Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 153 ... 200 201
Jasperdewaal11

Selectie vandaag

Pogi (c)
Vingegaard
Hindley
Bardet
Rodriguez
Skjelmose
Bilbao
Flipje
vGils

Pim Todcock

Zou het een heel gek idee zijn om Vingegaard te banken vandaag? Het is wel een klimetappe, maar de finish na een minder stijl deel en de sprints gaat hij niet aan. Wil ik dan een aanvaller voor hem banken, die misschien voor hem eindigt. Hindley, Skjelmose en uiteraard Pogacar zullen wel voor Vingegaard eindigen, tenzij het echt de grote twee tegen elkaar is. Maar daar lijkt Jumbo niet voor te gaan.

dr klaas

Buiten Pogi en Vin toch een zeer grote diversiteit aan renners in deze etappe.
Heb er 8 van de 20 meest gekozen en daarvan 6 opgesteld.

Na vandaag redelijk beeld of je richting 95% plus gaat kruipen of het aanmodderen blijft.

arjenzvob

Van Aert opgesteld. Hopelijk goede gok!

floda

Neeeeee 8 seconden voor de tijd ciccone met powless gewisseld….

Bzuidema

Neem aan dat nu iedereen wel iemand in de 1e of 2e kopgroep heeft zitten.

Sjonge Jonge

Met Hindley vooraan verwacht ik niet dat de kopgroep dit gaat halen.
UAE en TJV zullen hem niet willen laten rijden.

HZ57

Het zal niet mee gaan vallen voor Jakobsen vandaag

Mad Max

Lang getwijfeld over Aerts niet meegenomen, heb ik spijt van, heeft een goede kans vandaag als hij met 3 minuten voorsprong aan le laatste col kan beginnen.

floda

Hier blijven maximaal 3 man van over en de rest klassementsmannen dus. 2 van die 3 zitten bij mij op de bank…. Nu al zo vaak net voor de deadline gewisseld, en altijd verkeerd. Leer het nooit….

Zadelpen

Heb net als iedereen veel bankpunten op dit moment. Wva en Jorgensen. Kan gebeuren. Maar Gall op de bank voor Martin vind ik echt een blunder van mezelf.

DKrikk

Ze geven Hindley wel echt verrassend veel ruimte…Ben benieuwd.

De Tourminator

Inderdaad, teveel ruimte voor Hindley als je het mij vraagt. Die gaat voor geel vandaag.

pirazzi

Wout van Aert heeft nog zes seconden voorsprong op Hindley in het klassement.

KJP

Ik heb wout, Gall en van Gils lekker op de bank zitten. Hoppa.

Ted de la course

Van Aert en Ala op de bank. Had ze wel in de aanval verwacht maar niet tot het eind. Zover is het ook nog niet natuurlijk. 2e deel van die laatste klim is echt wel heel pittig en 3 minuten is speelbaar. Ben toch bang dat ze het net gaan halen..

Edit: meteen op de klim er al af, zullen dan toch wel worden ingerekend door 't pelotonnetje.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ben benieuwd hoeveel mensen Alaphillipe op de bank hebben vandaag. Ben bang dat die wel de nodige bankpunten gaat opleveren.

Ted de la course

'@Valvuillermoz Ala 47% gekozen en door 22% opgesteld

HZ57

Aerts toch niet zo sterk als vorig jaar

wielerwieler

Onze kevinraar kan wel eens spekkoper blijken zonder Pogacar. Hopen dat 'ie Bilbao geen kopman heeft gemaakt. Hup Kevin!

danusz1986

Pff dure misser Hindley niet opgesteld vandaag.

Hangtieniedanstaatie

'@Danusz1986 HOE DAN?!

danusz1986

Pogacar
Vingegaard
A. Yates
Ciccone
Skjelmose
Gall
Van Aert
Powless
Alaphilipe

Dit was mijn opstelling. Had Hindley i.p.v Skjelmose moeten kiezen natuurlijk. S. Yates ook op de bank. Captain Powless ook niet echt goedgekomen.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Mooie overwinning Hindley en de eerste klap is uitgedeeld door Vingegaard.

Maarten Koning

Prachtige etappe, dit had ik niet zo verwacht.

En het was nagelbijten maar uiteindelijk alleen powless verkeerd gekozen, maar o'connors bankpunten op plek 16 kan ik wel mee leven.

1 2 ... 153 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.