Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 127 ... 200 201
Daan Brakenhoff

'@pim todcock
90%+ is vrij weinig geluk voor nodig imo. Denk dat er hier genoeg zijn met 9x 90%+ in de laatste 10 grote rondes bijvoorbeeld. (Hier 8/10)

Gouden bekertjes heb je wel wat geluk nodig inderdaad. Maar, daar is met een goede voorbereiding, goede kennis en juiste opstel/captain keuzes ook een groot deel zelf af te dwingen. En er zijn natuurlijk rondes, waar door valpartijen (of corona), er minder logische uitslagen zijn dan vooraf voorspeld. Maar dan heb je meer met ongeluk te maken dan met geluk denk ik.

@kevin doe nou Pog er gewoon in, ga je geen spijt van krijgen ;)

JesperRenrad

Hi Antonini, ik was m al aan het corrigeren. Blijkt dat ik per G&T m’n bericht ten minste 1x extra aan moet passen. Meeus dus

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ga pogacar niet nemen grote gok je moet wat om hoog te kunnen eindigen

NCK17

Powless en Sagan of Van Gils en Welsford.

JesperRenrad

'@Kev, ik ken het gevoel!! Ik heb het gevoel dat iedereen blind Neilands erin klikt. Maar ook ik ga gokken…. Ik laat m thuis. Ondanks de druk die mijn vrienden, collega’s en vrouw me opleggen om Krists wel te selecteren!

Overigens waardeer ik wel oprecht dat je je eigen keuzes maakt!!

Antonini

Scoritoën met G&T is onverantwoord, ik ga mn team niet meer aanpassen. Niet meer aanpassen. Dat wil zeggen van der Poel in m'n ploeg en morgen janken als hij niet mee kan.

jenzrscl

Simon yates en carapaz gaan hier zeker mee.
2 aanvallende types , vallen ze eruit, gaan ze gewoon vol ritten.. ik tegenstelling tot vele aanklampers.

JesperRenrad

'@NCK17. Powless en van Gils ook een optie. Sagan zou ik er niet bij hoeven tenzij er elke 15km een verplichte slivovica genuttigd moet worden. Welsford weegt meer dan een sumoworstelaar en hij moet al die welvaartkilos de bergen over drukken. Die zie ik niet vaker dan 2x voor de knikkers meedoen…

hansking

Het kiezen van de teams is over voor mij. Nog 1 dillema: wie stel ik morgen op, Landa of bardet?

Sean Chiappucci

Beste wielerfanaten.
Speel en lees al jarenlang met erg veel plezier mee, maar toe nu toe nog nooit een account aangemaakt vw tijdgebrek om ee serieuse bijdrage te leveren.
Mijn username uit respect en als dank richting mijn all time helden Claudio en meneer Kelly.
Wielrennen is niet mjn beste sport op scorito, maar wel de moeilijkste en mooiste.
Ik z
Wil me op dit moment niet in lopende discussies mengen, maar probeer v.a. de Vuelta ook een positieve bijdrage te leveren aan dit waardevolle forum..
Denk dat ik een mooi team heb staan dat wellicht op een bekertje mag hopen.
Enige twijfel, Rodriguez staat er bij mij nog in ten koste van O'Connor. Hmmmm ..

JesperRenrad

'@Hansking, zijn er geen betere keuzes? Maar goed, in jouw geval Bardet

Wicked Wout

Even iets anders tussendoor... ben ik de enige die dat gratis account gebruikt voor een stiekem 2e team op naam van z'n vriendin? 😇

Falonso

Girmay in etappe 1 wel of niet opstellen?
Ik verwacht zelf dat het te zwaar voor hem is en dat ik beter een Bardet of Hindley kan opstellen
Maar doordat hij zo hoog staat bij de bookmakers begin ik te twijfelen en neig ik er naar om hem toch op te stellen.
Wat denken jullie?

dadeliva

'@sean Ik heb als 2M klimmers OConnor Kelderman en Ciccone Ik heb Rodriguez er lang ingehad maar vandaag gewisseld voor Kelderman vanwege de berichten van Ineos dat Pidcock kopman wordt.

Ik laat van Aert thuis en neem VDP mee.
Verder als aanvallers Powless en van Gils. Ook sprinters Girmay en Strong kan in de heuveletappes inzetten.

Als aanvaller van 750k zou ik Gurreiro of Bettiol nemen maar ik heb voor 500k van Gils opgesteld.

Ik zag Paret-peintre er voor 750k ook tussen staan Die heeft in de Giro goed gescoord maar ben ik op het forum nog niet tegengekomen

De gele bliksem

Nog een allerlaatste dilemma bij mij, ik geef voor de context mijn hele team even (ook al hou ik er niet van)

Pogacar
Vinge
Hindley
A. Yates
Bardet
S. Yates
Skjelmose
Johannessen
Pidcock (klassement en aanval)

Woods (klimmer)

Van Aert
Philipsen
Jakobsen
Girmay
Coquard
Mozatto
Meeus

Alaphilippe
Izaggire
Van Gils

Ik twijfel heel erg of ik S. Yates moet vervangen voor Ciccone of Rodriguez, wat denken jullie??? Je mag mij ook een PM sturen

Pim Todcock

'@Daan Brakenhoff
Netjes hoor! Toch hou ik mezelf liever voor dat het puur pech was dat ik in de Giro en het klassiekerspel geen beker had :p. Hoewel voor de Giro oa Milan vaak genoeg genoemd werd. Misschien moet ik minder eigenwijs zijn om tot een beker te komen.

De laatste 8 leken me een redelijke loterij met de corona inderdaad, maar daar valt dus tegen in te dekken.

Falonso

'@De gele bliksem
Ik heb ook lang zitten twijfelen tussen S. Yates en Rodriquez. Maar ik ga toch voor Rodriquez, hij is de enige renner renner van Ineos die ik hoog zie eindigen in het AK en hij doet mee voor de witte trui. S. Yates is mij een te grote gok, maar zou wel goed kunnen uitpakken.

dadeliva

Wel interessant dat Powless aangeeft dat hij niet veel kansen in rit 1 ziet https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/carapaz-verlost-van-gezondheidsklachten-powless-gaat-niet-meer-als-een-gek-na-de-start

Terwijl hij bij de wielerflits voorbeschouwing wel als een van de 3e categorie favorieten gezien wordt.

Ik vertrouw dan meer op zijn eigen inschatting en heb hem en Girmay op de bank gezet in plaats van 2 AKmannen

Capra

'@Wicked Wout
Hahaha nee zeker niet, hier nog een.
Begonnen met de Giro, toen had ik zelf een bronzen bekertje en het back-up team van mijn vrouw een zilveren.......
Daarna RG, ik een duimpje, mijn vrouw een bronzen bekertje.....
Terwijl ik mijn eigen teams heel nauwkeurig uitzoek en die van mijn vrouw er binnen 5 minuten inklik

Woutiboy

'@kevinraar Als je trollt (wat ik voor je hoop), moest wel ff glimlachen. Geen Pogi = <80% eindstand

@NCK17 Powless + Sagan. Dat je hierover twijfelt baart me zorgen.

@jenzrscl Helemaal mee eens, niks aan toe te voegen.

@sean chiappucci Heel snel O'Connor er in voor Rodriguez. Je hebt maar een beetje pech nodig of Rodriguez moet 2,5 week knechten

Woutiboy

'@wicked wout Ik denk dat je de enige bent ja. Je durft waarschijnlijk geen knopen door te hakken en pronkt straks met de hoogste uitslag van je 2 pogingen. Prima hoor, verder.

@falonso De kwestie Girmay speelt bij mij ook nog steeds. Had deze etappe zich in de 2e/3e week afgespeeld, had ik hem never nooit opgesteld. Nu, met frisse benen, voordeel van de twijfel.

@dadeliva Ik heb Rodriguez zelf ook niet, echter wil ik je toch waarschuwen. Kelderman heeft een fantastisch CV op het gebied van vallen, ik zou alleen daarom al nooit de beste man kiezen. Als iemand vraagt 'noem een renner zonder echte winnaarsmentaliteit' is Kelderman ook de eerste naam die me te binnen schiet.

Woutiboy

'@de gele bliksem S. Yates vervangen door Ciccone zou ik zeker overwegen. Met wat geluk rijdt Ciccone een goed klassement, zo niet dan heeft ie heel groot BOLLENTRUI op zijn voorhoofd geschreven (levert wellicht nog meer punten op ook). Persoonlijk blijf ik zo ver mogelijk bij iedere Ineos renner uit de buurt. Niet omdat ze slecht zijn, maar omdat hun rolverdeling vrijwel niet te voorspellen is. Pidcock bijvoorbeeld kan wel roepen dat ie voor AK gaat, maar als hij (of Rodriguez/Martinez/Bernal) 1 slechte dag heeft bergop wordt het daarna gewoon knechten in het hooggebergte.

Keshi

'@falonzo
Kans op winst voor Girmay uit een kopgroep is groter dan kans op winst van Bardet in groep met favorieten.

Kans op scorito punten voor Bardet in groep met favorieten is groter dan kans op scorito punten voor Girmay in kopgroep.

Woutiboy

Het verbaast me overigens nog hoe vaak de oude en versleten Woods wordt geselecteerd.

Timber

'@ Wouter Aerts. Volgens mij stonden er in de Giro ook 3 Ineos mannen in de top tien. Dus dat knechten voor 1 man wordt ook wel wat overdreven.

1 2 ... 127 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.