Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 13 ... 200 201
Landaluze

@jens

akkoord met Pedersen, Philipsen en Woutje. Waarom Demare ?

Hij klopt een B-veld in de Brussels Classic, maar in Parijs-Nice was het toch niet al té denderend.

Vuel Gi Tour

Zijn er toevallig mensen geïnteresseerd in het maken van een gezamelijke Scorito - discord? Het delen van informatie over allerlei sporten en wellicht een gezamelijke poule maken, ben wel benieuwd wat we zouden kunnen behalen met een aantal man die alle kennis deelt met elkaar.

Odin

Vorig jaar voor de giro was het ook niet geweldig bij Demare, maar hij stond er toen in de giro wel!

Derkus

Nog een uurtje....

Ab Normaal

'@Pogi never pick
Dan kun je heel hoog eindigen. De Giropool winnen en tweede worden in de Topcoach pool.

madeinstars

Normaal gezien vind ik tijdritten best belangrijk als teken van vorm (ongeacht of er in de Tour veel tijdritkilometers zitten) maar die tijdrit van gisteren was qua pacing wel raar en daar zijn heel veel lichtere klimmerstypes wel nat op gegaan. Dus of die tijdrit nou heel veel zegt? Bij Mas is daar wel nog de extra kanttekening dat hij etappe 1 15 seconden verloor omdat 'zijn benen opbliezen'. Dat is wel zorgelijk. Gelukkig zijn er nog 3 bergritten om te ontdekken hoeveel die tijdrit nou echt zegt.

Dat gezegd hebbende overweeg ik Mas eigenlijk sowieso niet. Van de subtoppers gaat Hindley denk ik de must-have worden.

R. D.

Ik ben wel in voor een Scorito Discord

Laatst gewijzigd
Maestro Mello

Pedersen wilde ook naar het WK toch? Ik acht de kans niet groot dat hij voor de puntentrui zal gaan. Er zijn op papier hooguit twee etappe's voor de sterkere sprinters, waarbij ik eigenlijk neig naar enkel etappe 8. In de vlakke sprints zal hij inderdaad een hoop jongens voor zich moeten dulden. Zou hij drie weken volmaken na zijn lange voorseizoen en Giro?

Vuel Gi Tour

Tof! Stuur een PB naar iedereen die de discord wil joinen.

Bonorrie

'@Pogi
Ik ben ook wel geïnteresseerd in deScorito Discord

R. D.

Misschien ff een apart topic ervan maken.

DrSeuss4

De nieuwe discord connaissseurs? Ik doe graag mee

Delano S

Levi Leipheimer heeft zijn hele schema omgegooid voor deze tour

Odin

51 miljoen budget mogen we het mee gaan doen!

Ludi

'@pogi uit ervaring kan ik zeggen dat het heel veel voordelen heeft. Ik wil best joinen om te kijken, bijvoorbeeld of ik je mee op weg kan helpen. Ik ga niet tegen onze eigen subleague spelen, maar wat meer rivaliteit is altijd goed :P

Gordon Bleu

'@sac Bleu Froome rijdt ook het voorseizoen van ze leven.

Daan Brakenhoff

Er zijn toch wel heel wat leuke 500k renners…

Maestro Mello

Pedersen voor 4 mil is wel echt een no-go

Bonorrie

Hallo wielerflitsers, we mogen weer aan de gang.
Heb, net als dit forum, ook weer de Scorito-subleague aangemaakt voor de Tour de France.

"Wielerflits Tour 2023".

Voel je vrij om deelde nemen.
Allemaal veel succes met puzzelen. :)

Kleine Drekst

'@pogi ik ben er ook voor in!

koenzwet

MVG maar 500k

Gordon Bleu

'@anton doet van Gerwen ook aan wielrennen?

Delano S

Pogačar en Vingegaard of Kees Kwakman en Sjaak Swart?

mas22

Budget lijkt mij vrij ruim op het eerste gezicht

koenzwet

Sprinters zijn echt veel te veel te veel te duur

1 2 ... 13 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.