Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 152 ... 200 201
madeinstars

Grootste twijfel voor mij is Van Aert. Aan de ene kant denk ik dat hij op voorhand deze tour juist dit soort etappes wat rustiger aan zou willen doen. Aan de andere kant zou hij een belangrijke pion kunnen zijn voor Jumbo om in de ontsnapping proberen te krijgen. En daarnaast, nu hij nog niet gewonnen heeft, denk ik dat hij wel iets hongeriger is om ook in dit soort etappes alles te geven... Alternatief zou dan Cort of Ciccone zijn.

Pom titcock

Ciccone wint vandaag

de Brabantse Wal

Zoals de meesten hier met een paar vraagtekens vandaag..
Pogacar
A. Yates
S. Yates
Vingegaard
Gaudu
Rodriguez
Skjelmose
Bilbao
Ciccone

Op de bank:
O'connor, Martin, van Aert, van Gils

En wat denken jullie van Madouas? zie zijn naam nergens voorbij komen, maar die zou dit ook moeten kunnen toch?

Verder verwachten heel veel mensen dat UAE de gele trui niet wilt hebben, maar als ik ze zo zie koersen heb ik juist het idee dat ze graag van begin tot het einde in de gele trui zitten en zo snel mogelijk secondes willen uitlopen op Vingegaard, maar goed ik kan het mis hebben...

Hangtieniedanstaatie

Madouas is meer iemand voor de Rijzendeweg @de Brabantse Wal.

de Brabantse Wal

Dan slaan we hem vandaag maar even over @hangtieniedanstaatie ;)

Masterw

Iemand enig idee of van gils al beetje hersteld is?

Pinot Grigio

Mooie etappe vandaag als het mij vraagt.
De tijd is aangebroken dat de GOAT Pinot zich gaat onderscheiden ten opzichte van alle andere berggeitjes.
Pinot kopman is dan ook vanzelfsprekend!

Ruubschen

'@hangtieniedatstaatie Is dat zo? Volgens mij werd Madouas vorig jaar in een soortgelijk profiel 2e.

Nathan

Kan Woods dit ook aan of is dit parcours te zwaar?

ZK

Natuurlijk kan woods dit aan, alleen dan wel vanuit ontsnapping. Vanuit ak groep is het de vraag waar hij finisht, afhankelijk van hoe hard het wordt gemaakt door Jumbo/uae

floda

Wordt een slap compromis vandaag… Landa powless en Teuns op de bank. Ik verwacht toch een harde etappe vandaag door bonificaties op zowel top als finish. En daarnaast wil jv ook harde dag denk ik, want morgen moet eerste serieuze aanval ving komen. Dus met dat scenario als uitgangspunt (beseffende dat er vele andere zijn) toch maar niet powless en Teuns, enige compromis is om Landa dan te banken en voorkeur te geven aan ciccone die in beide scenario’s punten kan pakken.

Feld

Ik juist wel Teuns en Flip er in ipv Conner en Martin. Rest AK mannen. Mocht het toch AK rit worden dan is het verlies te overzien.

Hangtieniedanstaatie

Van Gils geeft aan ervoor te gaan vandaag!

Jv1997

Team voor vandaag:

Pogacar (C)
Vingegaard
A. Yates
S. Yates
Skjelmose
Rodriguez
Bilbao
Ciccone
Powless

Bank: van Aert, Flip, Pidcock, Martin en O'Connor

Eigenlijk wil ik Pidcock er wel in hebben..

pneutje

Van Gils geeft aan dat hij gaat proberen meeschuiven vandaag.

Laatst gewijzigd
Hay

Ik heb Landa niet, maar als hij in mijn team zou staan en ik zou denken dat het een etappe voor de AK mannen zou worden zou ik hem toch opstellen. Deed het al goed op de relatief korte vinnige beklimmingen in het Baskenland. En ik er flink gas wordt gegeven op de Marie Blanque zullen er denk ik niet meer dan 10 renners overblijven inclusief Landa. Wel een nadeel is dat hij niet erg snel is bij de aankomst.

Hay

Mijn team voor vandaag:

Pogacar (C)
Vingegaard
Hindley
Skjlemose
S Yates
Gaudu
Bardet
Bilbao
Powless

Denk dat er voor zowel UAE (boni's) als Jumbo (Pogi testen) aanleiding kan zijn de koers hard te maken. Maar of dat ook realiteit wordt?

jenzrscl

Dankje voor info ivm van gils!

Ketjap Manis

Waar lezen jullie dat van VGils?

Hangtieniedanstaatie

Sporza, maar je mag ons ook gewoon op ons woord geloven.

dadeliva

Powless gaf aan in de aanval te gaan; ik probeer het ook met Ciccone en van Gils.
Mijn team voor vandaag:

Pogacar (C)
Vingegaard
Hindley
Skjelmose
A Yates
Bardet
Powless
Ciccone
van Gils

O.a. Kelderman, O'Connor en Martin op de bank

Jari Litmanen

Wat een keuzes hier.
Pogi
Vinge
Hindley
A Yates
Skjel
Bilbao
Gall
Pidcock
Powless

Bank:
Ciccone

Maar ik twijfel... Ciccone staat nog kort in het klassement, mag dus in de vlucht niet mee, maar toch... Ik kan om tips vagen, maar ik heb over iedereen nagedacht. Pidcock kan goed dalen, Bilbao ook, dus van deze groep zomaar hoogste eindigen. Skjel explosief, Yates, Pogi, en Vinge zet je erin. Powless en Gall de vluchters... Hindley dan maar? Al twee keer veel bankpunten.

En dan op de tribune heb ik WvA en O'connor (en op een bankje buiten het stadion zit Mohoric). Lastig.

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci

'@Pom titcock
Ik hoop met je mee, heerlijke renner, maar zo ver laten ze hem niet gaan vandaag.
Ik neem hem mee, maar niet als captain.

yoeri

Hier Bardet, O'Connor en Rodriguez (en Flio en van Aert) op de bank. Pff, twijfel nog. Deels voor AK, deels voor vlucht gekozen.

Zou toch graag Rodriguez er nog infietsen denk ik. Maar zou dan zijn voor Skjelmose, Gall, Ciccone, Woods of Bilbao. Bilbao is vooral hoop, maar zal weinig ruimte krijgen en als er oorlog wordt gemaakt op de klim op voldoende achterstand komen denk ik..

Laatst gewijzigd
dr klaas

'@hangtieniettiet, jou geloven met je madouas fietsen in bergen op zoom. Zandstrooien noemen we dat.

1 2 ... 152 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.