Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 141 ... 200 201
yoeri

'@floda; dat valt nog reuze mee gelukkig. 9e beste plaats, rest lage plek in top 20. ;)

ditisdavid

Vraag me trouwens ook wel echt af waarvoor je een Skjelmose, Pidcock, Bilbao, Woods, Teuns mee hebt als je hen hier niet opstelt. Dit was op voorhand hun weekend.

arjenzvob

BANKPUNTEN @Eddix ;)

Hindley, Bardet en Ciccone. Maar ik stond achter m'n keuzes. Had van Gils aan kunnen klampen? Ik denk het wel. Het mooie aan bankpunten is het feit dat je kunt constateren dat je mannen in vorm zijn ;)

Het is nog niet de tour van Jumbo. En gisteren snapte ik nog dat Vingegaard niet meedeed, vandaag moest het echt wel.

rbc1912

Lafay, de parel vooralsnog

kevinraar

Bardet niet opgesteld wird die verdomme 8ste maar 123 punten gehaald

Laatst gewijzigd
yoeri

Hier bankpunten met:
Skjelmose (laatste moment gewisseld voor ander koersverloop voor Girmay)
Bardet
Ciccone
Vingegaard
Rodriguez

Nulpunters:
Girmay
Strong (gisteren heel sterk, had verwacht dat hij op top niet ver zou zitten en is een pick die het verschil had kunnen maken. Teveel risico genomen dus)
Flip (waarvoor heb je hem dan mee, toch uit het team moet klikken maar durfde hem niet thuis te laten)
A Yates (maarja wel voldoende punten nog via truien enzo)

Nu nog op 80%, met gisteren en vandaag optimaal opstellen had dat 99 à 100% kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
Eddix

'@arjenzvob Haha, ik ook bankpunten met hou je vast: Hindley, Bardet, Rodriquez, Vingegaard én S Yates.

Vooral Alaphilippe valt me heel erg tegen vandaag en stiekem had ook meer van Girmay verwacht, komt op 5 minuten binnen..

niek-vdv

G. Martin ook nog 16 bankpunten door winst Lafay en zijn groene trui :)

Papa Bart

Gisteren niet goed, vandaag al naar ruim 80%, de hele top 5 in het jongeren klassement in mijn ploeg. Dat gaat dus als gepland, nu op naar morgen om te zien of het hebben van een te lichte sprintploeg opgevangen kan worden door trui en team punten. Ik had geen rekening gehouden met een Yates golf dus dat wordt moeilijk, maar we gaan het zien.

Bzuidema

Tot nu toe geen goed begin. mede door de dag opstellingen. Als ik kijk naar de renners heb ik ook veel bankpunten dus dat zal straks in de bergen wel goedkomen met de klassementsrenners die ik nu heb. Ook heb ik wel een redelijk sprint team dus ik hoop het morgen en overmorgen veel punten te halen.
maar jongens toch wel genoten van de ritten tot nu toe. mooie finales. zeker vandaag. kon alle kanten op.

vevie

Alleen bankpunten met Rodriguez. Punten met A. Yates, Pogacar, Vingegaard, Hindley, Ciccone, Skjelmose en S. Yates.

Geen WVA laat met echter bijna 8% zakken naar 89%. Was te verwachten.

Zadelpen

Ciccone op de bank. En Martin, maar die valt niet echt onder bankpunten voor mij. 97%, terwijl ik de eerste twee dagen niet teveel wilde achter staan. Prima verloop tot zover. En dat valt echt reuze mee.

regikeulen

Vingegaard had best even n paar meter voor van Aert mogen fietsen. 🤔

Maar het was een verstandige keuze om Vd Poel, Girmay etc niet op te stellen. Ook dag 2 een prima score.👌

yoeri

'@Eddix; Girmay kwam op meer dan 14 minuten binnen

jenzrscl

Pogi morgen sowieso 22 eigen/team punten

Edjahh

Je zou Lafay maar 2x op de bank hebben gehouden. Man man man, wat een ellende.

Ragnar Lolbroek

Gescoorde punten: 247
Bankpunten: 58

Mas Nada

Het kon eigenlijk niet mis voor Van Aert en dan die dekselse Lafay, knap! Jumbo voelt zich wat bescheten. nr 2 t/m 6 opgesteld en met Hindley alleen bankpunten, meer verwacht van Flip zeg!

Niballie

'@Wouter Aerts
Sorry, wist niet dat je tenen zo lang waren. Zelf opletten doe ik! Daarom wist dat Carapaz niet meer zou opstappen. Ik had geen rekening gehouden met een prank van EF dat hij toch op zou stappen. Bovendien zit hij niet in mijn team.

Oconnor podiumkandidaat

Zo, de grote nasibal komt even zijn gelijk halen na twee dagen koers. Chapeau!

nasibal

'@Niballi

Soms moet dat even. Bedankt voor de complimenten. Jij ook nog iets goed voorspeld toevallig? :)

Laatst gewijzigd
mspan

Pogacar was toch tweede in het AK ipv derde? Tenminste zo leek het op de tv beelden, als ik naar Scorito kijk is dat niet het geval. Is voor mij de afweging om hem morgen namelijk wel/niet mee te nemen.

Niballie

Nee, ik had 2 euro ingezet op Strong, dus helaas

Ben Nihilisty

'@nasibal

Als ik ook mee mag doen: ik had voorspeld dat de pizzaburger van de lidl niet te pruimen zou zijn. Na aandringen van m'n vriendin toch aangeschaft. Wat denk je? Niet te pruimen!

Papa Bart

Ik heb me wel een beetje geërgerd aan het (Nederlandse) commentaar: er is een nieuw foefje gevonden om de koers voor de kijkers leuker te maken: de communicatie tussen renners en ploegleiding live weer te geven, min of meer zoals bijvoorbeeld bij de F1. Het is nog niet veel, maar het heeft natuurlijk ontzettend veel potentie. Dat zouden ze bij de NOS ook moeten snappen, er wat mee moeten doen, maar nee hoor, steevast er door heen ouwehoeren….

Zadelpen

En toch.... als Wout kans heeft op een etappeoverwinning, kan je beter npo kijken denk ik. Het gaat alleen maar over Wout en wat anderen niet doen voor hem.

En dat al jarenlang. Beetje vermoeiend. Hij heeft notabene al 9 etappes gewonnen. Geef de credits aan Lafay, gewoon fantastisch gedaan en stop met Wouthuilen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 141 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.