Scorito Giro d'Italia 2023

1 2 ... 8 ... 193 194
Henk

Als je nog een dilemma over een renner hebt, vraag het Nasibal en je slaapt goed vannacht.
Wel netjes vragen hoor, anders worden we hier boos.

Risje89

De vraag is of je lang een noob kan zijn, je bouwt immers ervaring op. Je niveau kan daarentegen wel lang noob-waardig blijven.

Dr.Watt

Stop jij maar met dat geleuter, Nasibal.
Lijkt wel eindeloos.

Wel grappig dat ik op enkele minuten tijd zowel een 'oude nerd' als een hipster ben genoemd :)
Schitterend!

Dr.Watt

Henk.

Daarstraks wilde ik je een klap verkopen maar dat is achter de rug.
Nu wil ik je een oprechte, warme knuffel geven.
Eentje waar we allebei deugd van hebben.

Ragnar Lolbroek

Sommigen lusten blijkbaar liever een bamischijf dan een nasibal.🙃

TheBest

In de giro zullen de rollen bij Ineos inderdaad wel iets anders zijn. Thomas kopman, Tao met deze vorm 'beschermde status' en Sivakov meester knecht? Arensman krijg ik weinig hoogte van.. schijnt zelf al ergens aangegeven te hebben zich het hele jaar nog niet heel goed te voelen. Wellicht de giro als 'knecht' en dan de Vuelta als (een van de) kopman(nen)?

Verder ben ik erg benieuwd naar de prijskaartjes van bepaalde renners. Hoe gaan o.a. de prijskaartjes van de sprinters eruit zien en wat gaat de prijs van bijvoorbeeld een Albanese of Healy worden. Nog 2 nachtjes slapen!

Ab Normaal

Nee hoor, ik vind die cryptische omschrijvingen ook volkomen overbodig.

Henk

Waarom wilde je me een klap verkopen Dr Watt?

Dr.Watt

Dat weet ik ondertussen al niet meer.
Ik weet wel waarom ik je een warme knuffel wil geven, je hebt er nood aan.

Henk

Ik denk dat de nood bij jou groter is. Als je zo snel iemand een klap wil verkopen heb je heel veel knuffels nodig.

rbc1912

'@Henk: heb je ruzie met Ingrid? ;)

Dingetje

Nu al medelijden met de gasten die dit allemaal gaan teruglezen zodra het spel eenmaal geopend is haha

rbc1912

Het leest lekker weg toch? Henk, die als een typische Henk blaft naar andersgezinden en dan de commotie die daarop volgt. Ik heb genoten :)

Henk

Hoe blaft een typische Henk?

arjenzvob

Ho wacht even. Een onaardige golf van berichtjes hier en ik ben er niet bij betrokken. Hier gaat iets mis ;)

jan derksen

Ik heb net een hele zak popcorn opgegeten. Henk maatje alles komt goed!

Henk

Denk er wel om Jantje, je moet dadelijk nog wel aan de piepers.

Valvuillerdemoz

Hahaha, lekker sfeertje hier op de dinsdagavond!. En dan moet de Giro nog beginnen..sterker nog: het puzzelen voor de Giro moet nog beginnen. Wordt de spanning iets te groot met twee Scoritowielerforums tegelijk aan de hand?
In ieder geval: ik vind die bijnamen ook wel erg flauw worden. Vocsnor was nog wel een goeie. Sprintpiet ging ook nog wel, maar wat moeten we met omschrijvingen als Higuitamonster, Brilsmurf en de blonde Colombiaan, inderdaad. Als de niveaudaling zo nog langer doorgaat kunnen we het forum wel opdoeken!

rbc1912

Ach. Een beetje hersengymnastiek kan soms geen kwaad. Toen arjenzvob met 'HJVN' aankwam heb ik daar dagenlang mijn hoofd over gebroken :)

arjenzvob

Haha! Excuus Brabander ;)

Dr.Watt

Xavi

Higuita Monster is gewoon zijn zelfgekozen bijnaam op strava.
Vocsnor is ook al jaar en dag zijn bijnaam in het wielerpeloton.
We zullen vanaf nu enkel nog de officiële naam die op de renner zijn paspoort staat gebruiken.

Blonde Colombiaan is gewoon mijn manier om

Einer Augusto Rubio Reyes °22/02/1998 in Chiquiza, Colombia, vader Manuel Eusebio, moeder Paula Camila.
Paspoortnr AG4569086. Wielerlicentie 1456.
Schoenmaat 40
Favoriet dier: Olifant
Lievelingsauto: Ferrari
Huisdieren: 1, kat genaamd Queso
Ongehuwd

te benoemen.

Dit is typisch een renner die onbekend is bij het grote publiek maar éénmaal die naam hier voorbijkomt en na een korte PCS search, veel vaker gekozen gaat worden.
Of denk je dat Tante Tina weet dat hij in UAE won voor Evenepoel?

reint

'@dr.Watt en anderen.
Als fanatiek Scorito speler is het doorlezen van het Wielerflits forum toch een onderdeel van je voorbereiding? Mede door jullie eindige ik vorig jaar op plek 9 in de Wielerindex. Een aantal is erg actief op het forum en een nog groter aantal voelt zich wellicht prettiger om slechts passief deel te nemen. Ik hoor zelf (nog?) bij de passieve groep. De wielerkennis is bij een aantal zeer behoorlijk en soms erg gedetailleerd. Dit in combinatie met jouw opmerking over “noobs” maakt de stap om wat actiever deel te nemen, best lastig.
Groeten,
Reint.

Valvuillerdemoz

'@dr. Watt, ik denk dat tante Tina onze blonde Einer ook nog niet zal kiezen als jij die hier bij naam genoemd hebt hoor. Misschien wel als ze weet dat hij een kat heeft die kaas heet. 😃
Die van Higuita wist ik niet trouwens. Het deed mij vooral denken aan dat hij gesponsord wordt door een energy drink...

Laatst gewijzigd
Dr.Watt

Herlees je eigen bericht nog eens aub en mijn bericht waarin ik mijn beweegredenen gaf.

Fanatiek scorito-speler en ´noob´ staan haaks op mekaar. Dus als jij als fanatiek speler met en hoge score je toch aangesproken voelt, ligt dat meer aan jou dan aan mij.
Ook had ik al een duidelijk verschil gemaakt tussen degenen die nu al in het topic zitten en degenen die dat 2 dagen voor de deadline doen.

Om mij hier dan af te schilderen als een soort boeman of bully die de stap van passief deelnemen naar actief bemoeilijkt..

Maar eigenlijk wat zit ik hier mezelf te verantwoorden tov onbekende Henken en Reinten.
De lente is begonnen en het zonnetje schijnt. En de koers is elke dag op TV.

Henk

Pas maar op Reint, dadelijk gaat Dr Watt je een klap verkopen. Een half uur later is hij vergeten waarom hij dat wilde.
Maar dan krijg je een lekkere knuffel van hem.
Wat een figuur die Watt.

1 2 ... 8 ... 193 194

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.