'@Flater
Goh ja, ik moet zeggen dat ik echt verwacht dat die lange klimmen er teveel aan gaan zijn voor Lafay, en dat die daarnaast ook geen belang heeft om in dit soort etappes te gaan aanklampen bij de AK mannen. Dit weekend heeft ie natuurlijk geweldig verrast, maar dan wel binnen zijn eigen specialiteit. Persoonlijk zou ik dus niet al teveel FOMO hebben, maar anderzijds wil ik natuurlijk niet voor je bankpunten verantwoordelijk zijn ;)
Sloddies denken dat UAE Boni wil sprokkelen. Dat S. Yates hoopt het geel te bemachtigen en dat de vlucht onvoldoende ruimte zal krijgen. Laatste km's van de Marie Blanque vuurwerk.
Stel AK mannen op. Twijfel welke twee van Bilbao, Martin en Skellmose. Pidcock neem ik sowieso mee, Alaflip niet. Schat zijn vorm onvoldoende in. Zie hem zelfs in een vluchtgroep gelost worden.
Pogi heeft momentum, ik denk dat hij er weer vol voor gaat!
Ook weer boni op laatste col + finish.
Pogi
A. Yates
Vingo
Hindley
Bardet
Skjelmose
Bilbao
Woods
Pidcock
Bank: Rodriguez, Cicconi en Gall.
Verwacht Rodriguez beter dan pidcock maar hij kan als juichrenner top 3 doen als hij niet te ver achter zit en kan terugkeren in afdaling, Ciccone verwacht ik eigenlijk niet en Gall in de vlucht met vlakke aanloop word ook moeilijk.
Bookies geven wout toch wel redelijke kans..
Kan best in de vlucht zitten samen met mathieu
Met die openingsfase..
Kans op geel.. eignlijk hoop ik dat hij erbij zit.. dan gaan uaes de groep echt geen 5 minuten zomaar geven..
Morgen kans op echt bankpuntenfestijn..
Zelfs een type aranburu kan die rit mss wel aan..
Pogi
Ving
Yates
Yates
Bardet
Rodri
Skjel
Flip
Powless
Bank:
Hindley
O'connor
Ciccone
Ik baal een beetje van ciccones situatie. Ik heb hem mee voor deze etappes maar hij staat vrij kort. De andere kant is dat uae hem best 2 minuut wil geven maar willen andere teams dat ook?
Klassieke bankpuntsituatie dit. Kan nooit goed gaan
Weet iemand of er duidelijke regels zijn omtrent straffen voor ongeoorloofd gedrag in de sprint? Vraag dit omdat VDP wordt terug gezet naar laatste plek in groep en 13 strafpunten voor puntenklassement krijgt en Bauhaus z'n plaats behoud maar wel 50 punten aftrek krijgt in hetzelfde Klassement. Waerenskjold dan weer onbekende straf. Lijkt me allemaal vrij arbitrair en daarmee ongewenst. Heb ze alle drie niet overigens.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om duidelijke regels op te stellen en een veilige sprintlane te maken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.