Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 160 ... 200 201
Jv1997

https://www.wielernieuws.be/news/8248/van-aert-haalt-fors-uit-naar-criticasters-die-kennen-er-niet-veel-van

Zou die echt niet gaan sprinten?

Karperdrol

Ik geloof best dat het vandaag voor Laporte zal zijn, maar ik stel WvA toch op.
wat is het alternatief? teampunten Vini krijg je sowieso

BlingSagan

Off topic
Kan je ergens inzetten op wie de strijdlust krijgt vandaag?
🥱

Rije Rudy

Zijn er mensen die WVA wel in de selectie hebben maar niet hebben opgesteld vandaag?

pirazzi

Tuigen of teugen.

pirazzi

Natuurlijk wel Wout van Aert opgesteld vandaag!
Gisteren niet omdat ik niet had verwacht dat Vingegaard het geel al zou willen hebben. Maar Wout van Aert geen kopman gemaakt, dat is Cavendish.

Jasperdewaal11

Wva gewoon achteraan het peloton dus die gaat niet meesprinten :(

yoeri

Deze keer wel DSQ voor Philipsen verwacht ik. Rijdt Girmay tegen de hekken. Compleet van lijn af.

Jv1997

Ewan val toch in de prikkers aub

DKrikk

Zag er inderdaad niet heel clean uit. Ben er bang voor…Intermarche zal wel protest aantekenen.

Huidige uitslag (top 6 in mijn team) katapulteert me zowat de top 10 algemeen in.

rbc1912

Ik heb 7 sprinters meegenomen en die vormen de top 7 vandaag :). Hier op 99,7% vooralsnog

Fietsbel

Week Philipsen daar niet enorm gevaarlijk uit richting de lijn van Girmay?

berggie1987

Hoe voelen de Laporte boys zich? Nu ze erachter komen dat laporte zelfs niet sprint als van Aert een sprint laat lopen?

Dingetje

Ewan Ewan Ewan... wat moet je toch met die man. Krijgt een kleine beuk en wordt vervolgens 45e. Ontzettend vermoeiend.

yoeri

'@Brabander, bizar goede score dan. Hier niet best, 6% eraf

vevie

1 procent gezakt naar 99.7%. Nog steeds dikke prima. Idd, jammer van Ewan. Cav maakt gewoon echt kans om een etappe te winnen. Wel mooi

Zadelpen

Het is niet te geloven, ik blijf maar stijgen. Een goede Jacobsen had mij wellicht richting top 10 algeheel kunnen persen.

Maar ja... heb ik wel zo een goed team? Of zit ik hier enorm te zwijnen? Ik reken mij gelukkig nadat ik het niet meer zag in Carapaz en toch wva mee nam. (Carapaz had gewoon goed kunnen zijn hoor, daar niet van). Maar heb ook wat renners die ik helemaal niet gebruik, die ik natuurlijk beter had kunnen kiezen. Maar het komt allemaal precies goed uit. Tot zo ver.

Heb ook nog eens nul uitvallers. Jakobsen gaat nog wel mee doen weer denk ik. Wat een weelderig team Zadelpen staat hier op zeg.

Yuri2222

'@vevie, dat klinkt haast niet te geloven

Simcha

Ik zie pas net dat ik Van Aert er vandaag uit heb geklikt ipv Vingegaard. Pff, daar kom ik even goed weg.

Capra

Hier ook een mooi dagje met 4 % omhoog naar 91%.
Na een paar sprints trek ik de voorlopige conclusie:
Philipsen must have, had je vantevoren kunnen bedenken
Jakobsen valt nog niet mee, mede door valpartij
Groenewegen redelijk naar verwachting
Ewan zoals je kon verwachten, soms geweldig, soms uitbollend
Pedersen zijn geld niet waard, maar dat kon je ook verwachten in dit veld
Bauhaus één van de verrassingen uit het 1,5-2 miljoen segment
Cavendish beter dan menigeen had gedacht
Welsford tot nu toe komt hij er niet aan te pas
Coquard zijn geld zeker waard
Girmay doet wat je van hem had verwacht
Meeus best oké voor 1,5 miljoen
Mozzato verrast best wel, wint het duidelijk van Strong als sprint opvullen
Sagan dat is helaas vergane glorie
Kristoff zoals hij zelf al voorspelde, niet snel genoeg meer op zijn oude dag
En dan WvA, moet je die als sprinter zien?
Het is een alleskunner, een fantastische helper voor Jonas, maar ik blijf erbij dat als hij zo rijdt, hij niet perse een musthave is, Scorito technisch gezien dan. Maar wel heerlijk om in je ploeg te hebben.

PowerPiet

'@Zadelpen, zit in't zelfde schuitje. Nu gaat het super, gestegen naar plaats 30 alhoewel ik al meer dan 120 bankpunten heb, waarvan 70 uit onnodig risico. Laten we hopen dat onze renners het goed blijven doen, maar het vormpeil kan wisselen in week 2 en 3. Parijs is nog ver ...

PowerPiet

Morgen sleutelrit voor scorito ... hier kunnen verschillen gemaakt. Sprinters, vluchters, punchers of klassementsmannen. Moeilijk, niet ?

Guido Maltempi

Cavendish wel echt verbazingwekkend goed hoor, tot nu toe. In de rangschikking van de 1.5M sprinters had ik hem op plek 4 staan (en daarom niet meegenomen) maar hij is voorlopig met afstand de beste pick uit dat rijtje. Meeus en Coquard doen het ook prima, maar dat ik Kristoff heb verkozen boven Cav begint inmiddels toch wel te knagen.

Afijn, 6 man bij de eerste 9 en dat Jakobsen vandaag uberhaupt meesprint beschouw ik maar even als leuke bonus. Het niet sprinten van Wout was ook ingecalculeerd na zijn inspanningen van gisteren. Morgen een uitgelezen kans op zijn felbegeerde ritwinst, ik ben benieuwd in hoeverre TJV de ploeg daarvoor wil laten werken.

Georgeske

44ste in het algemeen nu met 99.9%!
Morgen Wva kopman!

R. D.

'@YURI2222

dat is idd knap 🤣

1 2 ... 160 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.