'@Thomberg ik heb nog lichte hoop dat O'Connor zich gaat verbeteren en door de relatief ruime achterstand wat ruimte krijgt om eventueel aan te vallen. Maar veel vertrouwen heb ik er ook niet in. 2e jaar op rij dat ie me dit flikt!
Weet iemand wat er met Jakobsen gebeurd is waardoor hij uiteindelijk niet om de zege meedeed? Zijn trein leek goed te lopen, tot ik ineens Asgreen 20 meter voor het peloton uit zag fietsen. Verder scoritotechnish prima voor mij.
Huidige score: 90,1%. Geen probleem, ga er van uit dat ik in de bergen goed ga scoren.
Gaat prima zonder Van Aert. 88%, en vandaag 6.5% gestegen. Wel van Aert is waarschijnlijk snijden in andere sprinters zoals Jakobsen en Groenewegen, en die pakken hun puntjes ook wel. Eerste 2 dagen genoeg andere renners die de punten konden pakken. En 2x Pogacar als captain doet ook wonderen.
Vooral benieuwd of de verhoudingen morgen weer een beetje hetzelfde liggen. Als kristoff er weer niet aan te pas komt, dan zou waerenskjold misschien zijn gang mogen gaan. Kan interessant worden voor sommige onder ons. Wel mooi dat vooraf de renners met trein werden opgehemeld en de mannen die voorin eindigen geen of een korte leadout hadden.
Dat Pogi zo hoog eindigde 2x en daardoor een goede cap was speelt zeker mee.
Voor mij was de keuze V Aert, Traen en Sagan of Rodriguez, Jakobsen en Bauhaus. Tot op heden sta ik zeker nog achter die laatste keuze. Zeker omdat ik denk dat de 2e optie vanaf nu alleen maar meer punten pakt dan de eerste.
Prima gestart, 97%. Uiteraard bankpunten en wat 0 punters. Maar dat hoort erbij in een openingsweekend als deze. Feit dat Flip, vdp en Pidcock (in 1e etappe) het niet aankonden, maakt dat ik niet tegen een kleine achterstand aan kijk, maar op bekertjes koers ben gestart. Parijs is nog ver. Eerst morgen maar weer eens ongeschonden door de sprint etappe zien heen te komen.
Wout zal vast wel wat credits hebben Jens maar die moet woensdag gewoon knechten. Zeker omdat de dag erna zwaar is lijkt het me aannemelijk dat ze al tempo willen rijden woensdag om pogi en zijn ploeg wat te testen.
Al is het niet ondenkbaar dat uae wellicht sterker bergop is dan jumbo dit jaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.