Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 73 ... 193 194
Aberastuuurrriii

Ik geloof trouwens ook dat Bling echt wel zijn punten gaat pakken. Zekerheidje voor top 4 in de zwaardere sprints en ik geloof ook dat hij gaat sprinten in de vlakke etappes. Al zal hij daar niet snel top 4 sprinten, maar meer voor plekken 5 t/m 9. Ik krijg hem mijn team niet in i.v.m. budget en indeling, maar ik denk niet dat Bling een miskoop gaat worden

Caene91

Niet normaal, met de handleidingen die online worden gezet en met de info die hier wordt rondgesmeten moet je al beginnen gokken, gokken, gokken om kans te willen maken voor een topplaatsje in de Scorito-eindrangschikking.
Zo maakt iedereen kans.. Beetje het probleem van de stijgende populariteit denk ik dan waarbij iedereen wel op de wagen wil springen of wil laten zien wat hij of zij kan of weet. Jammer..

Wielertje12

'@thewout79 Bron?

R. D.

Ik zit ook nog steeds met het dilemma Ganna. Ik heb hem er echt dagen lang vast in gehad maar nu in mn laatste versie weer niet. Ik heb nu Mollema+Caruso ipv Ganna+Fortunato. Voor de balans maakt deze keuze niet zo heel veel uit maar het ligt idd puur aan de winnaar van etappe 1.

Tijd voor een Ganna poll !

Jv1997

Arne Marit is de aangewezen sprinter van dienst

Mr.White

Heb vandaag de podcast van Lead-Out beluisterd met daarin Arne Marit. Hij vertelde dat hij in eerste instantie de aangewezen sprinter was, maar door uitvallen teammaat is Boni opgeroepen en gaan ze nu de sprints verdelen. Of apart sprinten. Volgens mij is hij niet de aangewezen sprinter hoor? Of heb je hier een andere bron voor?

Ah ik zie nu het bericht op IDL. Wordt niets vermeld over Bonifazio, vreemd. Gezien z'n uitslagen verwacht ik dat hij bij het minste of geringste heuveltje eraf ligt. Maar blijft een leuke opvulling mitje je niet aan het kloten komt met die 250k haha

Laatst gewijzigd
leonstar

Ik ben dr klaar mee!
Lang een team zonder roglic in gedachte gehad!
Uiteindelijk waren consonni en almeida en kung er toch uit gegaan ten faveure van eigenlijk alleen roglic! (En mayrhofer en marit hopend dat tenminste 1 vd 2 wat doet in de sprinsts)

Dit is m geworden
Klassement:
Rev
Roglic
Hart
Kamna
Carthy
Vine

Vlucht:
Fortunato
Buitrago
Healy
Pinot

Sprint:
Pedersen
Gaviria
Groves
Albanese
Fiorelli
Marit ??
Mayrhofer ??

En dan ploeggenoten van de zekere eindwinnaar die je regelmatig goed op kunt stellen:

Cerny
Van wilder
Ballerini

Vind ze alle 3 erg goed dus ook als remco uitbalt kunnen ze nog wel wat! (Al zou dat natuurlijk klote zijn!!)

Ben benieuwd wat jullie beter achten!

Roglic en 2 d sprinters
Almeida, consonni en kung

Jv1997

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/arne-marit-wil-kansen-pakken-in-giro-heb-er-vertrouwen-in-dat-ik-de-heuvels-overkom-als-sprinter

KV

Marit geeft in IDL interview aan goed op klimmen te hebben getraind. In Arjens artikel zegt hij juist het tegengestelde.

Die mannen zeggen toch ook soms maar wat zou je denken…

Zonnedauwer

Na lang puzzelen een team samengesteld

EVENEPOEL
ROGLIC
Vlasov
Almeida
Hart
Kamna
Arensman
Fortunato
Mcnulty

Pedersen
Groves
Albanese
Fiorelli
Marit
Mayrhofer
Oldani
Tefastion
Bouwman
Buitrago
Cerny

R. D.

Ik zeg het je die renners hebben allemaal teams en zijn zand aan het strooien.

Daan De Jager

Laatste twijfel mcnulty of kung ? Kung pakt denk ik in 2 tijdritten maar punten maar in de eerste 2 misschien beter als mcnulty maar die kan in de laatste weer wat beter scoren wie helpt me

jenzrscl

MM pak ik gewoon hoor. Die is uit op resultaten, die gaat echt wel meesprinten.

Laatst gewijzigd
ZK

Hopelijk pakken door dit "nieuws" minder mensen Matthews. Dan wordt het alleen maar meer een verschil maker.

GoldenWallie

Is het opeens verboden om Bling te zeggen, aangezien iedereen hem opeens MM noemt?

Maar ik zou hem inderdaad niet meer kiezen 😏

puntenjager

Ik heb ook mijn team klaar:
REV
Roglic
Almeida
Vlasov
Thomas
Hart
Carthy
Haig
Kamna
Arensman
Ganna
Pedersen
Groves
Gaviria
Matthews
Ackermann
Albanese
Consonni
Cavendish
Ballerini

puntenjager

Hopelijk maken ze Gloag ook gewoon 1 mil.

oborobo

Door het niet starten van Tratnik,weer 1M tebesteden.
Wie o wie/

groppiestan

Ik laat wel bling thuis. Ga het gokje nemen om Cav op te stellen. Wie niet waagt wie niet wint. Ook geen extra jumbo nu tratnik geblesseerd is. Alles op lotto.
Vine is voor mij ook een zekerheidje, omdat hij all or nothing kan worden. Voor een gouden bekertje moet je toch gokjes nemen.
Vooral nu veel sites (bv wielerorakel) zoveel dingen voorkauwen.

Ik heb nogal wat procentjes te verdedigen na mijn 3e plek overall van vorig jaar.
Ook wel eens 60% gehaald, maar dat hoort erbij.

Yskoud

Ben Healy kan nog wel eens een leuke verrassing worden voor morgen. Kan goed tijdrijden. Sowieso leuke pick als je van schelden op jezelf houdt omdat je hem op de bank hebt zitten bij ritwinst.

Wielertje12

Gloag 750k

ditisdavid

Gloag dan in ieder geval de interessantste optie voor 750k binnen Jumbo. Of dat ook interessant genoeg is voor een plekje bij de 20 is een tweede.

Yskoud

Teamgenoten van TJV lijken me nu sowieso niet zo waardevol meer. Kans is groot dat er nog meer COVID gevallen komen en met de ploeg willen ze geen roze trui hebben de eerste 2 weken.

dadeliva

'@Kvyit Weinig lol aan als je Scorito omkoopt en 12M meer te besteden hebt.

Ik twijfel nog tussen Ganna en Carthy. Ik kies waarschijnlijk wel voor Ganna. Hij kan in een paar ritten veel punten scoren en ik heb in de bergen o.a. van Wilder voor teampunten, waar ik anders Carthy zou opstellen.

Ik neem als sprinters naast Pedersen Bling, Albanese, Consonni, Venderame, Ballerini, Mayrhofer (en Cort) mee.
Gaviria en Groves vind ik erg duur voor wat ze presteren. Ze rijden ook nu en dan geen top 20.

Phoenix0000

Door mijn Vine en Kamna fomo heeft Ineos mijn team verlaten. Daar heb ik gememgde gevoelens over. Heb de neiging, gezien parcours (veel sprint of gereduceerde sprintopties) en de heel smalle subtop bij klassementsmannen, voor de laag eronder te kiezen (Pinot, Dunbar, Buitrago, Pozzo, etc) en maximaal teamgenoten Remco te pakken om bij te springen.
Evenepoel, Roglic, Almeida, Kamna, Carthy, Vine krijg je dan met dus mannen als Pinot, Buitago, Dunbar etc…
Ben dan alleem niet zo happy met twee keer UAE.

Aan de sprintkant wil ik niet in situatie komen om tegen 0 punters aan te lopen met renners die sprints verdelen. Marit dus eerder dan Stewart die deelt met Lienhart. En Vendrame en Cort dus liever niet maar dan weer wel een Fiorelli die zich overal in stort. Valt me op dat er weinig sprintopties zijn zonder vraagteken en dat maakt het lastig.

Succes nog de laatste twintig uurtjes!

1 2 ... 73 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.