Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 149 ... 200 201
Simcha

Door twee sprintetappes gestegen van 83 procent naar 98.1% met o.a Philipsen, Coquard, Cavendish en Bauhaus. Les van de Giro was dat je niet per se voor de duurste sprinters hoeft te gaan en dat pakt voor nu goed uit. Ook een kwestie van geluk want Jakobsen, Groenewegen en Girmay hebben er allen lang ingestaan.

JohnMcBennett

Een dag om snel te vergeten. Scorito technisch niet eens heel slecht (thank you Bauhaus), maar het was geen fraaie sprint zo.

Morgen wordt het een interessante dag. Gaat de vroege vlucht eindelijk de kans krijgen om echt voor de etappe te gaan strijden? Wil UAE de trui kwijt spelen? Gaat Jumbo proberen Pogi al iets van pijn te doen?

Het lijkt me dat Jumbo nog geen fratsen uit gaat halen, maar of de vroege vlucht ook daadwerkelijk een kans maakt? Geen idee. Het maakt het selecteren niet makkelijk. Ik vermoed dat Powless het wel weer gaat proberen. Verder verwacht ik dan ook Gall, Ciccone, Teuns, Pinot en misschien zelfs wel Johannesen en Flip? Of gaat het toch gewoon aan de klassementsmannen zijn?

Mijn keuze is nog niet gemaakt. Ik kan Gall, Powless en Johannesen opstellen. Maar ik kan ook 9 GCs erin knallen (althans, 8 + O'Connor). Het eeuwige dillema van aanvallers nemen. Wanneer stel je ze in godsnaam op?

vevie

Zou deze niet gewoon voor de AK-mannen zijn? Ze zijn nog fris en een Vingegaard zal toch bergop elke kans moeten grijpen om Pogacar tijd aan te smeren. Stel dat hij hem morgen los rijdt, wat ik niet verwacht, dan kun je altijd de trui een paar dagen later weer kwijt doen aan vluchters of een andere AK-man. Zou je verbazen als UAE en Jumbo er morgen niet voor rijden. Lijkt mij dat zelfs Jayco ervoor gaat rijden. Pogacar en Vingegaard zijn toch voornamelijk met elkaar bezig. Een goede kans dus voor S. Yates om de trui te pakken.

Arne Riis

'@floda: ik heb Pedersen erin gezet voor Girmay (en Carapaz daardoor gedowngradet naar O’Connor). Ik verwacht dat hij nog wel een paar keer korter gaat eindigen en nog wat groenetruipunten gaat meepakken. Ik had op meer gehoopt in deze ritten, maar gezien het alternatief ben ik niet ontevreden.

kevinraar

maar 188 punten gehaald had van der poel op de bank word verdomme 16 heb 8 sprinters en yates had geen plek voor van der poel toch gestegen van 30.4 naar 30.8

Georgeske

Ik stel morgen 7 AK mannen op + Gall. De 9de plek hou ik voor Bilbao of O’Connor. Wie zouden jullie nemen?

jenzrscl

Poppel op bankje
Gelukkig coquard en strong die weer puntjes mee pakken
Nog op 95.9%

Morgen toch paar vluchters met klassementsmannen mengelen..

Wss guerrero en flip aanval andere 7 klassement .

Laatst gewijzigd
de Brabantse Wal

MvdP is teruggezet naar plek 22, gaat dit op Scorito nog bijgewerkt worden?

Atapumafanclub

Zeer ongelukkig: Jacobsen val, Meeus die over diens fiets rijdt, Girmay en van Aert die er niet aan te pas komen: had me een andere start gewenst na ook al het verlies van Carapaz.
Enfin, gelukkig niemand te zwaar gehavend en iedereen komt wel zijn pech tegen.

@Jenzrscl : bewuste keuze om Van Poppel te banken? Ben wel benieuwd naar je motovatie. Stel me zo voor dat als je een lead-out meeneemt, dat dan voor deze etappes is?

floda

En nu het grote dilemma voor morgen, de mix van klassement en vluchters. Heb met powless teuns en ciccone drie vluchters maar wie van dit lijstje dan op de bank; (po en ving die stel ik sowieso op)

Hindley
Landa
A yates
Rodri
Bilbao
Pidcock
Skjelmose.

Gezien afdaling denk ik dat ik bilbao en pidcock meeneem. Skjelmose sprint het beste van de overige mannen, dus ik denk dan landa rodri eruit voor powless en teuns/ciccone. Advies is welkom!

kevinraar

zeker voor morgen
viningaard
a. yates
s. yates
hindley

nog 5 plekken over keuze uit deze renners
bardet
skjelmosde
rodriquez
kelderman
gall
bilbao
gaudu

nibalii7

Als je MVDP terzugzet dan moet philipsen eigenlijk ook zijn 1e plek afgeven maar zo werkt het helaas niet.

NOAD1912

niballi heeft Philipsen niet begrijp ik

Maarten Koning

Powless gaat sowieso in de vlucht zitten morgen om zijn bergtrui te verdedigen, het lijkt me dat dat op zijn minst ook wel lukt dus 8 punten.

Daar offer ik graag o'connor, die niet thuisgeeft voor op.

Ik heb in het verleden toch vaak lang vastgehouden aan renners die niet in vorm zijn tijdens de ronde ipv truipunten ed.

Flip krijgt nog een kans, die heeft net wat meer krediet. Allicht ijdele hoop..

Titivoeckler

Morgen Gall, Jorgensen, Martin, Teuns en alaphilippe erin. Alles op de vlucht voor morgen. Lijkt me ook totaal geen rit voor de ak mannen om wat te doen.

Fietsbel

'@Titivoeckler Alsof ze Martin minuten weg laten rijden?

jenzrscl

Ja had 8 sprinters. .
En met pogi en yates dacht ik meer te scoren dan poppel., nuja geen ramp gebeurd..

Mad Max

Stelt morgen iemand JP op , voor de truipunten?

albert n

Keuzestress. voor AK of vluchters. Ga voor AK. Laatste molshoop is echt pittig en als Pogi en Vingegaard elkaar gaan testen? Dus maar hopen dat we voor de volgende etappe meer weten en Meintjes, Martin, Pidcock en Alaphillipe maar op de bank.

Kalikula

Inmiddels toch zo’n 250 bankpunten inmiddels. Maar dat impliceert dat het met het team wel snor zit.

Casselt

Helaas vooralsnog niet de juiste sprinters in mijn team waardoor ik na 2 sprint etappes van 98,7 naar 90,3 ben gezakt..
Hopelijk weer een stijgende lijn vanaf morgen.

Team 5e etappe:
Pogacar
Vingegaard
S Yates
Skjelmose
Hindley
Bardet
Pidcock
Alaphilippe
Powless

Bank:
Meintjes
Martin
O'Connor
A Yates.

Ik verwacht toch dat het morgen een vlucht gaat worden en dat Adam Yates het geel gaat verliezen, vandaar dat ik hem op de bank heb gezet. Twijfel wel over Meintjes en Martin op de bank.. Maar naar mijn inziens wel de sterkste renners opgesteld denk ik. Iemand nog andere ideëen over de renners die ik nu op de bank heb?

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty

De hype-surfers bij Scorito hebben nog een gouden tip voor u allen. Met 3 hele sterren introduceer ik u de topfavoriet, naast Pogacar, voor de etappezege van morgen: Victor Lafay, dames en heren!

Laatst gewijzigd
Niballie

niballi heeft Philipsen niet begrijp ik

Ik dacht eventjes dat ik gek werd, maar het blijkt een copycat.

kevinraar

mij team voor morgen
viningaard
hindley
rodriquez
skelmose
bilbao
a. yates
s. yates
gall
gaudu

bank
bardet
kelderman

door het declaseren van van der poel niet gestegen van 30.4 naar 30.8 gestegen naar 32.3

Laatst gewijzigd
Keshi

4 Wout van Aert etappes zonder hem goed doorgekomen met 92%, ook door de voor de hand liggende vervangende kopmannen met 2x pogacar en 2x philipsen die het inderdaad waar maken. Nu 2 etappes waar de sterkere klimploeg zonder wout zich uit zou moeten betalen. Ben benieuwd of het werkt.

1 2 ... 149 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.