds voor etappe 2. Gaviria en Pedersen worden hierbij samen als topfavoriet gezien.

Thomberg

Dat bericht van Lienhard is echt. Ik strooi geen zand.

Bitburgerr

Consonni staat daar wel schrikbarend laag zeg. Voor 2M een ‘verwachte’ plek 12. Hij kan wel een heuveltje over natuurlijk.

Maarten Koning

"Ik wil het beter doen dan vorig jaar, ook in het klassement"

Buitrago wat doe je me aan..

Op zich niet verrassend natuurlijk maar ik had liever dat hij zegt dat hij voor ritzeges gaat. Nu met mader die uitgevallen is begin ik me toch weer dingen af te vragen.

valowitz

Voor de tijdrit morgen heb ik:
Ganna
Evenepoel
Roglič
Thomas
Arensman
Kämna
Mollema
Pedersen en
Cerny
Is dat wat denken jullie?

mspan

Ben eerder benieuwd naar de rest van je team. Dit zijn 9 kleppers natuurlijk.

Harderijder

'@Bitburgerr, dat dacht ik ook. Alleen zijn dat de odds voor winnen. Consonni neem je omdat hij steady in elke sprintetappe top 10 eindigt. Stabiel maar geen hoog plafond en kan een bergje over. Alle alternatieven hebben ook vraagtekens. Dus ik houd het er maar bij.

Wielertje12

Albanese staat daar ook schrikbarend laag, terwijl iedereen die waarschijnlijk in zijn team heeft.

Thomberg

Albanese wint de sprint ook zeker niet. Kan overigens wel keer 5de worden in moeilijke sprint. Hij is 2 miljoen omdat hij zomaar 8-9 keer top 20 kan rijden

1 2 ... 74 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.