Eigenlijk wil ik Groves ook niet nemen, maar het probleem is dat er niet echt een andere sprinter is die iets goedkoper is, maar er wel vaak bij zit. Tussen 3,5 en 2 zit eigenlijk alleen Ackermann & Dainese (no go), Milan (groot vraagteken voor mij, hoe vaak zit hij erbij?) En Albanese en Consonni heb ik al. Er is naar mijn idee niet echt een Groves light...
Het bericht dat Stewart niet alle sprints voor zijn rekening neemt en mayrhof en dainese het per dag bekijken komt hier hard binnen. De leer van nasibal in acht nemen om.4 betrouwbare suffies die dagelijks voor plek 10 sprinten en een heuvel verteren is opeens verrekte moeilijk.
Wie ziet meer dan 1 sprinter onder de 2 miljoen die 95% zeker 6 of 7 keer gaat sprinten?
Heeft iemand nog iets gehoord van het drama van Conegliano? Gaat hij zich mengen in de massasprints?
Sprinters zijn kansloos dit jaar met dit parcours. Zoveel potentiële kansen, maar zoveel vraagtekens bij 75% van die gasten. De helft sprint waarschijnlijk niet/zelden mee of splitst sprintkansen en een aantal zijn ook nog eens totaal niet in vorm. En daar moet je dan je weg in vinden.
Ook wel weer leuk, hoort bij de puzzel. Maar frustratie worden er niet minder om :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.