Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 126 ... 200 201
pinotkourov

Mannen, ik heb nog 750k over en heb nog één aanvaller met een goeie punch nodig. Wie heeft voor mij de gouden tip? Ik twijfel tussen een aantal namen...

goldeagle31

'@Eddix 1 klopt ik ben nieuw hier en 2 dit zin wat ik zelf heb gekozen maar weet niet zeker of het goede renners zijn en 3 ik speel voor me zelf ik zit niet eens in een vriendenpoultje want dat doe ik nooit heb ik trouwens nooit gedaan ik speel altijd voor me alleen het gaat mij niet om te winnen of om prijzen te winnen het gaat mij gezelligheid en voor en voor de fun en ik lees ook vaak bij het online game scorito want bij sommige rennen staan soms hoe zo een rennen zou kunnen presenteren al die renners die ik gekozen heb heb ik beetje zelf gekozen en op zoals ik al zei op stukje tekst wat bij de renners is geschreven en sommige heb ik echt zelf over wogen met het idee hoe sommige rennen hebben gedaan in de giro of de vuelta tour en op sommige ander tours die ik soms volg zo heb ik Van Der poel gekozen omdat hij best een redelijk en goed sterke tours heeft gereden dat geld het zelf als groenenwegen en zo nog een paar dus ik ik vraag gewoon tips en ik vraag niet welke renners ik moet pakken om een vriedenpoultje zoals jij dat wilt noemen om te winnen want nogmaals ik zit nog niet eens in een pool ik speel er helemaal los van die pools of sub pools of whatt ever ook

Falonso

Mijn team lijkt nu toch wel redelijk vast te staan: 11 renners voor de bergen, waarvan 4 van de 5 favorieten voor de witte trui. 7 echte sprinters, waarvan 5 van de 6 favorieten voor de groene trui. En slechts 2 aanvallers met Van Gils en Aranburu. Misschien dat ik Aranburu nog ga inwisselen, omdat ik vrees dat hij na de 1ste twee etappes alleen nog maar zal gaan knechten voor Mas.

mikemeere

Goedenavond mensen, heb nog een 1 miljoen over, twijfel tussen powless en madouas, welke denken jullie wie de meeste punten kan pakken ?

arjenzvob

Haha @Eddix

Sas0182

Powless

Laatst gewijzigd
Wicked Wout

Ik voel me vereerd @Eddix, nu zal ik de komende weken extra aanvallend koersen

Jalabert88

'@Pinotkourov
Wat mij betreft twee opties:
Johanessen en Woods

Zelf mijn laatste overweging:
S. Yates en Woods/Johanessen
Meintjes en Lutsenko.

Ik wil heel graag Yates, maar is het de moeite tov het verlies van Meintjes en Lutsenko. Meintjes zal rond de 150-200 punten scoren. Lutsenko voor mij een groot ?. Deed het twee jaar achter elkaar redelijk. Nu net terug van covid.

Yates veel potentiële punten. Even teruggekeken. Laatste rondes steeds uitgevallen met covid of val. Daarbuiten goede resultaten.

Wie overtuigd mij van de juiste keuze?

JesperRenrad

Zo, vrijdagavond!! Al een behoorlijke rits G&T overwonnen en besloten niet meer aan m’n team te komen (ervaringskwestie). Maar wat ik jullie aan wil bieden is ongeremd advies!! Kom maar op met die of-of vragen!!!

Zutphen

Laatste opstakel !
Niet naar de prijs kijkend, maar wie zal de meeste punten gaan halen ?
Gaudu, Mas of Bardet ?
Onderbouwing mag.

JesperRenrad

'@Jalabert, S Yates en Woods. Waarom zou je überhaupt Lutsenko overwegen? Die zou ik zelfs met een e-bike niet tot m’n team toelaten. Meijntjes snap ik de afweging van; lekker aanvallend en brengt wat jou de vivre in je team!!

JesperRenrad

'@Zutphen, Bardet! Wilde het onderbouwen maar aangezien dat optioneel is laat ik dat deel schieten.

Valvuillerdemoz

'@Benzardi: cynisch? Nee dat is te negatief, hooguit licht ironisch 🙂. Ik waardeer altijd jou relativerende posts, vandaar misschien ook mijn onderschatting van jou scoringsdrang in dit spel. Haha!

BigMig

Nee joh, Enric Mas. Die gaat zijn niveau van vorig najaar halen en de 3e plek pakken.

goldeagle31

'@ZK bedankt voor je tip en of advies maar ondanks dat Laporte een sprinter is rijd normaal ook goed koersen als hij een paar goede dage tussen heeft want soms ook mooi uit pakt vandaar dat ik voor hem had gekozen maar jou tip of advies is om Laporte toch thuis te laten en ondanks dat Cavagna als knecht rijd die heb ik gepakt vanwege zijn goed tijdrijden want ondanks dat hij als knecht rijd kan hij waarschijnlijk wel een goed en schitteren in tijd rijden want hij is wel een tijd rijder en volgens mij is dat ook wel een belangrijke rol om zo flink wat punten te kunnen sprokkelen of pakken ik weet niet hoeveel puntne er presies mee te verdien valt met tijd rijden dan denk ik als ik laporte thuis laat zal het dan verstandig zijn om Peter Sagan i.p.v. Laporte want ik weet niet hoe tegenwoordig het doet in de sprint maar mijn ingeving zegt dat hij wel aantal jaren terug een goede sprinter was die is volgens mij ook 6 voudige sprinter kampioen geweest of te wel 6 voudige winnaar van de groene trui drager geweest of weet ik zzoek wel en soort van een vergelijkbare sprinter als Peter Sagan

Pim Todcock

Is dat echt te doen om telkens bekertjes te halen? Met wat kennis kom je wel een heel end, maar is voor 90% niet ook een kleine hoeveelheid geluk nodig?

Kip

https://wielerrevue.nl/artikel/575760/wout-poels-wil-gaan-voor-bollentrui-maar-het-hangt-een-beetje-af-van-hoe-het-gaat-met-de-ploeg/

kevinraar

voor morgen kan ik deze renners opstellen

vinigaard
hindley
gaudu
a. yates
bilbao
bardet
rodriqyez
skjelmose
gall
s, yates
van der poel

welke 2 op de bank zetten waar deze renners al zitten
phlipssen
jakobsen
pedersen
groenewegen
girmay
sagan
cavendish
van poppel
kelderman

twijfel tussen deze 4 waarvan ik er 2 nog kan kiezen
s. yates
rodriquez
bardet
gall

Laatst gewijzigd
mspan

Mensen ik vraag mij nog 1 ding af voor de start van morgen.
Momenteel Alaphilippe boven mvdp verkozen (mede door de prijs) maar ik twijfel enorm.
Twijfel om ze te wisselen, en dan Cav eruit voor een 500k man, denk aan MvG.
Mijn vraag is dus; heb je 7 sprinters nodig of kan het ook met 6 en +2(mvdp en van Poppel). En welke combinatie levert meer punten op denken jullie:
Alaphilippe + Cav vs Mvdp + MvG
Momenteel zie ik niet iemand om eruit te halen om MvG op te stellen morgen, waardoor ik neig naar het eerste.

Antonini

'@JesperRenrad
Bardet of Landa? en waarom is dit Bardet?
Wel of geen Mas? en waarom dan niet?
MvdP of Pedersen?
Meeus of Cavendish?
Laporte?

Laatst gewijzigd
ZK

'@kevinraar Aangezien je gaudu al hebt opgesteld zou ik gaude niet opstellen. En je lijkt Yates ook 2x te hebben opgesteld 😜

Laatst gewijzigd
Maestro Mello

'@kevinraar Ik zou je toch ten zeerste willen aanraden om Pogacar toch in je team te klikken. Daar ga je anders spijt van krijgen!

JesperRenrad

'@antonini!!! Mooi! ik al je problemen oplossen!!
- bardet. Toegegeven dat landa in aardige vorm is, maar hij krijgt het voor elkaar in een groep van 7 8e te worden. Bardet doet iig z’n best aan de meet. Verder gelijkwaardig.
- mas is een goede renner mits hij een blik norrit meeneemt. Maar tommy D heeft m geadviseerd dus zal het best prima doen. Echter voor dat geld niet voldoende. In de vuelta wel weer overigens.
- pedersen. Matje wint zondag. En teampunten met JP erna. Maar mats pakt 7x een top7 plek!
- Meeus! Cav wil iets te graag. Ik denk dat Meeus steady top 10 rijdt en Cav 1x podium, 1x valt, 1x huilen,
1x boos, 1x laat lopen en nog 1x 5e wordt.
- Laporte? Ja! Die doet mee!!!

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@georgeske Ik zou in plaats van Rodriguez Kelderman nemen als je die nog niet hebt. Hij rijdt de laatste tijd prima en kan veel teampunten verdienen

Antonini

'@JEsperRenrad, hulde. Maar van Poppel of Meeus?

1 2 ... 126 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.