Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 143 ... 200 201
Maus de Bol

Madouas of A. Yates?

Maarten Koning

Ik geef flip nu maar op en dan gaat hij woensdag winnen.

yoeri

'@Maus; Madouas natuurlijk. Krijgt veel teampunten met Démare.

jenzrscl

Ziet er iemand eignlijk een mogelijkheid dat er op die klim in het midden, stevig tempo word gereden?
Ik hoor dat alleen intermache en trek daar alleen baat bij hebben?
Maar waarom zou phillipsen daar ook geen baat bij hebben?
En cofidis?

Naja is nog zo ver dat wel , mathieu heeft zich wel gespaard, die gaat morgen sws mooi nummertje opvoeren, als leadout wss.
Mss dat jumbo ook wel eens een mannetje laat mee rijden voor wout :p als hij stiekem toch de groene trui wil

Laatst gewijzigd
Niballie

Ik denk dat Intermarche, Trek en Alpecin sowieso baat hebben bij een strakker tempo vanaf het begin. Er gaat natuurlijk een groep rijden, een sterke ook wel waarschijnlijk gezien het begin van de rit, en die moet gecontroleerd worden. Sprinters van die drie ploegen hebben minder last van een strak tempo vanaf het begin, terwijl de benen van rappere mannen alvast wat afgeknepen worden.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Het antwoord was D. 31

Berend

Maar ga ik nu wel of niet langs start en hoeveel aapjes krijg ik?

Mad Max

Schijnbaar punten aanpassingen geweest. Sta nu op 14 in plaats van 140. Wel mooi en nu maar hopen dat mijn sprintploeg ook een bijdrage kan leveren.

Jommelb

Weet iemand waarom in scorito in het AK Skjelmose boven Rodriguez staat maar in het jongerenklassement dit andersom is?
Scheelt toch weer een puntje morgen 😉

embargo

'@Jommelb, volgens de officiele site staat Rodriguez in beide klassementen 1 plek boven Skjelmose, dus op Scorito staat het ak fout.
Gezien dat niet uitmaakt voor de punten denk ik ook niet dat ze t nog gaan veranderen.

Pim Todcock

Komt denk doordat die declassering niet verwerkt is in het AK, waar Skjelmose 11e staat ipv 8e. Daardoor komen Hindley en Landa er net als Rodriguez ook boven met dezelfde tijd.

Harderijder

Als Philipsen wint krijgt hij groen?
Powless levert me 8 punten op maar Rickaert dan een kans op 16.

arjenzvob

Als je Rickaert meeneemt, stel je hem toch op in sprintersetappes?

KissMyAce2.0

Powless gaf aan ook mee te sprinten voorde bolletjestrui, dus zou Powless doen

Thomberg

Powless gaf overigens ook aan dat nu Paz naar huis is, hij de sprinter wordt. In dauphine sprintte Paz al naar plek 2, dus de logica leert dat powless hier zomaar eens kan verrassen

JohnMcBennett

Heeft iemand gelezen wat de intenties zijn van Zingle? Ik had hem genomen voor sprints, maar ik heb eigenlijk geen idee of ie wel gaat sprinten naast Coquard. Ik zou ook Powless op kunnen stellen voor de zekere puntjes.

snoek1974

Zingle op vlak en Coquard meer heuvel , maar kan zo maar gewijzigd zijn nu La Fay zich laat gelden

Heb Zingle ook dus ben benieuwd

jenzrscl

Zoals ik al ergens lees..
Coquard doet mee voor tussensprint
Waarom zou hij dan niet mee sprinten op het vlakke :p..

Pinot Grigio

Vraagje voor de mannen...

Powless voor de etappe van vandaag erin laten staan of toch Vingegaard in het geval dat Van Aert de etappe wint?

Tim

Benieuwd of Aranburu mee gaat sprinten, staat er bij mij vooralsnog in. Verder de standaard namen, dus daar zal ik zeker geen verschil mee maken.

NOAD1912

'@Pinot Grigio,

Van Aert wint helemaal niks deze Tour, maar wat lees ik hier nou allemaal over Powless die mee gaat sprinten? Vandaag? Wat is de bron van die straffe bewering?

Flater

Ondanks een behoorlijke hoeveelheid aan bankpunten nu toch op 98,5%. Zuur dat Skjelmose naar achter is gezet, stond daarvoor nog op 99%.

Absolute parel in mijn selectie is Lafay, heerlijk koopje tot nu toe. Als ik in plaats van 2x Grimay, 2x Hindley op had gesteld had ik nu in de top 50 gestaan, maar zo zal iedereen wel bankpunten hebben. Gelukkig geen Carapaz en Mas in mijn selectie, dus prima openinsweekend.

Eens kijken hoe dit team het vandaag gaat doen:
Philipsen (c)
Van Aert
Strong
Grimay
Groenewegen
Meeus
Welsford
A Yates
Pogacar

Laat ik vandaag Lafay en Powless op de bank

Laatst gewijzigd
Ton Pelo

Vandaag een typisch dilemma tussen de (bijna) zekere punten van A. Yates tegenover de mogelijke punten van Mathieu. Al krijg ik het idee dat Mathieu zich het liefst ver van het gedrang houdt en niet meengaat sprinten voor een ereprijs lijkt me. Mocht Philipsen niet winnen blijft er helemaal weinig over. Dilemma opgelost dus!

Pinot Grigio

'@NOAD1912 ons Woutje wint toch wel een etappe deze tour denkte nie?

JoostEmpty

Wie zouden jullie als 9de man opstellen vandaag? Vd Poel of Powless? (Ik heb 6 sprinters, en Yates en Pogacar zijn m'n 7 en 8ste plek)

Vd Poel heeft kans op 10 teampunten voor Philipsen, plus 6 teampunten als Philipsen ook groene trui pakt, plus enkele puntjes als hij doorrijdt naar plek 13-20 na z'n lead out. In een gunstig geval zo'n 20 punten. Maarr... Als Philipsen niet wint, groene trui niet pakt en VD Poel wordt 21e of (veel) lager, kan het zomaar 0 punten zijn.

Powless heeft 8 zekere punten, niets meer, niets minder. (Verwacht niet dat hij top 20 zal rijden, en verwacht ook niet dat Pogacar vandaag z'n bollentrui afpakt.)

Het is een beetje in de marge, maar kiezen jullie hier voor zekerheid, of is het de gok waard met VdP?

1 2 ... 143 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.