Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 111 ... 200 201
Octopus Paul

Al die teams lijken erg op elkaar zeg. Allemaal al klamme handjes als het gaat om dagopstelling/captainkeuze ;)??

Nijmos

Nee hoor, 10x pogacar, 8x philipsen, 3x van aert.

floda

'@ nijmos, inderdaad geen probleem voor cap keus. Dagopstelling daarentegen wordt wel lastig omdat er best wat etappes zijn waarbij klassement en punch door elkaar lopen. Oplossing is om minder punch te nemen, maar die mannen staan de eerste 6 dagen allemaal hoog in klassement en krijgen dan tot en met 13 ook nog voldoende kansen. Daarna kunnen aantal van die mannen het ook nog uitstekend als vluchter in bergetappe proberen. Worstel gezien hoeveelheid heuvels en bergen wel met bollen, zeker omdat die tegenwoordig ook meer punten in scorito opleveren. Heb heel lang ciccone gehad, maar die heeft in mijn huidige versie het veld moeten ruimen. En daar is erge twijfel over mede omdat mads ook nog in groen kan komen (alhoewel dit denk ik toch jp of wva wordt). Daarnaast zie ik skjelmose ook nog wel als kandidaat gele trui in eerste dagen.

R. D.

'@BUDEN

Sorry ik gebruikte idd in eerste instantie 13 en 7 maar het moet 12 en 8 zijn. 7 is een beetje te weinig met types als Strong, Zingle en v Poppel in je sprintteam denk ik.

Maar los van het aantal, ik denk dat je vanaf 17M gewoon een degelijk sprintteam hebt.

Laatst gewijzigd
Jommelb

'@FrankSteenbergen, zie de blog op de site van wielerorakel.

KissMyAce2.0

16.500.000 ook nog R.D?

yoeri

'@Nijmos, nu ik het opnieuw lees niet echt tegenstrijdig inderdaad. Geen doel op zich inderdaad. Maar is natuurlijk wel een logisch gevolg van goed rijden op de terreinen waar voor hem kansen liggen. Hoewel hij dan wel tussensprints zou moeten meepakken om Philipsen te verslaan gok ik zo.

Dion

'@Punchbox

Net voordat ik je post voorbij zag komen zat ik met hetzelfde in mn hoofd. Heb al die tijd Ala erin gehad, maar denk wel dat Pidcock in potentie meer punten kan scoren.

Pidcock kan nog eens wisselvallig zijn, Ala daarentegen laat tegenwoordig ook nog snel lopen als het er niet in zit. Maar als je dan ziet hoeveel punten hij heeft gescoord in 2018-2022.... Lastig om niet mee te nemen.

Benieuwd waar jij nu naar neigt

FrankSteenbergen

'@Jommelb, ik kan hem niet vinden daar... In welke blog zit ie?

R. D.

'@KISSMYACE2.0

Jij als kenner moet dat kunnen met 16.5 idd. Maar voor het gewone volk is 17M beter.

Met al dat vage gelul rondom v Aert kun je natuurlijk ook gewoon Laporte en Wout nemen, heb je iig alle jumbo punten wie er ook sprint. ;)

floda

Na het zien van de teamfoto van Lidl trek heb ik mijn team helemaal omgegooid en 4 mannen erin gezet. Ik ben er namelijk van overtuigd dat ze er alles aan doen om een trui te bemachtigen.

Dion

Het valt me op dat er bij veel renners een afweging gemaakt wordt op basis van de 100punten regel, bijv. Pedersen.

Nu ben ik van mening dat dat voor grote puntenpakkers minder op gaat. Bij mij is het budget niet zozeer het probleem, vooral het aantal plekjes. En dan neem ik een Pedersen toch graag mee. Ook omdat ik in de lagere segmenten van de sprinters toch ook weinig leuks vind. Ik zie een Bauhaus en Welsford ook niet per se hun geld 'waard' zijn.

Maar ik laat Wout dan weer thuis, dus wie ben ik.

dr klaas

ik neigh naar Astrid of van ditmar. Ik doe met 2 email adressen mee, dan heb ik altijd gelijk.

steven20

Hier de laatste twijfelingen

Wat achten jullie de beste verdeling.

Nu 9 AK
6 sprinters
4 aanvallers
1 knecht

Is nog een sprinter toevoegen noodzakelijk?

jan derksen

kan je zonder groenewegen en jakobsen? ik denk het wel

Jv1997

'@steven20 ik heb bijna hetzelfde, maar dan ipv die knecht nog een extra sprinter ;)

jan derksen

'@kissmyace2.0 15.500 ook nog?

steven20

'@Jv1997

Dank voor de reactie.
Een goedkope sprinter gok ik dan?

De knecht wil ik wel prijsgeven en is Traen.

Overigens mooi forum en bijna alles gelezen haha

Vandaunhaus

Mijn team is klaar. Twijfel nog over vervangen van Girmay voor andere renners binnen de 2,5 categorie. Suggesties welkom!

Klassement
Pogacar
Vingegaard
Hindley
A. Yates
C. Rodriguez
Skjelmose
Meintjes
Jorgensen
G. Martin
Johanessen
Van Aert
Philipsen
Jakobsen
Girmay
Bauhaus
Meeus
Morkov
Van der Poel
Kelderman

steven20

'@Vandaunhaus

Lekker team! Ook veelal gefocust op de AK mannen zie ik.

R. D.

ik tel 19 renners

Björn Again

Ik zie mannen als Jakobsen en Groenewegen alleen punten halen in etappe 3, 4, 7, 11, 18 en 21. Waarbij 18 waarschijnlijk een vluchters etappe gaat worden. Dus maar 5 kansen om punten te pakken. Zien jullie nog meer kansen?

KV

19 wordt vluchters. 18 zullen ze wel nog sprint proberen te krijgen.

Antonini

Mijn team tot nu toe:
Pogacar
Vingegaard
Hindley
Mas
Gaudu
A.Yates
Bardet
S.Yates
Skjelmose
Martin
vAert
Philipsen
Pedersen
Girmay
Jakobsen
Van der Poel
Champioussin
Morkov
Van Gils
Traeen

Iemand tips?

KissMyAce2.0

Je mist Alaphilippe en Pidcock

1 2 ... 111 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.