Dat wordt een mooie etappe morgen. Wout en Mathieu willen allebei winnen en zullen de wedstrijd onder controle willen houden. Maar de aanloop naar de bergjes is wel 123 km lang. Stoppen ze daar energie in met morgen Puy de Dome? Dus zullen die 2 wel toestemming krijgen in de ontsnapping, ws al na de start zoals gisteren. Pedersen, Pidcock en Alaphillippe zullen ook wel mee willen doen met Girmay en Coquard . In ieder geval een leuk weekend om naar uit te kijken. Veel plezier iedereen.
Hi, ik ben op zoek naar een subleague die graag open communiceert en ideeën uitwisselt qua team samenstelling en ploeg opstelling bij de grote rondes. Dit jaar heb ik voor het eerst heel wat tijd in de voorbereiding gestoken. vind het puzzelen heel leuk, maar mis wat bondgenoten om hierover te communceren. Graag een seintje als er een plaatje is in je subleague voor de volgende grote rondes. Alvast bedankt !
Ik vind het opvallend dat bij wielerflits en de bookies van Gils niet genoemd wordt.
De bookies zien in Ewan een van de kanshebbers, in zijn beste dagen wellicht maar dit lijkt me wat hoog gegrepen. Zijn heuvelkwaliteiten zijn toch best gebaseerd op een niet-recent verleden. En wielerflits noemt geen van beide.
Gezien het profiel zie ik van Gils hier in elk geval proberen mee te doen.
Ik kan de moeilijkheidsgraad natuurlijk overschatten..
Kiss doet zijn naam eer aan, gezellig.
Wat een heerlijke Tour is het tot nu toe. Van de totale controle door één ploeg gedurende zo’n beetje een hele ronde is geen sprake meer, EN er zijn, in ieder geval tot nu toe, geen dagelijkse massale valpartijen waarbij er een mannetje of tien per etappe de botjes breken. En het parcours is geweldig afwisselend, er is nog geen week voorbij en we hebben al een grote hoeveelheid totaal verschillende etappes achter de kiezen, gaaf!
Ook morgen kunnen we weer aan de puzzel bak, ja jij mag ook kissie opnieuw, wat gaat het worden? Gaat Matje eindelijk wat opbrengen?
Morgen lastige keuzes. Zeker in mijn team zijn:
- Philipsen c
- Girmay
- Strong
- vd Poel
- Pogacar
ik heb er nu ook in staan
- Mozzato
- Bauhaus
- Jacobsen
- Vingegaard
Zou ik Jacobsen, Bauhaus en/of Mozzato beter kunnen vervangen door aanvallers als Skjelmose of Van Gils?
Of maakt Groenewegen toch nog een kans?
Ik sta gewoon ergens rond de driekwart, ver onder de rest zo te lezen. Wat last-minute wijzigingen komen me duur te staan. Bernal voor Rodriguez omdat hij nummer 21 kreeg is de meest pijnlijke fout tot nog toe. Na een dramatisch begin ben ik weer aan het opklimmen.
Naast Bernal zijn ook Flip en Pedersen nog flink tegenvallend. Die moeten het morgen maar even doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.