Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 134 ... 200 201
Antonini

Geestig, mensen waar je de hele voorbereiding niets van hoort en die nu denken dat ik zit te wachten op hun team.

Dr.Watt

Van Skjelmose 63%, Hindley 62%, Gall 41% en Bardet 38% had ik een veel hogere pickrate verwacht.

Van Pedersen 37%, Gaudu 33% en WVA 82% dan weer een lagere.

Milanjacks

Toch grappig dat iemand beargumenteerde dat deze etappe ook zomaar eens een vlucht kon worden...

jenzrscl

Heerlijk zo openingsrit

rbc1912

Mijn armada:

Pogačar: lijkt me duidelijk
Vingegaard: zie boven
Hindley: het meest steady van de overige klassementskleppers
A. Yates: teampunten en kan zelf ook scoren
S. Yates: onbetrouwbaar, maar hoog 'puntenplafond'
O'Connor: lijkt in vorm
Skjelmose: no-brainer voor die prijs. Ook jongere
Carlos Rodriguez: sterke Vuelta. Ook jongere
Ciccone: kandidaat voor de bollen
Powless: lijkt alles te kunnen
Philipsen: de beste sprinter
Groenewegen: goedkoper dan Jakobsen en kan (iets) beter de bergen over
Girmay: ik zie in hem nog steeds iemand die de evenknie van de Antwerpse wonderboys kan worden
Bauhaus: redelijke sprinter. Welsford vond ik te link
Cavendish: wil echt die etappe. Ook vrij aardig in de Giro
Meeus: matige sprinter, maar een top lead-out met Van Poppel
Mozzato: het was hij of Strong
Van der Poel: Antwerpse wonderboy en teampunten
Pidcock: multifunctioneel. Jongere. Nipt verkozen boven Alazwiepzwiep
Asgreen: het 500k-opvullertje. Leek me betere keuze dan Træen en Van Gils. Want van zulke renners heb ik er genoeg

vevie

Carapaz gevallen. Balen! En lijkt einde voor Enric Mas al na 1 etappe. Altijd weer de Tour… zo zonde

Edit: lijkt dan eerder einde voor Carapaz die lang blijft zitten. Zuur.

Laatst gewijzigd
mas22

Ziet er slecht uit voor allebei. Au

floda

Oei oei oei carapaz en mas…. Als die doorgaan dan is klassement weg…. Dus dan wordt het aanvallen.

ditisdavid

Carapaz gaat inderdaad het verschil maken voor mijn team, maar niet zoals bedoeld. Enige troost is dat ik niet ook Mas heb...

rbc1912

Pfff... gelukkig heb ik geen Mas en Carapaz. Dat is wel een hele flinke klap als je ze beide hebt

vevie

Ik heb wel Carapaz, dus baal enorm. Meer ook voor Carapaz zelf. Toprenner! En baal nog meer voor Mas, een van mijn favoriete renners.

mas22

Moet nog zien met carapaz, als hij al uitrijdt is het maar de vraag wat de schade is. Zag er niet goed uit.

jenzrscl

Pff arme carapaz, ik heb hem ook.. ziet er niet goed uit.. hopelijk kan hij nog voort..

HaagseHaas

Ik heb Carapaz en Mas, dus ik ben snel klaar dit jaar.

vevie

Zuur, man. Afstappen en richten op de Vuelta, Richie. Het is wel klaar. Dood en doodzonde.

vevie

Enric, abandon. Echt enorm balen voor deze hele sympathieke renner. Ongelooflijk. Na 1 etappe…

vevie

Adam Yates pakt dus de Roglic rol van vorig jaar? Met zijn tweeën Vingegaard oproken. Why not?

En de eerste bankpunten zijn binnen. Geen Rodriguez, Hindley en Strong opgesteld.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Toch heerlijk dat je alle 2 de broeders yates hebt opgesteld vandaag :p en captain pogi.

Mooi dag voor mij
Alleen balen met carapaz

Hangtieniedanstaatie

Strong gewoon keurig 15e!

ditisdavid

Begint knap waardeloos met geen Yates in de ploeg, met Hindley, Rodriguez en Aranburu op de bank en de val van Carapaz. Enige redding is de lage caprate van Pogacar.

yoeri

Meteen de grootste fout gehad van de ronde? A Yates niet opgesteld. Omdat ik verwachtte dat hij zich meer op kop zou zetten en anders een sprint in een groepje minder kans zou maken dan anderen uit mijn team.

Jaap Jansen

Eerste bankpunten met de gebroeders Yates zijn binnen. Beide niet opgesteld, pluspunten dat Mas en Carapaz niet in m’n team zitten. Op naar de dag van morgen.

floda

Pinot erbij, knap hoor niet verwacht. 2 man niet in punten, Bilbao en Pidcock en die stonden er ook wel in voor dit weekend. Maar morgen nog een kans 😀 Hindley, Landa, Rodriguez en powless ok de bank. Das kleine 70 punten helaas. Maar dat hebben er vast veel meer.

Jv1997

Simon Yates bankie....

Pidcock, Flip, O Connor, Bilbao en Ciccone die tegenvallen.

Verder ook wel wat positieve dingen gezien gelukkig.

Ben Nihilisty

'@Thomberg

Ik moest toch meteen even aan jou denken toen Adam Yates als eerste over de streep kwam. Kan natuurlijk nog alle kanten op met de man en het is een onverwacht scenario, maar hij heeft toch even een tikje dat ie hier aan je uitdeelt. ;)

1 2 ... 134 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.