Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 151 ... 200 201
jenzrscl

Blijkbaar was het van bauhaus 1.8km van de streep.. daarom werd hij niet terug gezet

Vind het echt wel ziek strenge straffen

Laatst gewijzigd
JesseVelo

Overweegt iemand Aranburu of Woods morgen?

yoeri

Woods wel ja, is geen bedreiging voor in de vlucht. Is goed in vorm.

Berend

Van Aert in de breakaway morgen? ;) Gele trui als goedmakertje voor de wat matige start?

En wat te denken van Pidcock met de afdalingen? Staat net als v. Aert nog goed in GC. Late aanval?

En gaat Simon yates het geel proberen te pakken?

Gaan Pogacar en Vingegaard samen de Marie Blanque over? Weer +3 seconden voor Poggy?

Kan veel kanten op morgen, heb er zin in. Ondanks de bankpunten die ik geheid ga hebben!

Di Chiappa

Hoezo, Woods geen bedreiging?
Staat 8ste op 22"

Nijmos

Geen bedreiging in het eind-GC, @di chiappa

arjenzvob

Weet iemand hoe het met van Gils is na zijn val? Zonder val no-brainer vandaag.

Niels22

No brainer in de categorie niet opstellen?

jenzrscl

Ik twijfel ook voor MvG

madeinstars

Yates gaf gister al aan dat Pogacar voor de bonis op de Marie Blanque wil gaan. Of UAE zichzeld dan ook echt uit elkaar gaat trekken als er een sterke vlucht weg is, vraag ik me toch wel af.

Ted de la course

Heeft UAE de gele trui ooit wel ns niet verdedigd? Volgens mij willen ze m itt JV altijd wel..

Pom titcock

Wie gaat mij het minste bankpunten kosten vandaag?
Pidcockie, bardetje of cicconetje

Tim

Jokers voor vandaag Ciccone en Aranburu.. moet toch wat gokken zo nu en dan als je eruit wil springen.
Betekend dat Landa en Rodriguez op bankje zitten vandaag.

floda

Pff had eerst 3 vluchters, maar toch maar teruggeschakeld naar ak mannen. Enige twijfel is tussen ciccone en pidcock, powless en teuns dus op de bank. Die had ik eigenlijk bedoeld voor de tussen etappes, maar die doen nu te goed mee. Hopelijk zijn ze straks niet te moe.

Ben Nihilisty

Pinot wordt veel genoemd als één van de favorieten, vooral vanuit een vlucht. Maar is de kans op dat scenario niet juist vrij beperkt? Sure, UAE en Jumbo zullen er geen problemen mee hebben als Pinot de gele trui in dit stadium pakt, alleen zullen ze er beide niet om staan te trappelen om hem daar ook meteen 6 minuten cadeau bij te doen lijkt me? Dan krijg je dus een situatie waarin een vlucht weg is en het peloton er alsnog voor moet zorgen dat er gedurende de etappe pak m beet max 8 min. (waar dus later in de etappe weer van afgesnoept moet worden) voorsprong voor de kopgroep is. Dit geldt overigens voor meer potentiële klimmende vluchters dan alleen Pinot, waar ik maar een handjevol echt sterke klimmers zie die reeds op flinke achterstand staan. Hoe kijkt men hier naar dit gegeven? Een kopgroep met wat mindere Goden en eventueel een Martinez en Uran? Of krijgen de Pinots van deze wereld wel de vrijheid die ik ze zojuist heb ontzegd?

Laatst gewijzigd
R. D.

Poeh als ik dat zo lees zie ik een bankpuntenfestival.

Berend

Grootste twijfel voor plekjes 8/9 hier en kan kiezen uit Alaphilippe, Van Aert en Pidcock :-)

Naast dat ik wat andere potentiele vluchters op de bank moet laten (Champoussin, Johannessen) omdat ik ook 6 GC mensen mee wil (Pog, Ving, Yates, Yates, Skjelmose, Martin) en Jorgensen als potentiele vluchter (staat op 21 min).

2 plekjes voor Flip, Van Aert, Pidcock... wie laat ik weg?

Ben Nihilisty

'@Berend

Het lijkt mij dat toen Van Aert het had over de Tour wat menselijker uitkomen, dat dat inhoudt dat 'ie niet volle bak mee gaat zitten tot het einde van dit soort etappes (waar dat misschien mogelijk is als die tot het gaatje zou gaan). Echter zie Flip gezien z'n getoonde vorm ook niet goed meedoen vandaag, dus tja. Misschien iets met lood en oud ijzer, hoe gek ook bij deze namen

Ted de la course

'@Floda dat zijn ook de mannen die ik mee had voor zulke etappes, plus een ala in goede vorm. Dat is nog niet dus die laat ik op de bank. Ciconne, Pidcock en Powless stel ik wel op. Teuns vooralsnog ook op de bank maar twijfel nog tussen hem en Rodriguez. Weet iemand of Rodriguez een beetje kan dalen? Dat kan nl wel ns t verschil maken tussen plek 6 of 7 en plek 14 of 15.

Barrygoal

Pogacar (C)
Vingegaard
A. Yates
S. Yates
Skjelmose
Hindley
Bilbao
Pidcock
Powless ( als enige aanvaller

Op de bank o.a. Alaphillipe, G Martin, en O Connor. Van aert laat ik ook op het bankie. verwacht niet dat UAE hem laat rijden.
Valt vandaag niet te zeggen of het aanvallers of AK mannen worden. Mocht Alaphillipe in de kopgroep terecht komen wordt ie er denk ik afgereden. Hij ziet er nog niet sterk uit.
O Connor is nog wel een groot twijfelpunt, maar geen idee wie ik er uit moet halen.
Gokken op aanvallers blijft lastig en probeer ik tot een minimum te beperken.

dr klaas

2x maximaal gescoord in de sprints, zonder bankpunten vooral Bauhaus verrast me, en Sagan had iek toch wel top 12 verwacht.

Vandaag wordt het leuk ja, v Gils bankje laat al 2 dagen lopen terwijl hij al op 17 minuten staat, lijkt me niet uit luxe.

Carapaz is naar huis, die had zomaar 70 punten extra op kunnen leveren met Powless in de bollen, wat het extra zuur maakt. Daarom Cort Nielsen wel mee vandaag.

V Aert of Gall, v Aert kan winnen vanuit de vlucht, maar ook moeten knechten. Gall heeft vrije rol dus die pak ik denk ik.

zomaareens

Wat denken we van Lutsenko? ik twijfel tussen hem of een klassementsman.

Hij heeft genoeg tijd verloren om vooruit te zitten en te blijven, maar of dat van weelde was..?

heeft iemand wat info over hem?

Bzuidema

Lutsenko komt meestal pas de 3e week boven drijven.

Pom titcock

Ik hoop voor Lutsenko dat die vandaag binnen de tijd finisht, die fietst zo traag als dikke stront in een trechter

Kirsipuu

Echt lastig te voorspellen deze. Als je naar de laatste 60 km kijkt, dan is dit geen etappe voor de klassementsrenners maar meer voor aanvallers.

Echter, na 75 km in de etappe gaan ze al serieus klimmen. Als iedereen denkt dat deze voor de vluchters is, kan het best een tijd duren voor de goede groep weg is. Bovendien zijn die eerste 70 km vrij vlak. Kans is dus aanwezig dat er in de kopgroep weinig sterke klimmers zitten. Gaan die vluchters, nadat ze weg zijn, genoeg voorsprong bij elkaar fietsen om voor de klassementsrenners boven te komen? Ik weet het niet .

Kan natuurlijk ook nog dat er vluchters wegrijden na de Soudet, als er tussen de klassementsrenners geen verschillen ontstaan en ze gas terugnemen in het tweede deel van de vlucht.

Mijn voorspelling: sowieso geen grote groep vluchters, en als het vluchters worden geen type Teuns/Alaphilippe. Eerder een Jorgenson (die bewust tijd lijkt te hebben genomen).

1 2 ... 151 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.