Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 155 ... 200 201
jenzrscl

De yates brothers hebben best wel veel aan elkaar .kunnen elkaar helpen top 5 in parijs te halen ,over simon gesproken, zou die eens geen hindleytje doen? Gewoon mee schuiven?

Laatst gewijzigd
rbc1912

Hier in Brabant zitten we op het juiste spoor vooralsnog. 97,1%. En dat zonder Wout. Het kan dus wel lijkt het

Ecko

Bilbao is ook mijn breinbreker op m'n laatste plekje. Moest hij vandaag bij Landa blijven? Zal dat morgen niet meer hoeven? Kelderman erin is een optie. Woods er ook uit en toch weer Jorgenson erin? Ik slaap er een nachtje over.
Vingegaard, Pogacar, Hindley, A. Yates, O' Connor, Martínez en Skjelmose zijn in ieder geval zeker van hun selectie. En dan vergeet ik Pidcock bijna. #keuzestress

Laatst gewijzigd
Swapfiets

Pogacar
Vingegaard
Hindley
A. Yates
Bardet
Skjelmose
Gall
Powless

Laatste plekje twijfel tussen G. Martin en Pidcock. Zou INEOS zich volledig inzetten voor het AK van C. Rodriguez? Heeft Martin überhaupt de benen voor een vlucht?

snoek1974

Pelle Bilbao valt tegen , maar lijkt erop dat die beter kan maar bij Landa moet blijven .

Maar vandaag ff op het bankje en 9de plek naar aanvaller Powless .die heeft gisteren rust gepakt en zal weer bij het groepje aanvallers willen zitten vandaag

Voor de rest , Pogacar, Vinnegaard, Hindley, Rodriquez, Pinot , Pidcock, Skjelmose en Gall

Thomberg

Bilbao doet echt precies wat van hem viel te verwachten

jenzrscl

Ik vraag me toch af hoe bora zal controleren.. mn hun beste optie is toch gewoon buchmann vooruit sturen, kan jumbo lekker alles oplossen, maar als jumbo dan ook kelderman vooruit stuurt, zit uae weer met probleem.. adem yates kan in principe ook wel hele tijd meesprinten met die 2

Laatst gewijzigd
madeinstars

Bora heeft nog zelden de gele trui gehad en zijn zo trots als een aap met zeven lullen dat ze dat ding nu hebben. Die gaan gewoon heel keurig de boel controleren en geen indianentrucs met Buchmann uithalen, ga ik van uit.

jenzrscl

Ja met meeus poppel haller enzo bergop word dit geen lachertje..

madeinstars

Ze kunnen Meeus, Haller en Van Poppel prima gebruiken in het eerste uur om te controleren dat de juiste ontsnapping gaat. Politt kan prima de Aspin voor zijn rekening nemen en dan heb je nog Konrad, Jungels en Buchmann. Bora heeft best een prima ploeg om te controleren.

Overigens zeg ik niet dat ze dat per se moeten doen, maar ik veracht wel dat ze het gáán doen.

Pinot Grigio

Is het gek om Pinot kopman te maken?

Tim

Dure dag gisteren, Ciccone, Skjelmose en Madouas op bankje. Pijnlijke verkeerde keuzes gemaakt met van Gils, Aranburu en Pidcock.
Daardoor ook niet meer zeker wat vandaag op te stellen. Gooi ze er alle drie toch maar in en dan heb ik nog een Landa over, die gisteren natuurlijk tegenviel.. maar wie weet wat hij vandaag kan.
Te veel pionnen voor bergen merk ik, had achteraf een sprinter (bijvoorbeeld Bauhaus) kunnen nemen.

Martijn Sollie

Team voor vandaag:

Vingegaard (C)
Pogacar
Hindley
Adam Yates
Skjelmose
Landa
O'Connor
Gall

Laatste plekje gaat bij mij tussen Powless en van Aert. Ik heb hoge verwachtingen van Vingegaard vandaag. Als hij de ritwinst plus geel pakt is dat 20 punten voor van Aert. Dat puntenaantal zie ik Powless niet matchen eerlijk gezegd.

zomaareens

Het is toch vrij logisch dat er niemand achter mannen aan gaat rijden die meer dan 10 minuten achterstand heeft?

lutsenko, uran, soler.. die mogen echt wel weg hoor, is zie wel de vluchters vandaag gewoon winnen

Maestro Mello

Ik had natuurlijk al lang en breed voorgesorteerd op het scenario: Hindley in het geel na etappe 5. Meeus én van Poppel meegenomen, heb je altijd twee opvullers achter de hand. Hoezo heeft niemand dit bedacht?

Nee zonder gekheid, ik vond het heel aangenaam om te zien dat er op een andere manier gekoerst werd gisteren. Dat belooft nog wat voor de rest van de Tour. Ik denk dat Jai heeft laten zien dat je prima mee kunt schuiven met de vlucht om tijd te winnen. Er staan er al flink wat op +3 minuten dus ik verwacht dat het in de top-20 nog redelijk vaak stuivertje wisselen gaat zijn.

Een paar vragen:

- Als Bora vandaag de trui niet weggeeft, wanneer zouden ze dat dan eventueel wel nog kunnen doen? Na vandaag lijkt het me toch steeds lastiger om iemand in het geel te krijgen a.l.a. Leknessund in de Giro.

- Zou Powless gisteren bewust hebben overgeslagen om in andere etappes waar meer bergpunten te verdienen zijn mee te zitten? Waarom heb je anders dat werk van de eerste drie dagen gedaan..

- Gaat Woods ons stiekem verbazen en een klassement rijden? Ik had hem mee als puncheur/vluchter, maar staat nog tekort in het klassement om in een lange vlucht te geraken.

Tim

Zou Ciccone nu ook voor klassement gaan of zal hij het ergens laten lopen met het oog om toch voor de bollentrui te gaan? Met huidige stand laten ze hem echt niet elke dag in de aanval rijden. Daarvoor is hij toch wel iets te gevaarlijk voor GC.

zomaareens

Ciccone verliest vanzelf tijd een keer

zeewolde

'@Mello Ik denk niet dat BORA het geel bewust weg zal gaan geven.
De kans op terugpakken verderop in de Tour is nihil met een Vingegaard in deze vorm.
Voor een ploeg als Bora is het ook niet zo dat ze elk jaar een paar dagen geel hebben. Dus ze zullen gewoon vandaag proberen overleven en dan kan Hindley nog tot zondag in die trui rijden.

Hommeles

Ik vind het wel een beetje onhandig van Ciccone dat hij niet gewoon even serieus tijd verliest in de eerste etappes. Als je voor de bergtrui + etappes gaat, maakt dat het wel een stukje makkelijker.

Mittavic

Laatste keuze, er mogen er 2 mee:
Bardet, Pidcock of O'Connor. Wie zouden jullie meenemen?

madeinstars

Waarom zou Bora die trui ooit willen weggeven? Die zijn dolblij dat ze hem weer een keer hebben.

berggie1987

Klopt, maar het is ook onzin dat Bora zou moeten werken omdat ze geel hebben. Dat is een 'ongeschreven regel' die ik nooit heb begrepen. Gewoon durven pokeren als er mensen wegrijden die een bedreiging vormen voor het akp. Jumbo gaat uiteindelijk heus wel rijden.

Maarten Koning

Daar ben ik het mee eens Hommeles

Ik denk eigenlijk dat hij, nu hij in deze situatie zit, toch eens gaat kijken hoe ver hij nu met deze positie kan komen. Als hij er op een natuurlijke manier alsnog doorheen zakt zijn er namelijk nog genoeg kansen de komende 2 week.

Maarten Koning

Ik las trouwens dat Ving blijkbaar met 6.95 watt per kilo de Marie Blanque op stormde. Dat versterkt mijn idee dat Pogi gewoon dik in orde is, Ving is gewoon nog beter.

floda

Vandaag voor laatste plek veel kandidaten:

Landa (o wat heb ik nu spijt van de combi landa/groenewegen ipv gaudu/bauhaus)
bilbao
Powless
Teuns.

Vooralsnog bilbao erin.

1 2 ... 155 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.