Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 162 ... 200 201
Titivoeckler

Morgen is echt niet zo heel lastig. Gaat meer voor Philipsen zijn dan mvdp. Denk dat het alleen te zwaar voor cav jakobsen en groenewegen is. De rest zal er gewoon bij zitten

Zadelpen

Ik ga met knikkende billen die etappe aan morgen. Vrees dat ik zo 100-150 punten ga achterlopen op mijn concurrenten. Heb ook nog geen idee wie 5 t/m 9 moet worden. Ik kan zowat alle kanten uit, maar de goede zit er niet tussen vrees ik.

Kan alleen maar hopen op een grote vlucht met toeristen. Echter die kans is bijna lachwekkend gering. Mocht ik morgen toch top scoren, dan zit ik aan de doping, dat kan niet anders.

Franky122

Ik doe het heel slecht maar dat komt omdat de renners die nu hoog eindigen helemaal niet zo goed zijn en mijn renners gewoon tegenvallen maar ik heb er heel goed over nagedacht dus het is gewoon pech dit spelletje is gewoon pech ik weet niet wat jullie doen op dit forum kies gewoon renner abc en hoppakee holadijee pils.

Swapfiets

Meeus, Mozzato & Alaphilippe. Kan er slechts twee meenemen morgen.

Ben er niet zeker van dat Meeus en/of Mozzato de beklimmingen in de finale overleven als er tempo wordt gemaakt. Daarnaast kan Bora de Van Poppel kaart trekken. En de kans op een vluchtersscenario voor Flip is ook aanwezig. Maar tot op heden nog niet geleverd...

Wie verlicht me?

Laatst gewijzigd
TJV94

Ik zit precies voor hetzelfde dilemma als @Swapfiets.

Meeus, Mozzato & Alaphilippe.
Heb tot op heden de eerste 2 erin staan, mede omdat ik voor een evt vlucht Van Gils en MvdP er ook in heb staan. Zie deze mannen rapper aan de meet zijn dan Ala.
Anderzijds, mocht het op een sprint met een redelijke groep uitdraaien dan zijn Philipsen, Pedersen, Girmay, WvA en evt zelfs Pogi en Pidcock denk ik allemaal sneller op dit terrein dan Meeus en Mozzato.

Lastig dilemma!

Mindless

Ik heb zo’n gevoel dat Zadelpen het grandioos gaat verknallen morgen, net als een groot aantal andere forum gebruikers hier.

Daan De Jager

Tot nu to 4 sprinters mee
Pogi
Vini
Flip
Pcock
V Poppel

R. D.

Ik ga ook gewoon mixen en hopen op het beste.

We spelen vandaag in een 4-3-2 opstelling met:

Wout(cap), Jasper, Caleb en Alexander als de snelle jongens
Pogi, Vingi en Rodri als de rotsen in de branding
Matej en Danny als wild horses

op de bank o.a. Jakobsen, Groenewegen, Welsford, Skjelmose, Martin

wellicht zijn er toch mannen die via een vlucht wat terug willen komen in het AK ? twijfel daarom nog wel een beetje over skjelmose/martin

Karperdrol

'@mindless wat verwacht jij dan?
Volgens mij zijn er heel veel scenario's mogelijk in deze etappe

Lo Zar

Zijn mindless, de kontkusser en hangntiekrijgmnieomhoognie een en dezelfde rukker?
Wordt echt misselijk van dit soort rampdebielen.. bah bah braak.

Laatst gewijzigd
Nederlandsche

Pogi
Vingegaard
Van Aert (C)
Philipsen
Girmay
Mozatto
Pidcock
Flipje
Van Gils

Bank:
Broertjes Yates, Hindley, Bardet, Skjelmose, Jorgenson, Meeus & Sagan

Mijn twijfel ligt er ook in of Meeus misschien beter een heuvel over kan dan Mozatto.

Ted de la course

VDP en WVA gaan ervoor. Zal dan vanuit de vlucht zijn denk ik. Iedereen wil een mannetje mee hebben want niemand wil erachter aan rijden. Verwacht een grote kopgroep met ook de nodige sprinters. Neem Philipsen en Girmay wel mee voorlopig maar rest van de sprinters blijft op de bank. WVA kopman.

Racemuis

Waarom vanuit de vlucht?
Als jumbo het de laatste kilometers hard maakt voor V Aert, dan is dat toch heel goed mogelijk dat een vlucht het niet wordt

Milanjacks

'@racemuis is dat niet een perfecte samenvatting waarom het een vlucht gaat worden met WVA? Anders gaat iedereen naar Jumbo kijken om het gat te dichten.

mas22

Ik heb nu

Pogacar
Vingegaard
Van Aert (C)
Pedersen
Philipsen
Coquard
Pidcock

Twijfel over de laatste 2 plekken over kristoff, ewan, van gils en alaphilippe. Daar ga ik nog even over nadenken

Bzuidema

Gaat interessant worden. Kan van Aert de hele dag in de vlucht met VDP of gaan ze er aan beginnen de laatste 70km. Dat laatste lijkt mij het meest logische. en dan is de vraag wat doen Pogacar en Vingegaard. Die zullen wel hun eigen spel spelen. Pedersen heb je ook nog en ik verwacht hem vandaag wel. Dit is in principe een goede aankomst voor hem. Ook voor Roglic maar die doet niet mee :p. laatste km is nog is nog flink omhoog. Denk dat veel zich daar nog op verkijken als de finale hard gemaakt wordt. We hebben nu een week koers gehad dat gaat ook meespelen. wie is nog fris? Pidcock staat kort in het klassement dus die zal wel niet mogen. maar waarom dan niet. Dit is toch ook zijn terrein. ik schat zo in dat de laatste 70km een kopgroep wordt gemaakt met klassementsrenners en klassieke renners. de heuvels zijn niet stijl genoeg om het verschil te maken. maar het gaat wel steeds op en af waardoor je nergens kan bijkomen. het zal zeker op een lint getrokken worden. Ook verwacht ik wel iets van Pogi want die heeft altijd wel wat in de hoge hoed. Lijkt toch de eerste week goed doorgekomen zijn en misschien is dit terrein wel iets onwennig voor Vingegaard. Ook laporte ga je vandaag wel zien en een van Baarle die de kar trekt. Eerst iemand in de vlucht mee sturen in de naam Benoot bijvoorbeeld. Ik denk dat jumbo hier wel een kruisje heeft staan in de agenda. we zullen het zien. Hopelijk veel vuurwerk vanmiddag

Ben Nihilisty

'@Milanjacks

Ik neig daar eerlijk gezegd ook naar. Denk dat andere belanghebbenden als VdP, Pedersen en Girmay ook best graag in de vlucht zitten. Dan ben je, zonder overdreven veel inspanning van je ploeg en zonder heen en weer kijken, toch maar mooi zeker van een gereduceerde sprint. In een ander geval moet je in die finale de koplopers intekenen, niet te hard rijden voor je sprintkopman, wel hard genoeg gaan om de Groenewegens van deze wereld te lossen, en niet werk opknappen dat je liever door een andere ploeg ziet gebeuren. Zijn veel situaties mogelijk, maar ik verwacht ook een elite kopgroep.

Jasperdewaal11

Hier gewoon op de machtsprinters.

WvA (c)
Girmay
Philipsen
Meeus (als je het in klassiekers kan)
Cavendish (die houd van oplopend sprinten)
Flipje
Vingegaard
Pogacar
Rodiguez

Ted de la course

'@Bzuidema direct in de vlucht lijkt mij juist logischer, anders moet je eerst nog de hele dag achter een vlucht aanrijden, en op 70km is het veel moeilijker wegkomen omdat dan heel veel renners kansen ruiken en ook de AK mannen mee gaan spelen.

kevinraar

mij team voor vandaag

phlipssen
pedersen
girmay
van poppel
van der poel
viningaard
hindley
a yates
rodriquez

bank
cavendish
jakobsen
groenewegen

zomaareens

Is het gek om te denken dat pidcock hier niet in de punten gaat rijden? Morgen puy de dome. Hij wil klassement rijden...?

Capra

Het lijkt mij toch logisch dat mannen als WvA en MvdP gewoon wachten tot die laatste 2 pukkeltjes en daar gewoon volle bak gas geven. Het stelt niet veel voor hoor, 4km,- 4,5% en 1,5 km-5%.
Maar voor hen net genoeg om de echte sprinters als Cav, Fabio etc eraf te rijden. Alleen denk ik dat mannen als Philipsen, Pedersen en Strong er ook nog bij gaan zitten.

Jari Litmanen

Wat denken jullie dat Bauhaus hier kan?
En Mohoric mee?

Racemuis

Dat denk ik dus ook. V Aert kan wel in de vlucht willen zitten, maar ik vermoed dat iedereen op V Aert zal letten in deze etappe. Dan kun je beter het verschil op de pukkels maken. Als V Aert niet bij de kopgroep zit zal jumbo controleren vermoed ik

Ted de la course

Ik had Powless erin staan vandaag maar twijfel nu hij vol voor de bollentrui wil gaan toch of hij niet gaat sparen vandaag.

1 2 ... 162 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.