Als je Pogacar, Vingegaard of Van Aert thuis laat, kun je sowieso vrij veel. Dat zijn de duurste mannen. Je kunt 2 a drie toppers dan selecteren. Net een voorlopig team ingevuld en op zich kun je met deze drie ook een redelijk team samenstellen. Het is echter dan sowieso keuzes maken tussen de toppers van het AK. Dit keer is het veld zo breed dat je vrij makkelijk de ‘verkeerde’ renners kunt pakken. Landa, Mas en Carapaz valt te verantwoorden, maar S. Yates, O’Connor en Hindley ook. Of A. Yates, Gaudu en Martinez. En, dan heb je nog Bardet en Rodriguez. Lastig.
Hoppa tdf spel is open. Met in het achterhoofd dat het tdf spel vaak een ruimer budget heeft start ik met de klassementsmannen klikkerdeklikklikklik heb alles wat ik wil dan de heuvelmannen aj woutje 5 milj even overslaan klikkerdeklikklikklik ook tevreden dan de sprinter ls klikklik budget op kan alleen ewan nog... Aj! En nu? Maar even kijken naar de koopjes maar de belangrijkste conclusie is snijden in de klassementsmannen en heuvelmannen. Pedersen 4 milj overweeg ik totaal niet voor die prijs. Vnvd maar weer verder puzzelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.