Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 132 ... 200 201
sprintgeit

Allez on y va! Heel veel succes iedereen. Mijn team:

** Klassement **
Jonas - Waarschijnlijk tourwinnaar

Pog - Puntenkanon

Hindley - Gaat met Mas, Yates en Carapaz strijden om de titel best of the rest. Voordeel van Hindley is dat hij iets voorspelbaarder is.

A. Yates - Ik heb 'm denk ik nooit in m'n team gehad, maar de vorm die hij in de Dauphine had tover je niet zomaar ergens vandaan. Als je dan ook nog de best punchende klimmer in je team hebt..

Rodriguez - Beetje een gok, maar in potentie zou hij van het niveau Landa/Mas moeten zijn, voor een stuk minder geld. Echt een ronderenner, met een goed recuperatievermogen en z'n vormpiek is stijgend. Verwacht ook wel wat jongerenpunten. Plafond ligt hoger dan bij een Bardet/Landa denk ik (qua punten).

O'Connor - Voor 2mn. een safe bet met zijn kwaliteiten. Z'n zwakte is het positioneren en niet om kunnen gaan met de Tour stress, maar met zijn recouperatie vermogen vind ik dit gewoon echt een grote ronde renner. Mensen staren zich te blind op dat hij tegenviel vorig jaar (na verschillende valpartijen)

Bilbao - Rijdt overal waar hij start top 10 laatste jaren en heeft een goede punch. No brainer voor mij.

** Achtervang **

Skjelmose - Zal er vast ergens doorheen zakken, maar met zo'n punch, jongerenpunten en een topvoorbereiding ben je een gegarandeerde scorito puntenpakker. En dat voor 1.5m

Gall - Potentie is er. Mag het gaan laten zien voor die 750k

Ciccone - Zal er ergens doorheen zakken, maar is in megavorm dit jaar. Goede punch ook, en zou zich ook tot bergkoning kunnen ontpoppen. Kortom, kan alle kanten op, met in veel scenario's veel punten.

** Aanval **

Ala - Veel over getwijfeld. Vind 2.5m aan de gortige kant. Geloof niet meer in 2019 Ala. Toch kan hij in de eerste etappes al punten pakken, en gaat hij vermoedelijk weer veel doldriest in kopgroepen belanden. Dat heeft hij voor op een Pidcock waarvan ik niet in een AK geloof.

Johannesen - Enorm puntenpotentieel als het meevalt. Goede puncheur en in potentie een mega talent. Het kan echter ook niks worden

Powless - Het was stuivertje wisselen met Teuns en Woods, maar Powless geworden. Heeft een goede motor icm klimvermogen en dat vind ik bij een aanvaller wel prettig. Kan zowel op het midden als het hooggebergte aanvallen.

** Sprint **

WvA - Dan toch. Zonder WvA kan je een Mas of Carapaz meenemen, of een Jakobsen, maar dat vond ik het niet waard. Bij het invullen voor de etappes kun je 'm bijna elke dag neerzetten en met name in etappe 2 en 8 vind ik het een fijne kopman.

Philipsen - Sprintkopman in bijne elke etappe. Must have, zelfs voor 4.5m

Groenewegen - De categorie 2-3m vond ik het minst interessant, omdat je met Philipsen al een kopman hebt, en het ook nog eens mannen zijn die wel eens een sprint missen. Groenewegen vond ik dan wel aantrekkelijk geprijsd. Zal het verschil niet maken, maar prima om erbij te hebben

Kristoff - Ik heb geselecteerd op leadout. Waerenskjold is echt een topper, die in Belgie Kristoff zo'n beetje aan de meet afzette. Gevaar is dat hij uiteindelijk zo goed blijkt dat hij de rol van sprinter overneemt, maar ik vertrouw op de ancieniteit van onze beer.

Meeus - Zelfde als Kristoff, met v Poppel kun je het niet snel fout doen.

Bini - Beetje een gokje, maar hoop dat hij er in 1 of 2 sprints bijzit waar Jakobsen en Groenewegen eraf liggen. Daarmee ook kandidaat groen.

Strong - Ik heb het idee dat Israel echt volledig op de UCI punten gefocust is en zie ze niet zomaar de sprints laten lopen.

** Net niet gehaald **

Mas & Carapaz - Stevige podiumkandidaten in mijn ogen. Hoop dat ik er met de 2mn categorie niet te veel op achteruit ga.

S. Yates - Vond 2mn een hele mooie prijs, maar zijn recuperatie vermogen is behoorlijk slecht (laatste 3 grote rondes niet uitgereden) en ik verwacht dat de klassementsmannen met name in rit 13-18 veel punten gaan pakken. Uiteindelijk gesneuveld ten koste van Ala.

Bauhaus - Vond ik een mooi goedkoop alternatief voor Groenewegen/Jakobsen

Teuns / Woods - Aanvallers EN kopman. Fijne combi. Uiteindelijk gesneuveld voor Powless.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Vind het wel leuk dat in bijna alle teams die hier geplaatst worden Rodriguez voorbij komt terwijl hij niet bij de 20 meest gekozen renners zit. Zijn wij zo slim of zitten we te veel in een bubbel?

Sowieso heb ik maar 11 van die 20, dat is ook wel eens meer geweest...

Veltini

(te) veel budget en daardoor was het niet nodig om 500k en 750k te kiezen. Puzzel viel bijna vanzelf op zijn plek.

11 man voor de bergen/bollen/klimmers voor de vlucht
Vingegaard
Pogi
A. Yates
Bardet
Hindley
Rodriguez
Meintjes
Martin
Ciccone
Bilbao
Skjelmose

7 sprinters
v Aert
Philipsen
Groenewegen
Girmay
Meeus
Bauhaus
Mozzato

Vluchtgrut (door het budget extra luxe dit jaar)
Powless
Strong (eventueel bonussprinter)

De dure eendagsrenners denk ik niet nodig te hebben met dit parcours. Enkel Pidcock heb ik overwogen vanwege zijn potentiële veelzijdigheid. Kan een dure misser worden.

vevie

Ik heb er maar 10 van de top 20. Was ook wel te verwachten als je renners als o.a. VdPoel, WVA, Pidcock, Jakobsen, Girmay en Pedersen niet meeneemt.

Guido Maltempi

Uitgangspunten: ik tel 19 (!) etappes waar ik m'n AK/klimteam of sprintteam kan opstellen. Elke vluchter die ik daarnaast meeneem voor rit 10 en 12, kan in 4 andere etappes (1-2-8-19) andere renners in de weg gaan zitten. Daarom het aantal vluchters tot een minimum beperkt en gekozen voor de verdeling 10x ak/klim, 8x sprint, 2x vlucht/punch.

Dit had ik gisteravond alvast uitgetypt. En toen besloot ik op deadline day om toch (verstandig of lafjes?) voor de Wout-variant van m'n team te gaan, waardoor het nu 10-8-3 is geworden. Of 10-7-3, mocht Wout toch niet meesprinten.

AK/klim:
1. Pogacar
2. Vingegaard
3. Hindley
4. O'Connor
5. Rodriguez
6. A.Yates
7. S.Yates
8. Skjelmose
9. Pinot
10. Traeen

Sprint:
11. Philipsen
12. Jakobsen
13. Groenewegen
14. Girmay
15. Meeus
16. Coquard
17. Kristoff

Sprint/vlucht/punch/ITT:
18. Wout

Vlucht/punch:
19. vGils (1/2/10/12)
20. Champoussin (10/12 en backup klimmer)

Voormalige grootste FOMO: Dat was dus Wout. Ik hou er rekening mee dat hij in 3/4/7 niet gaat sprinten en dat hij er ook van 11/18 misschien nog eentje skipt. Dan pakt hij alsnog rond de 300 eigen punten, maar ik dacht dat te kunnen overtreffen met Flip + Kelderman + Cav (ipv Wout + Traeen + Champoussin). Maar héél veel extra punten leverde dat nou ook weer niet op. En gaat Wout wél (vrijwel) overal sprinten, dan kon mijn Scorito meteen de prullenbak in.

Huidige grootste FOMO: Gall. Paste er net niet in. Maar het zit me niet lekker.

Irrationele emo keuze: Tibopino. Eigenlijk te duur voor de rol die hij heeft, maar moest mee in zijn afscheidsjaar. Als Gaudu snel door het ijs zakt kan Pinot voor mijn team de verschilmaker worden. Zo niet dan wordt het waarschijnlijk 8x opstellen voor één verdienstelijke 2de plaats.

WvA/MvdP/Flip/Pid: dat was dus heel lang Flip, maar is nu toch Wout geworden. Ik verwacht dat Flip er in 1/2/10/12 vaker bij zit dan Wout, maar dankzij de wissel heb ik Champoussin er 'gratis' bijgekregen voor 10/12. Pidcock viel af omdat hij ivm aanklampen AK niet geschikt is voor 10/12. MvdP teveel alles-of-niets (topfavoriet voor etappe 10, maar 1/2/12 kan zomaar te zwaar voor hem worden).

Ik had hier gisteravond getypt dat Georges II maar zo snel mogelijk de vliezen moest breken, maar nu hoop ik juist dat de baby zich rustig houdt tot na de Champs. Succes allemaal!

yoeri

'@Vevie; sterk team in de breedte qua sprint en klim. Zie je wat je zonder WvA kunt doen. Ook heel vaak eruit willen halen, maar toch laten staan uiteindelijk.

Arne Riis

Mijn team. Bewust weggebleven van 3.5 m en Ineos, en met een topper die ik in weinig teams zie langskomen, maar een hoog plafond heeft.

1+2. Pogi en Vingo. Geen verdere uitleg nodig.
3+4. A Yates en Kuss. Meesterknechten van topfavorieten. In alle bergritten op te stellen. Flink wat eigen puntnen mogelijk.
5-7. Bardet, Landa en O Connor. Podiumkandidaten. Geen 3.5m’ers. Daarmee bespaar ik 3.5m voor elders. Terwijl ze net zo goed 3-4-5 kunnen worden als Mas, Hindley en Carapaz.
8+9. Bilbao en Skjelmose. Mijn budget-Flip, Pidcock en Mathieu.
10. Ciccone. Voor de bollen

Sprint
11. Wout. Kan alles en dan nog dikke kans op teampunten ook.
12. Philipsen. Niet te missen
13. Pedersen. Zie ik zo maar 8 x gemiddeld vijfde worden en de puntentrui pakken. Heeft zich anderhalf weekje in de Giro warmgedraaid en gaat na een maandje rust nu weer vlammen. Duur, maar je moet ergens het verschil maken.
14. Groenewegen. Voor vlakke sprints. Haalt Parijs wel (itt tot bijvoorbeeld Welsford en Jakobsen)
15. Cav. Gaat geen rit winnen, maar blijft dit t/m de Champs proberen.
16. Meeus. Met de beste leadout van de wereld wordt hij toch wel een keer of zes 9e ofzo.

Vullers
17-20. Meintjes, (reserveklassementsetappes), Van Gils (voor de heuvels, ook vandaag), Champoussin (voor de bergen) en Cavagna (mocht Jakobsen/ Flip truien pakken en in bloedvorm zijn; tijdrit, vlakke ontsnappingsetappes).

Geen Ineos. Er gaat er vast wel een heel veel punten pakken, maar geen idee welke.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Na lang klikken en wegen zijn dit ze geworden

AK:
Pogacar: no-brainer
Vingegaard: no-brainer
Hindley: nummer 3
A Yates: samen met Pogi mooie tandem met veel punten-potentie
Bardet: gaat vaak top 10 rijden
Rodriguez: twijfel, maar jongeren en kans op vaak top 10
Bilbao: parcours op zijn lijf geschreven, te beginnen in…. Bilbao. Interview over geld doneren was doorslaggevend.
Skjelmose: wat een talent en veel kansen
Martin: lichte voorkeur boven Meijntjes qua 1 miljoen

Sprint:
WvA: uiteindelijk toch meegenomen door alle berichtgeving.
Philipsen: no-brainer
Groenewegen: vlakke sprinter, voorkeur (ook qua geld) boven Jakobsen
Girmay: veel kansen, in vorm
Bauhaus: mooie optie voor 2 miljoen. Ik heb er vertrouwen in.
Strong: voorkeur boven Mozzato.
van Poppel: gaat door zijn lead-out uitslagen rijden, en ik verwacht ook zelf wanneer Meeus eraf ligt. Kan Meeus hem überhaupt bijhouden?

Aanval:
Aranburu: voor het eerste weekend, wellicht sprints (zie procycling), aanval
Flip: veel potentie, eerste weekend, fan!
Ciccone: bergtrui en in vorm
van Gils: voor 500k de beste optie, gaat verrassen.

Man man, wat kostte het moeite deze keer. Maar wat heb ik genoten van het puzzelen! Ik ga dit keer niet de renners noemen die ik heb overwogen, want dat zijn er te veel.

Toch twee eervolle vermeldingen: CORT niet meegenomen. En Schultz was heel lang mijn juichrenner.

Bedankt allemaal! Succes deze tour!

Bzuidema

Hier mij team nu de tour begonnen is:

Op het laatste moment nog Pidcock erin gefietst.

Pogacar
Vingegaard
Hindley
Bardet
Rodriguez
Bilbao
Skjelmose
Ciccone
Martin

Philipsen
Pedersen
Groenewegen
Girmay
Bauhaus
Cavendish
Meeuws

Allaphilipe
Pidcock
Powless
van Gils

Laatst gewijzigd
KJP

Heb uiteindelijk gekozen om Alaphilippe en Pidcock niet mee te nemen omdat ik voor mijn gevoel daardoor teveel opties kreeg voor de bergetappes en daar dan ook regelmatig punten van mezelf af ging snoepen. Uiteindelijk is het geworden:

Pogacar
Vingegaard
Hindley
A. Yates
O’Connor
Rodriguez
Gui Martin
Bilbao
Skjelmose

Van Aert
Philipsen
Jakobsen
Girmay
Meeus
Waerenskjold

Van der Poel
Gall
Ciccone
Van Gils
Lafay

Laatst gewijzigd
vevie

'@yoeri: thanks. WVA thuislaten is eigenlijk een no go, denk ik. Als hij weer los gaat net als in 2022 heb ik een probleem, maar dat is het risico dat je neemt door zo een monster thuis te laten.

KissMyAce2.0

Laporte dure knecht

madeks

Mijn Team:

Pogacar : Tourwinnaar
Vingegaard: 2e
Hindley: 3e
Yates A: Top 10 plek en teamgenoot van de gele trui. Ook aardig tijdrit/ punch zal er denk ik altijd wel bijzitten
Yates S: Of top 8 of een luxe aanvaller. Weet nog niet precies wat het gaat worden maar verwacht wel iets.
Landa: Gevallen voor het Landismo. Verstandig of niet
O Connor: Goede vorm, zal wel ergens tussen plek 6-10 eindigen
Skjelmose: Goede punch en tijdrit, witte trui en goedkoop. Eindklassement verwacht ik er niet heel veel van maar mag me verbasen
Bilbao: Openingsweekend en zal ook wel ergens tussen plek 8-13 eindigen in de bergen.
Martin: Kan je eigenlijk niet laten liggen voor 1 mil. Beetje zekerheid inbouwen

Klimmers:
Gall: te goedkoop om te laten liggen
Woods: deels opvulling omdat ik geen andere 750k kon vinden. Wellicht wat punten in openingsweekend en anders leuke aanvaller voor de bergen.

Sprinters
Philipsen: Kopman
Jakobsen: 2e kopman en lijkt zijn oude vorm wel weer te pakken te hebben
Groenewegen: solide sprinter
Girmay: voor massasprints en de wat zwaardere sprints. Ook meegenomen om het gebrek aan van Aert mee op te vangen.
Bauhaus: Lijkt mij de beste pick van 2 of 1,5 miljoen. Sterke sprinter die ik wel top 5 zie eindigen en ook een heuvel overkan.
Meeus: goede leadout, kan heuvels over en weinig vertrouwen in de rest van de 1,5 miljoen mannen.

Aanval:
Van der Poel: goede vorm en gaat het geel pakken daarnaast luxe opvulling voor de sprint,
Strong: had nog 1 miljoen over en geen vertrouwen in Mozatto. Hoop dat hij zich gaat mengen in de sprints.

Dr.Watt

Mozzato rijdt echt super sterk rond dit jaar. Heeft ook wat pech gehad op cruciale momenten. Oa. BDP en DDV.

Zijn slechte resultaten is scorebordjournalistiek. Die heeft een serieuze stap gezet en was vorig jaar al degelijk ondanks dat hij sommige sprints de lead out deed voor Lecroq

Lijkt mij een absolute no-brainer.

yoeri

'@arjenvzob; mooi team geworden. Toch nog wat wijzigingen aangebracht, ten goede denk ik.

Ik heb zelf weinig wijzigingen aangebracht, toch weer teruggedraaid vanwege mijn angst om op het laatste moment wijzigingen aan te brengen waarbij de spijt uiteindelijk groot kan zijn.

Klassement:
Pogi
Vingi
A. Yates
Bardet
O'Connor
S. Yates
Rodriguez
Bilbao (eventueel vlucht bij geen AK)
Skjelmose (eventueel vlucht bij geen AK)

Klimmers/aanvallers:
Ciccone
Gall
Woods
Alaphilippe

Sprinters:
WVA
Philipsen
Girmay
Ewan
Welsford
Coquard
Strong

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Vingegaard: niet over nadenken
Pogacar: niet over nadenken
Hindley: verwacht ik op 3
A. Yates: zelf top 10, een bak teampunten
Bardet: in vorm, zijn punch is dit jaar ook goed, top 5
O’Connor: top-5, heeft stappen gemaakt
Skjelmose: snel, witte trui, top 10 klassement
Martin: leuke opvuller voor 100-200p
Meintjes: leuke opvuller voor 100-200p

Ciccone: punchen, aanvallen, net getrouwd
Champoussin: de Gee van de Giro?

Alaphilippe: terug in vorm. Punch, aanvallen, bollen?
Van Gils: talent voor de heuvels, vandaag basis

Van Aert: niet over nadenken
Philipsen: kopman, groene trui, top 3 sprinter
Groenewegen: top 3 sprinter
Girmay: groene trui, plek 5-10 vlak
Bauhaus: 7% gekozen, rijdt echt goed dit jaar
Meeus: goede leadout en kan heuvel over
Mozzato: kan goed positioneren , plek 10

Succes iedereen!

Jommelb

'@arjenvzob
Mooi team, veel overeenkomsten zie ik. Ik heb op het laatste toch Aranburu eruit geknikkerd. Maar als hij vlak mee gaat doen ga ik daar wel van balen denk ik!

Dr.Watt

Blijkbaar hebben er velen nog WVA ingepuzzeld net voor de deadline.

sprintgeit

'@yoeri

Prima team hoor. Het moet natuurlijk een beetje meezitten, maar denk niet dat je veel spijt gaat krijgen! Wat was je alternatief?

Jasperdewaal11

Waarde medeforum genoten bij deze mijn gedachtes over mijn tourselectie.

Pogacar & Vingegaard: De titanenstrijd dus lijken mij obvious picks.

Hindley: krijgt een parcours op maat en heb ik meer verwachtingen (in punten) van dan een "niet herstellende" Carapaz of "ik durf niet te zeggen dat ik aan de schijterij ben" Mas bijvb.

Bardet: Die zou ook zomaar 3e kunnen worden. Vind hem constant en komt door zijn achtertuin heen deze editie.

Ben O'connor: ik twijfelde tussen hem en hey enigma S yates maar toch meer een zwak voor Ben. Die is in vorm en zal wel weer gemotiveerd (lees gepusht) worden door die gekke, emotionele maar gepassioneerde ploegleider van hem 😅 (was leuk op Netflix).

Carlos Rodriguez: heerlijk dat Bernal en Pidcock alle aandacht krijgen en opeisen waardoor Carlos lekker in de schaduw zometeen bovendrijft. Daarnaast bonus met het jongerenklassement.

Skjelmose: Breekt dan echt door maar ook voor het AK? Wie weet maar hij is interessant en punchy genoeg om hem mee te nemen. Was een van mijn eerste kliks.

Pello Bilbao: Ik vertrouw Landa gewoon nooit meer. Geeft altijd interviews dat hij voor iets gaat en bereikt dat dan nooit of gaat tegen het asfalt. Of laat zijn hele ploeg rijden en dan doet hij vervolgens.........niks. Dus pello is mijn man bij die ploeg. Vorm is goed, punchy, afdaler en op een goede dag aardige tijdrijder.

Meintjes: Zit in de transitie van Mister kleef aan voor plek 8 a 9 naar ik val zo nu en dan ook gewoon aan. Haalt altijd wel solide punten voor zijn prijs.

G Martin: zie hierboven, alleen iets meer aanvalsdrang en wie weet voor de bergtrui.

Træn: een darkhorse voor misschien AK en anders een klim vluchter

Sprinters
Hier duidelijk ook vele pegels aan besteed aangezien ik er wel aardig wat kansen verwacht.

WvA: Lang wikken en wegen maar zo veelzijdig en zo veel klasse dat ik hem erbij wilde. Em verwacht dat vrouwlief wel even de benen gekruist houd t/m parijs.

Philipsen: Groene kandidaat, super snel en een lead-out als MvdP tja.....

Jakobsen & Groenewegen: Beide supersnel en beide een luxe trein dus die gaan beide mee.

Girmay: Liet zien dat het met de snelheid goed zit en ook een zwaardere koers kunnen overleven --> klik!

Cavendish: you love him or you hate him, maar blijft een klasbak en zou natuurlijk episch zijn als hij nummer 35 pakt. Hij zal zich smijten. Astana wil hem daar zeker bij helpen.

Meeus: Had hier eerst Sagan vanwege de afsluiting en dat hij zich altijd plaatst. Meneer vond het echter handig om dronken op een scooter te stappen en te vallen op het slowaaks kampioenschap. Dus ik ging over op de powerbelg met s'werelds beste lead-out.

Puncheurs/Aanvallers:

Flipje: tja vond matje te duur en pidcock niet te pijlen. Flipje liet vorm zien en hoop ook gewoon dat hij weer wat vlagen kan laten zien. Zeker als we beginnen met een Muur etappe. Als hij daar geel pakt word het altijd nog een halve AK man, zo niet dan een aanvaller.

v Gils: lekker goedkoop en lekkere resultaten en zal niks hoeven doen voor Ewan. Gaan met die banaan

Rije Rudy

Laporte op kop van het peloton, als dit een voorbode is voor de rest van de Tour zullen de Laporte kiezers zich hun keuze misschien toch al wat beklagen, of hoe zien jullie dit? ;)

Dr.Watt

'@ RijeRudy

Diegenen die Laporte als een soort medekopman hebben hun verdiende loon gekregen.

Duurste knecht in de geschiedenis van Scorito.

Valvuillerdemoz

Mooie teams allemaal. Het lukt me waarschijnlijk niet om alles te onthouden. Maar leuk om te lezen, zo na de start.

Zelf ben ik na 6 weken puzzelen gekomen tot het volgende team:

FC Xavi gaat het doen met de volgende twintig.

Pogacar
Vingegaard
Hindley
Bardet
Rodrigues
S. Yates
Skjelmose Jensen
Bilbao
Martin, G.
Traeen

Van Aert
Philipsen
Girmay
Groenewegen
Cavendish
Meeuwen
Mozzato

Pidcock
Alaphillipe
Powless

Tevreden over de verdeling. Wel wat twijfel over de kwaliteit van mijn AK/klimteam, maar daar waren de voordeligere keuzes wat interessanter dan bij de sprinters. Gekozen voor de meest degelijke dure opties. En bij de wat goedkopere AK-mannen wat meer gegokt op een hoger plafond, met ook mogelijke fail.

Meteen na de start alweer een enorme Fear of Missing out:
Carapaz die natuurlijk nu toch wel in topvorm blijkt te zijn deze Tour en twee keer zoveel punten haal als de degelijke Hindley.
A. Yates, die top tien rijdt en 500 teamtruipunten cadeau krijgt omdat Pogi vanaf dag 1 in het geel rijdt en in de jongerentrui en in de bollen.
Ciccone: is fantastisch in vorm. Gaat na het tragische mislopen van de Giro alles en iedereen naar huis rijden en lost eindelijk zijn belofte in en rijdt top 5 AK.
Van der Poel. Heeft een buitenaardse vorm te pakken. Rijdt in de eerste anderhalve week al meer punten bij elkaar dan alle aanvallers die ik wel heb.

Maar helaas, stonden deze mannen nog in de eerste versie van mijn team, uiteindelijk had ik toch geen plekje of geen geld meer voor deze mannen, dus fingers crossed voor mijn uiteindelijke team.

Allemaal veel plezier deze Tour !

Laatst gewijzigd
yoeri

'@sprintgeit; het alternatief was in plaats van Ewan, Coquard en eventueel Gall (anders 250k overhouden). Groenewegen, Aranburu/van Poppel/Mozzato en eventueel Martin voor Gall. Maar wilde vooral meer zekere puntenpakkers in de sprint. Vond 6 te weinig inclusief Strong.

Dr.Watt

Zijn er nog die WVA, Alafpolak, MVDP en Pidcock hebben?

1 2 ... 132 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.