BANKPUNTEN @Eddix ;)
Hindley, Bardet en Ciccone. Maar ik stond achter m'n keuzes. Had van Gils aan kunnen klampen? Ik denk het wel. Het mooie aan bankpunten is het feit dat je kunt constateren dat je mannen in vorm zijn ;)
Het is nog niet de tour van Jumbo. En gisteren snapte ik nog dat Vingegaard niet meedeed, vandaag moest het echt wel.
Hier bankpunten met:
Skjelmose (laatste moment gewisseld voor ander koersverloop voor Girmay)
Bardet
Ciccone
Vingegaard
Rodriguez
Nulpunters:
Girmay
Strong (gisteren heel sterk, had verwacht dat hij op top niet ver zou zitten en is een pick die het verschil had kunnen maken. Teveel risico genomen dus)
Flip (waarvoor heb je hem dan mee, toch uit het team moet klikken maar durfde hem niet thuis te laten)
A Yates (maarja wel voldoende punten nog via truien enzo)
Nu nog op 80%, met gisteren en vandaag optimaal opstellen had dat 99 à 100% kunnen zijn.
Gisteren niet goed, vandaag al naar ruim 80%, de hele top 5 in het jongeren klassement in mijn ploeg. Dat gaat dus als gepland, nu op naar morgen om te zien of het hebben van een te lichte sprintploeg opgevangen kan worden door trui en team punten. Ik had geen rekening gehouden met een Yates golf dus dat wordt moeilijk, maar we gaan het zien.
Tot nu toe geen goed begin. mede door de dag opstellingen. Als ik kijk naar de renners heb ik ook veel bankpunten dus dat zal straks in de bergen wel goedkomen met de klassementsrenners die ik nu heb. Ook heb ik wel een redelijk sprint team dus ik hoop het morgen en overmorgen veel punten te halen.
maar jongens toch wel genoten van de ritten tot nu toe. mooie finales. zeker vandaag. kon alle kanten op.
'@Wouter Aerts
Sorry, wist niet dat je tenen zo lang waren. Zelf opletten doe ik! Daarom wist dat Carapaz niet meer zou opstappen. Ik had geen rekening gehouden met een prank van EF dat hij toch op zou stappen. Bovendien zit hij niet in mijn team.
Zo, de grote nasibal komt even zijn gelijk halen na twee dagen koers. Chapeau!
Ik heb me wel een beetje geërgerd aan het (Nederlandse) commentaar: er is een nieuw foefje gevonden om de koers voor de kijkers leuker te maken: de communicatie tussen renners en ploegleiding live weer te geven, min of meer zoals bijvoorbeeld bij de F1. Het is nog niet veel, maar het heeft natuurlijk ontzettend veel potentie. Dat zouden ze bij de NOS ook moeten snappen, er wat mee moeten doen, maar nee hoor, steevast er door heen ouwehoeren….
En toch.... als Wout kans heeft op een etappeoverwinning, kan je beter npo kijken denk ik. Het gaat alleen maar over Wout en wat anderen niet doen voor hem.
En dat al jarenlang. Beetje vermoeiend. Hij heeft notabene al 9 etappes gewonnen. Geef de credits aan Lafay, gewoon fantastisch gedaan en stop met Wouthuilen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.