Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 154 ... 200 201
KV

De upgrade van Rodriguez naar Landa zal ook geen echt goede zet worden...

floda

Pffff met dit team had ik nu gewoon op 99% moeten staan, wat een slechte dagkeuzes maak ik toch. Na gisteren van Poppel op de bank, vandaag ciccone. Levert wel echt veel bankpunten op. Zonde.

Ted de la course

'@Danusz verschil tussen Hindley en Skjelmose is nog te overzien, je had better Van Aert of Ala thuis kunnen laten. Toegegeven het was nog even billen knijpen maar deze was toch echt te zwaar voor hen. Ala is nog niet de oude. Al denk ik dat deze etappe hem wel gaat helpen straks in de etappes die ietwat minder zwaar zijn.

@Maarten Koning O'Connor groeit duidelijk in de ronde. Had 'm vandaag ook op de bank maar hij heeft z'n plekkie voor morgen verdiend. Kan nog een gevaarlijke klant voor de top 5 worden zo ;)

Laatst gewijzigd
vevie

Tien punten misgelopen door Alaphilippe erin te gooien in plaats van O’Connor. Met Pog als C de schade beperkt. Had Vinnie moeten cappen, maar goed. Last minute Meintjes eruit voor Ciccone pakte wel echt top uit: 99.8%.

Hopelijk morgen weer zo een goede dag.

Voor morgen:

Vingegaard (C)
Pogacar
Hindley
A. Yates
S. Yates
O’Connor
Skjelmose
Rodriguez
Ciccone

Maarten Koning

'@Ted Ik ben ook zeker blij met o'connors prestatie vandaag. Na het weekend dacht ik, dat is klaar. Maar uiteindelijk valt het verlies vandaag nog reuze mee. Dat geeft me inderdaad hoop dat het toch geen miskoop gaat worden

Laatst gewijzigd
Nazgulsauron

Skjelmose en Ciccone gebanked voor Alaphilippe en van Aert. Oeps, van 99 naar 94.

Morgen:
Vingegaard (C)
Pogacar
Hindley
A. Yates
O’Connor
Skjelmose
Ciccone
Pidcock

En dan nog G. Martin, Meintjes, Bilbao, Alaphilippe, van Aert, of Powless voor plek-9.

Edd1e

'@wielerwieler Spekkoper zonder Pogi? Hij heeft in 5 etappes al 250 punten behaald die heeft zn geld er al bijna uit..

Kirsipuu

Echt lastig te voorspellen deze. Als je naar de laatste 60 km kijkt, dan is dit geen etappe voor de klassementsrenners maar meer voor aanvallers.

Echter, na 75 km in de etappe gaan ze al serieus klimmen. Als iedereen denkt dat deze voor de vluchters is, kan het best een tijd duren voor de goede groep weg is. Bovendien zijn die eerste 70 km vrij vlak. Kans is dus aanwezig dat er in de kopgroep weinig sterke klimmers zitten. Gaan die vluchters, nadat ze weg zijn, genoeg voorsprong bij elkaar fietsen om voor de klassementsrenners boven te komen? Ik weet het niet .

Kan natuurlijk ook nog dat er vluchters wegrijden na de Soudet, als er tussen de klassementsrenners geen verschillen ontstaan en ze gas terugnemen in het tweede deel van de vlucht.

Mijn voorspelling: sowieso geen grote groep vluchters, en als het vluchters worden geen type Teuns/Alaphilippe. Eerder een Jorgenson (die bewust tijd lijkt te hebben genomen).

U had het hier kunnen lezen vanochtend. Zelf vandaag:
Pogacar (c), Vingegaard, Hindley, Ciccone, Gall, Skjelmose, Rodriguez, Bilbao, Jorgenson. Morgen O'Conner er weer in!

yoeri

Ik heb mezelf weer eens verneukt. Gall 10 seconden voor de deadline eruit gehaald omdat ik op IDL ineens las dat Pogacar aangaf voor de etappewinst te gaan... ik moet echt leren er vanaf te blijven.

Milanjacks

'@Floda

Als je hier Ciccone niet opstelt dan vraag je ook om problemen, zelfde geld in mindere mate voor van Poppel gister. Als je daar geen plekje voor hebt heb je teveel sprinters mee.

Maarten Koning

Morgen dit maar:

Ving
Pog
Hindley
Yates
Bardet
O'connor
Rodriguez
Yates
Skjelmose

Bank
Ciccone
Flip
Powless

Heel misschien A yates ruilen voor ciccone.

Titivoeckler

Hier ook Gall eruit geklikt omdat pogi voor de zege wilde gaan 98,5%. Morgen wel echt een dag voor het ak. Jumbo zal wel wat extra tijd willen pakken

floda

'@milanjacks. Mbt van poppel was keus op basis van dag ervoor en gekozen voor zekere punten, is angsthazerij die 22 punten kost. Mbt ciccone ik moest kiezen tussen powless, pidcock en ciccone. Heb de verkeerde eruit gelaten, wijsheid achteraf. Vanaf nu maar niet meer aan mijn opstellingen zitten zo kort van tevoren.

Ric

Nog 0,1% van goud verwijderd.
Team lijkt redelijk goed in elkaar te zitten.

Ragnar Lolbroek

Voor morgen:
Vingegaard (c)
Pogacar
Hindley
Yates
Bardet
Rodriguez
Bilbao
Skjelmise
Martin

Bank:
Flip, Gils, Træen, sprinters

Simcha

Ik zat hem wel de hele middag te knijpen met Van Aert in de ontsnapping die bij mij keurig op het bankje zat. Pakte gelukkig goed uit. Morgen mag hij wel mee als negende man (met op de bank Bilbao, Martin en Powless). Ik gok op ritwinst en het geel voor Vingegaard

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Ik denk dat het niet zozeer pogi is die minder is op het moment maar vingegaard heeft dit jaar simpelweg weer een flinke stap gezet.

Als hij een minuut pakt op die laatste 3 km ten opzichte van roglic en poga in 2020 dan is dat een veel logischere conclusie dan dat pogi niet in vorm is.

Maarten Koning

Ik zou persoonlijk Martin of Powless morgen altijd boven van Aert kiezen..

dadeliva

Twijfel voor laatste plekje morgen tussen Kelderman, Martin en Powless.
Wat zou jullie keuze zijn?

Laatst gewijzigd
kevinraar

6 man in de top 10 alleen rodriquez niet opgesteld helaas 250 punten gehaald gestegen van 32 naar 40 procent ben tevreden

heb 10 man in de top 18 van het klassement ben echt blij met me berg team tot nu toe dat zonder pogacar

mij team voor morgen
viningaard
hindley
bardet
rodriquez
a. yates
s. yates
gaudu
skjelmose
gall

bank
kelderman
bilbao

Laatst gewijzigd
JohnMcBennett

Bankpuntjes met Connor en Rodriguez door de voorkeur te gaan aan Pello en Pow(er)less vandaag.

Morgen toch Bennie er maar weer in fietsen. De keuzes worden er niet makkelijker op: Pello, Powless, Gall, Johannessen en Flip wedijveren voor de laatste stuk. Na vandaag en met de ronde van Zwitserland in het achterhoofd (net niet winnen en de dag erna wel winnen) staat momenteel Gall erin. Pello heeft het net niet, terwijl ik denk dat het voor Powless toch te zwaar gaat zijn. Johannessen en Flip zijn op het moment denk ik gewoon niet goed (genoeg)

Andreas Kloten

Bilbao mee morgen? Ik neig naar een nee

Phally

Keuze's vandaag konden dus niet slechter uitpakken met Gall, Ciccone en Rodriguez op de bank, buikgevoel volgen was geen goed idee :)
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk.
Team ziet er gelukkig wel goed uit op lange termijn.

NoahV

Ik vraag me af wat Pidcock nu gaat doen..... Rodriguez staat beter in het AK, zal Pidcock morgen dan proberen om voor de etappe te gaan of een andere etappe kiezen om te pakken?

Pogi
Vingi
Hindley
Yates
Bardet
Rodriguez
Skjelmose
Gall
Ciccone

Bank:
Jorgenson
Pidcok
Meintjes

hdpveen

Vandaag de juiste mensen opgesteld maar ik heb keuze stress voor morgen:

Vingegaard
Pogi
Gall
Ciccone
Skjelmose
Rodriguez
Hindley
A. Yates (twijfel)
Plekje voor laatste man??

Opties :
O conner
Bilbao
Meintjes
Powless
Van Gills
Van Aert (eventuele punten bij winst vingegaard)

Denk zelf aan Bilbao of powless.
Wie kan mij op andere gedachten brengen of inzicht?

1 2 ... 154 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.