Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 146 ... 200 201
Woutiboy

'@Thomberg ik heb nog lichte hoop dat O'Connor zich gaat verbeteren en door de relatief ruime achterstand wat ruimte krijgt om eventueel aan te vallen. Maar veel vertrouwen heb ik er ook niet in. 2e jaar op rij dat ie me dit flikt!

Weet iemand wat er met Jakobsen gebeurd is waardoor hij uiteindelijk niet om de zege meedeed? Zijn trein leek goed te lopen, tot ik ineens Asgreen 20 meter voor het peloton uit zag fietsen. Verder scoritotechnish prima voor mij.

Huidige score: 90,1%. Geen probleem, ga er van uit dat ik in de bergen goed ga scoren.

Berend

'@Harry Barry, Scorito volgt de Tour maar soms wat traag met updaten. Lafay heeft groen omdat hij hoger staat in het AK, dus (nog!) geen teampunten voor Matthieu :)

kevinraar

246 punten gehaald gaat nog niet best sta op 30 procent

cholo

Hoe gaat het de heren zonder Van Aert af tot zover?

kevinraar

cholo gaat slecht hopelijk gaat ze vrouw snel bevallen

Racemuis

Dat gaat tot nu nog heel goed zonder V Aert.
Maar die gaat zeker nog wel zijn punten pakken. Achteraf is het makkelijk om te zeggen dat je er juist wel of juist niet goed aan hebt gedaan. Maar tot nu toe nog erg tevreden met mijn team. Behalve Carapaz dan...

Westland95

Gaat prima zonder Van Aert. 88%, en vandaag 6.5% gestegen. Wel van Aert is waarschijnlijk snijden in andere sprinters zoals Jakobsen en Groenewegen, en die pakken hun puntjes ook wel. Eerste 2 dagen genoeg andere renners die de punten konden pakken. En 2x Pogacar als captain doet ook wonderen.

Georgeske

Sta momenteel 35ste met 953 ptn ( 99,9%)! Tot hiertoe altijd juiste keuzes gemaakt!

Titivoeckler

Vooral benieuwd of de verhoudingen morgen weer een beetje hetzelfde liggen. Als kristoff er weer niet aan te pas komt, dan zou waerenskjold misschien zijn gang mogen gaan. Kan interessant worden voor sommige onder ons. Wel mooi dat vooraf de renners met trein werden opgehemeld en de mannen die voorin eindigen geen of een korte leadout hadden.

Milanjacks

'@thomberg

Ik vond het juist geen echte sprint, wat een laf klote bochtje op 200meter weer. Niet iedereen kon vrijuit sprinten, al kan je natuurlijk beargumenteren dat dat aan positioneren ligt, maar doe mij maar een breed rechte strook als het dan toch al vlak is.

Jasperdewaal11

3x optimaal gecapt en redelijk tevreden op duimpjes hoogte. Verwacht morgen wel richting bekerhoogte te komen.
So far so good.

Milanjacks

Voor de mensen die WVA in de selectie hebben is deze vijfde plek wel goed nieuws trouwens. Kans dat hij zich er morgen in gooit is nu 100%, dat had ik anders wel durven te betwijfelen.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

Als niet-WvA man had ik wel wat hoop dat Laporte zou mogen vandaag. Maar al met al valt 108 punten met zijn favoriete etappe achter de rug nog relatief mee. Maar ik hoop wel dat Jakobsen morgen wel voor hem eindigt.

Guido Maltempi

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n nette uitslag heb gezien van een eerste massasprint in een grote ronde. Alle 16 sprintkopmannen keurig in de top 20, aangevuld met 4 leadouts.

jenzrscl

Even een vraagje voor rit 5 :p zou woutje niet gewoon poging voor geel doen?:p mee gaan in ontsnapping.. daarna is zijn tour klaar, is hij tevreden man :p.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

3x :P ? Uhm... Oké. (Hij pakt m niet, maar ik bedoel de smiley met tong....)

Laatst gewijzigd
Yuri2222

'@tom todcock, meer als je zijn captain punten van de 2e etappe erbij optelt. Dat was voor mij de grootste reden om hem te nemen, verruit de meest zekere captain. Velen zijn voor alaphilippe, vd poel etc. Gegaan. Met pogi had je de schade beperkt natuurlijk.

jenzrscl

Haha ja man zie het nu ook net :p

Phally

WVA hier (voorlopig) ook nog niet gemist, mede doordat Pogacar natuurlijk 3e werd gisteren, maar dat kan natuurlijk snel veranderen als hij voor elke rit gaat :)

Racemuis

Dat Pogi zo hoog eindigde 2x en daardoor een goede cap was speelt zeker mee.
Voor mij was de keuze V Aert, Traen en Sagan of Rodriguez, Jakobsen en Bauhaus. Tot op heden sta ik zeker nog achter die laatste keuze. Zeker omdat ik denk dat de 2e optie vanaf nu alleen maar meer punten pakt dan de eerste.

Martijn Sollie

Ben erg tevreden tot nu toe. Sta op 98%. Eigenlijk mijn enige miskoop tot nu toe is van der Poel. Dat geld had ik beter kunnen besteden aan één of twee extra klassementsmannen. Verwacht niet dat ik die kosten er nog uit ga halen met hem deze tour.

ZK

Prima gestart, 97%. Uiteraard bankpunten en wat 0 punters. Maar dat hoort erbij in een openingsweekend als deze. Feit dat Flip, vdp en Pidcock (in 1e etappe) het niet aankonden, maakt dat ik niet tegen een kleine achterstand aan kijk, maar op bekertjes koers ben gestart. Parijs is nog ver. Eerst morgen maar weer eens ongeschonden door de sprint etappe zien heen te komen.

Maarten Koning

Als je een blik waagt op social media en de verschillende wielersites even langs loopt dan zou je bijna denken dat van der Poel vandaag gewonnen heeft.

Top leadout maar overdrijven is ook een vak😅

Maarten Koning

Wout zal vast wel wat credits hebben Jens maar die moet woensdag gewoon knechten. Zeker omdat de dag erna zwaar is lijkt het me aannemelijk dat ze al tempo willen rijden woensdag om pogi en zijn ploeg wat te testen.

Al is het niet ondenkbaar dat uae wellicht sterker bergop is dan jumbo dit jaar.

ProScoritoManager

'@cholo prima hoor, 96% zonder Wout. En dan te bedenken dat ik zijn vrijgekomen budget vooral in klimmers gestoken heb, dus dat moet nog gaan renderen.

1 2 ... 146 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.