Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 161 ... 200 201
Mad Max

Pedersen lijkt toch wel een miskleun voor dat geld

kevinraar

288 punten gehaald 4 man in de top 5 gestegen van 48.3 naar 59.4 voor eerst deze tour in de bovenste helft

Maarten Koning

Mozzato doet toch lekker zijn best, dat was wel te verwachten natuurlijk.

Maar dat hij leuk mee zou doen was nog wel twijfel. Blij dat ik hem uiteindelijk pak. De andere kant is dat voor 500k meer cavendish een reeele optie was.

KissMyAce2.0

Wie zijn jullie allemaal?
Beetje komen posten als je het toevallig goed doet?
Dat kan echt niemand wat schelen volgens mij!

Ik sta zelf trouwens ook 99% hahahaha

Laatst gewijzigd
Bzuidema

8 procent gestegen naar 88%. Mijn sprint team is in orde dat is wel duidelijk. Morgen wordt een ander verhaal. Even het parcours nog goed bekijken, maar wat ik hoorde kansen voor een sterke sprinter. Ik heb Pidcock,flip,girmay, Pedersen eventueel.

Limburgg

Ik speel al jaren Scorito met verschillende spellen maar nu voor het eerst de Tour. Ik had me goed ingelezen en verdiept en sta op 94,5% niet echt een slecht begin als ik het allemaal zo lees op het forum :)

Zadelpen

'@kissmyace

Als het slecht gaat, laat ik dat ook weten hoor. In geuren en kleuren nog wel. Hoe slechter het ons vergaat, hoe beter ik er forumtechnisch in kom haha.

Overigens, ik vind het wel leuk om te zien hoe anderen het doen.

KissMyAce2.0

Ja er zijn uitzonderingen....

albert n

Dat wordt een mooie etappe morgen. Wout en Mathieu willen allebei winnen en zullen de wedstrijd onder controle willen houden. Maar de aanloop naar de bergjes is wel 123 km lang. Stoppen ze daar energie in met morgen Puy de Dome? Dus zullen die 2 wel toestemming krijgen in de ontsnapping, ws al na de start zoals gisteren. Pedersen, Pidcock en Alaphillippe zullen ook wel mee willen doen met Girmay en Coquard . In ieder geval een leuk weekend om naar uit te kijken. Veel plezier iedereen.

Lo Zar

Kontkusser wat een Jantje Drama

PowerPiet

Hi, ik ben op zoek naar een subleague die graag open communiceert en ideeën uitwisselt qua team samenstelling en ploeg opstelling bij de grote rondes. Dit jaar heb ik voor het eerst heel wat tijd in de voorbereiding gestoken. vind het puzzelen heel leuk, maar mis wat bondgenoten om hierover te communceren. Graag een seintje als er een plaatje is in je subleague voor de volgende grote rondes. Alvast bedankt !

Maarten Koning

Ik vind het opvallend dat bij wielerflits en de bookies van Gils niet genoemd wordt.

De bookies zien in Ewan een van de kanshebbers, in zijn beste dagen wellicht maar dit lijkt me wat hoog gegrepen. Zijn heuvelkwaliteiten zijn toch best gebaseerd op een niet-recent verleden. En wielerflits noemt geen van beide.

Gezien het profiel zie ik van Gils hier in elk geval proberen mee te doen.

Ik kan de moeilijkheidsgraad natuurlijk overschatten..

Laatst gewijzigd
vevie

Hahaha, Idd. Het moet natuurlijk 0,1% zijn. Slordig!

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Kiss doet zijn naam eer aan, gezellig.

Wat een heerlijke Tour is het tot nu toe. Van de totale controle door één ploeg gedurende zo’n beetje een hele ronde is geen sprake meer, EN er zijn, in ieder geval tot nu toe, geen dagelijkse massale valpartijen waarbij er een mannetje of tien per etappe de botjes breken. En het parcours is geweldig afwisselend, er is nog geen week voorbij en we hebben al een grote hoeveelheid totaal verschillende etappes achter de kiezen, gaaf!

Ook morgen kunnen we weer aan de puzzel bak, ja jij mag ook kissie opnieuw, wat gaat het worden? Gaat Matje eindelijk wat opbrengen?

dadeliva

Morgen lastige keuzes. Zeker in mijn team zijn:
- Philipsen c
- Girmay
- Strong
- vd Poel
- Pogacar

ik heb er nu ook in staan
- Mozzato
- Bauhaus
- Jacobsen
- Vingegaard

Zou ik Jacobsen, Bauhaus en/of Mozzato beter kunnen vervangen door aanvallers als Skjelmose of Van Gils?
Of maakt Groenewegen toch nog een kans?

Maarten Koning

Skjelmose heeft zijn rug en pedersen in het team.
Als pedersen niet in zijn team zat dan zou ik het wellicht doen maar nu twijfel ik ook. Het lijkt me een gegeven dat ze de pedersen kaart spelen en dat skjelmose nog wat kan herstellen voor betere kansen.

Georgeske

Zien jullie morgen Jakobsen, Groenewegen en Cavendish meestrijden voor winst of komen ze die berg niet mee over?
Ik neig daar meer naar Madouas, Bilbao en Skejlmose op te stellen..

Pim Todcock

Ik sta gewoon ergens rond de driekwart, ver onder de rest zo te lezen. Wat last-minute wijzigingen komen me duur te staan. Bernal voor Rodriguez omdat hij nummer 21 kreeg is de meest pijnlijke fout tot nog toe. Na een dramatisch begin ben ik weer aan het opklimmen.

Naast Bernal zijn ook Flip en Pedersen nog flink tegenvallend. Die moeten het morgen maar even doen.

kevinraar

vindt het erg lastig voor morgen heb tot nu toe dit

heb nu dit
Van der poel
Pedersen
Girmay
Philippsen
groenewegen
cavendish
Viningaard
hindley
bilbao

bank
Sagan
Jakobsen
Rodriquez
Skjelmose
Yates
Yates
Van poppel
Gall
Gaudu
Bardet
kelderman

Laatst gewijzigd
zomaareens

En kristoff morgen? Meeus?

Capra

'@Kevinraar

Ik zou toch van Poppel eerder opstellen dan Bilbao morgen. Wordt gewoon een veredelde sprintersrit met iets meer kans voor de beter klimmende sprinters.

Yuri2222

'@vevie, het is je vergeven.

Bij Vive le velo zegt Phillipsen zojuist dat de rit van morgen ook heel interessant is voor MVP. Hij ontwijkt de vraag of het nummer 4 voor hem gaat worden en schuift mvp via een aanval vooruit.

Doe er mee wat je wil, maar ik cap hem niet morgen.

Thomberg

Cav Groenewegen Jakobsen etc zitten er echt niet bij morgen

Koers wordt echt wel hard gemaakt. Zelfs Coquard denkt morgen te kunnen winnen, dus zelfs Cofidis gaat mee rijden met Lidl

Daan De Jager

En bauhaus zou die morgen aankunnen ?

Capra

Ik ga voor Girmay als captain. Philipsen een beetje riskant met MvdP morgen.

1 2 ... 161 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.