Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 14 ... 200 201
Ketjap Manis

Met de 16+4 tactiek hoef je geen keuzes te maken. Alleen pidcock of flippie.

Gordon Bleu

Als je Pogi thuis laat kan je alle kleppers meenemen.. toch het overwegen waard.

Ludi

Tsja, pogi never niet pick @gordon

Nijmos

Als je de duurste 6 thuislaat, kun je de 0+20 tactiek spelen. Budget is dus weer veels te ruim!

Vuel Gi Tour

Haha, wellicht komt mijn naam wel weer van pas deze ronde :)

jenzrscl

Als ik de 10 renners neem die ik wil

Pogi vinge mas pid flip poel wout philip mads demare

Heb ik nog 10.5 m over voor 10 renners, kan ik er in principe nog 3 van 2m , 4 van 750 k en 3 van 500 k

vevie

Als je Pogacar, Vingegaard of Van Aert thuis laat, kun je sowieso vrij veel. Dat zijn de duurste mannen. Je kunt 2 a drie toppers dan selecteren. Net een voorlopig team ingevuld en op zich kun je met deze drie ook een redelijk team samenstellen. Het is echter dan sowieso keuzes maken tussen de toppers van het AK. Dit keer is het veld zo breed dat je vrij makkelijk de ‘verkeerde’ renners kunt pakken. Landa, Mas en Carapaz valt te verantwoorden, maar S. Yates, O’Connor en Hindley ook. Of A. Yates, Gaudu en Martinez. En, dan heb je nog Bardet en Rodriguez. Lastig.

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

ik laat van Aert lekker thuis dan kun je verder een prima team maken heb naar mijn gevoel wel iets te weinig sprinters 6 namelijk.

JonasVinegar

.

Laatst gewijzigd
ZK

Mooie prijsstelling. Pidcock, Allaphilippe, vdp (met teampunten philipsen) hebben eigenlijk alle 3 een mooi prijsje. Echter, Klik je ze er allemaal in, ga je het toch zwaar krijgen om goed ak en sprint team te vormen. Mooi man, balans wordt zoals altijd de key.

Geoffrey1420

'@pogi ik wil me graag aansluiten bij het discord!

Het budget lijkt ruim maar door de dure sprinters wordt het toch nog een krappe puzzel.

ProScoritoManager

Mijn eerste indruk is toch dat ik vorig jaar makkelijker dan dit jaar alle duurdere renners die ik wilde kon meenemen. Nu kan er de komende weken nog een hoop duidelijk worden qua vorm en doelstellingen, maar voor nu vind ik de puzzel lastiger dan vorig jaar!

jm dvg

Hoppa tdf spel is open. Met in het achterhoofd dat het tdf spel vaak een ruimer budget heeft start ik met de klassementsmannen klikkerdeklikklikklik heb alles wat ik wil dan de heuvelmannen aj woutje 5 milj even overslaan klikkerdeklikklikklik ook tevreden dan de sprinter ls klikklik budget op kan alleen ewan nog... Aj! En nu? Maar even kijken naar de koopjes maar de belangrijkste conclusie is snijden in de klassementsmannen en heuvelmannen. Pedersen 4 milj overweeg ik totaal niet voor die prijs. Vnvd maar weer verder puzzelen.

Inspectah

Ik vind de keuze om Pog een miljoen duurder te maken dan Vin toch merkwaardig. Budget idd veel ruimer dan bij de Giro en de klassementsmannen van de tweede lijn lijken wel allemaal koopjes. I. Izagirre voor 500k is een no-brainer.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ik ben eignlijk blij dat pedersen 4m kost.

Dan zal hij lage pickrate hebben, kan het goed uitvallen als hij goeie tour rijd, wat ik verwacht

Phoenix0000

Mooi idee zo'n Discord groep:

Maar ga eerst maar eens bij de Discord Connaiseurs proberen binnen te komen.
Zal toch wel lukken neem ik aan....

jenzrscl

Pidcock wat een koopje zeg, had hel zelfs 3.5m verwacht

Is zowel voor klassement, punch en jongeren zeer intressant

Laatst gewijzigd
Dannyco

Eindelijk mogen we weer puzzelen! Heb weer een subleague gemaakt doen jullie mee?

De Avondetappe

dr klaas

Prima teampje geklikt alle 4 miljoen plussers en nog 3 miljoen over.

30 Juni nog maar eens naar kijken.

NOAD1912

"Prima teampje geklikt alle 4 miljoen plussers en nog 3 miljoen over."

Het budget is inderdaad ruim. De Gouden Bekers zijn waarschijnlijk degenen die van die 4 (of 3) miljoen plussers net de juiste(n) thuis laat/laten.

RiesKos

Ik heb na de eerste keer klikken nog €1,25 mil over. Dat is me nog nooit overkomen. En dan heb ik Pogi, Vinnie, Jacob en Philip. Wel weinig teampunten zo op het eerste gezicht. Maar goed, dan kan ik daar nog aan puzzelen.

Laatst gewijzigd
Maurimaler

'@Phoenix weet je hoe je jezelf daar ‘kandidaat’ voor kunt stellen?

RvhC74

Imiddels een team met 10 klassement en 5, sprint, 1 klim , 3 aanval en 1 knecht

Geen mvdp, alaphi, Pedersen, carap bijvoorbeeld

RiesKos

'@Reneetje

Dat zijn voor mijn gevoel te weinig sprinters.

jenzrscl

Ewan en groenewegen ook best goedkoop geprijst, maar de kansen op aantal sprints is ook pak minder dan een demare pedersen philipsen, al zijn ze mss sterker

Ewan stond zwarte lijst, maar met die prijs twijfel ik

1 2 ... 14 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.