Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 142 ... 200 201
nasibal

'@Ben Nihilistie

In your defense: Als je vriendin iets roept kan je maar beter gehoorzamen.

Georgeske

Morgen iedereen Philipsen als kopman?

Daan De Jager

Gestegen naar plek 1700 zonder wva en met pogi als cap 273 punten op naar morgen

Wicked Wout

'@mathijs, of pogi nou 2e of 3e staat, dat is sowieso een garantie op punten. 3e plek AK, mogelijk wat bergtrui punten, 1e plek JK en teampunten Yates.

Mad Max

Gestegen van 97,3 naar 97,7 Alleen Aranburu 0 punten. Bankpunten met Ciconne en Rodriguez.
Kijken hoe mijn sprintploeg zich morgen houd.

vevie

@Ben Nihilistie

In your defense: Als je vriendin iets roept kan je maar beter gehoorzamen.


Dit is los van de koers natuurlijk, maar ik denk niet dat je vriendin/vrouw er blij van wordt als je haar maar beter kunt gehoorzamen :).

Cerebral36

Weet iemand waarom Skjelmose en Bettiol zijn gedeclasseerd naar plekken 23 en 24 ?

Ben Nihilisty

'@nasibal

En daar kan je maar beter zo vroeg mogelijk achter zijn

Niels22

'@Cerebral36 van de lijn afwijken gedurende sprint en daarbij Rodriguez of Bernal in gevaar gebracht

Cerebral36

'@Niels22 Dank! Komt mij niet slecht uit na hem met mijn dwaze hoofd gebankt te hebben.....

kevinraar

mij team voor morgen
pedersen
phlipssen
jakobsen
groenewegen
girmay
sagan
cavendish
van poppel
a. yates

Cerebral36

Hoe bevalt geen Pogacar tot nog toe Kevin ? Wel mooie sprintploeg!

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Het is ergens wel raar dat Vingegaard 100% alles tegen Pogacar speelt, maar dat Jumbo wel alles terughaalt aan het eind en daarmee "gratis" de kans geeft aan Pogacar om de boni te rapen. Als je dat niet boeit had je ook met Pogacar de afdaling kunnen rijden en zelf de P2 boni kunnen pakken en daarbij ook tijd op de rest. Dit is net op beide fronten niets. Ik vind het niet slim om nu al seconden achter te staan.

Ik sta slechts op de helft, maar dat was al wat ingecalculeerd zonder al te dure heuvelmannen, op de zwakke Flip na. Morgen moet het gaan gebeuren!

Georgeske

Ik heb morgen 7 sprinters + Yates.
Daarnaast zet ik toch best Pogacar, want dat zijn 22 punten…
Ik heb ook nog van Poppel, daarmee..

Kleine Drekst

Morgen heb ik Cavendish als kopman. ik sta momenteel op 99.1.

Jasperdewaal11

Openingsweekend redelijk goed doorgekomen met gister 73% en vandaag naar 81%. Kijken of we nu een deftig sprint team in stelling kunnen brengen met:

- wva
- philipsen
- jakobsen
- groenewegen
- girmay
- cavendish
- meeus

Aangevuld met wat truipunten. Fingers crossed!

Georgeske

Ik heb morgen 7 sprinters + Yates.
Daarnaast zet ik toch best Pogacar, want dat zijn 22 punten…
Ik heb ook nog van Poppel, daarmee..
Sta nu 75ste met 628 ptn..

Berend

Waarom niet 7 sprinters + Pogacar + Van Poppel opstellen dan?
Pogacar kan zelfs meer dan 22 zijn als die top 5 in bergklassement behoud.

Hier op 90% na 2 ritten, kan erger. Baal dat Skjelmose is teruggezet vandaag haha.

Morgen Pedersen+Philipsen+Van Aert+Cavendish+Sagan+Girmay
+Van Poppel
+Pogacar
+Yates

Toto

Weet iemand waarom etappe 2 nu als vlakke etappe is geclassificeerd ipv als heuvelachtige etappe, zoals in de Wf-voorbeschouwing op het puntenklassement werd geschreven? Die Lafay krijgt nu wel erg veel punten voor het groen in een allesbehalve vlakke etappe.

Georgeske

'@berend

Omdat Yates ook wel zijn punten oplevert.
Gaat van Poppel meer punten pakken dan de truipunten van Yates?

kevinraar

bevalt vandaag niet zo goed helaas had ook nog eens van der poel als kopman

Berend

'@Georgeske, ow ja dat is een lastigere ja :)

De keus is dus Van Poppel of Yates, je liet het lijken alsof Yates er sowieso in stond.

Guido Maltempi

Er zijn morgen in totaal 10 bergpunten op te rapen. Als je naar het huidige bergklassement kijkt, betekent dit dat maximaal 2 renners Pogacar voorbij kunnen gaan. Hij staat na morgen dus minimaal nog 4de.

Ook in het puntenklassement moet het wel heel gek lopen om hem morgen al buiten de top 5 te krijgen. Pogi pakt dus minimaal 24 vaste punten, en waarschijnlijk nog wel wat meer (ik reken op 27-29).

Ragnar Lolbroek

Voor morgen en waarschijnlijk overmorgen
Philipsen (c morgen)
Jakobsen (c overmorgen)
Van Aert
Girmay
Cavendish
Meeus
Kristoff
Strong
Pogacar

Titivoeckler

96-% helaas wat bankpunten met ciccone bardet en hindley. Maar blij dat ik naar nasibals advies heb geluisterd en ben thuis heb gelaten

1 2 ... 142 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.