Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 163 ... 200 201
Rije Rudy

Is er al ergens communicatie van Quick Step of ze het eerder als een rit voor Fabio of Flip zien?

Swapfiets

'@Rije Rudy Zou zeggen dat ze beiden eigenlijk kansloos zijn. Jakobsen is de eerste sprinter die gelost gaat worden als er even wordt aangezet, en Flip is simpelweg niet rap genoeg aan de meet. Zie Quick Step nog eerder Asgreen proberen mee te krijgen in de kopgroep.

Laatst gewijzigd
user26790

Pogi heeft ook kans om boni's te sprokkelen als er een groep met punchers en klassementmannen aan gaan.

Daan De Jager

Kan groenewegen dit ?

Masterw

Twijfel over mozzato kan die dit ?

Ton Pelo

[QUOTE]Is er al ergens communicatie van Quick Step of ze het eerder als een rit voor Fabio of Flip zien?[/QUOTE]

Fabio krijgt een rustdag aldus Asgreen. Verder is het plan om iemand van Soudal in de kopgroep te hebben.

Arne Riis

Volle bak op Wout van Aert hier. Hoe weet ik nog niet, maar die gaat alle frustraties van zich afrijden.

Wout (C)
Vingo (trui- en teampunten)
Kuss (trui- en teampunten)
Pogi (truipunnten, wellicht meer)
Pedersen (mag zich eindelijk bewijzen)
Philipsen
Meeus
Cav (Met gif in de kuiten die laatste kilometer in?, truipunten)
Van Gils (heuveltroef)
Cavagna (woeste gok, zat al eerder in ontsnapping)

Sloddies

Finish is minder moeilijk dan velen denken. De heuveltjes zijn ook maar kort. De Vlaamse Ardennen coureurs zouden dit allemaal moeten kunnen. Maw moeilijke etappe, want: ook vlucht kan natuurlijk.

Maar denk dat het sprinten heuvelop wordt. Laatste km 3,1 %. Dat kunnen er best veel. Houdt Meeus en Kristoff of de bank . Groenewegen zet ik er wel in Cav niet.

Sluit niet uit dat Pidcock sprint en ook Flip. Pogacar en Vingegaard opgesteld met vaste punten

Guido Maltempi

Dit kan een cruciaal Scorito dagje worden. Ik verwacht een sprint, het is alleen de vraag of de matig klimmende sprinters daar nog bij gaan zitten.

WvA (c)
Philipsen
Girmay
Coquard
Meeus
Kristoff
Groenewegen
Pogacar
Vingegaard

Afwachten of Meeus, Kristoff en met name Groenewegen er nog bijzitten in de finale. Jakobsen nog onzekerder, die heb ik op de bank gezet om plaats te maken voor Vingo. Skjelmose en vGils ook bankie want hun ploegen zullen rijden voor Mads P en Ewan. Beetje risico genomen met Wout als cap, topfavoriet voor de ritzege maar mocht ritwinst uit beeld zijn dan zie ik hem niet meesprinten voor een ereplaats.

ditisdavid

Kristoff heeft aangegeven dat vandaag voor Waerenskjold is, die zit bij mij dus op de bank.

Maarten Koning

Lekker op tijd David!!!!😅

Nee serieus, daar baal ik wel van, was mijn laatste twijfel.

Milanjacks

Klasse van DQS hoor. Je hebt de tractor in de kopgroep, en gaat straks op dat pukkeltje het afleggen tegen de mannen echt in vorm. Waarom stuur je Ala niet mee.

SvenVDB

Omdat Ala gaat meesprinten, zoals in de etappe die hij won in de Dauphiné. Wel wat minder zwaar, maar ik verwacht hem wel een poging te doen..

Milanjacks

'@Sven

Dat verwacht ik ook wel maar hij heeft echt amper een kans om hier te winnen in deze vorm vanuit het peloton.

Sloddies

Maar wel voldoende snelheid om zijn eerste puntjes voor de Sloddies te scoren. Toch zeker Top 10

Rad

Sagan ook maar een kans gegeven, dit was altijd zijn etappe. Mocht het er vandaag niet van komen kan ik hem wel definitief afschrijven vrees ik.

Eddix

Wat kut, Cavendish uit de koers, wat had ik hem toch graag zijn overwinning gegund. Zeker na zijn prestatie van gisteren. Geweldige renner, echt zonde.

Laatst gewijzigd
Capra

Heel triest voor Cav, heb hem niet, maar had hem zijn etappe graag gegund.

pirazzi

Cees Bol for the win nu.

arjenzvob

Gefeliciteerd @jenzscrl 😉

Groenewegen niet opgesteld. Ik moest keuzes maken (alweer). Tegenvallende Girmay en Flipje. Bauhaus en van Poppel op gegokt.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Wat een machtsprint van mads !!

rbc1912

Pfff.... de ene dag is de andere niet:
Cavendish uitgevallen
Geen Van Aert of Pedersen
Alleen Philipsen en Pogačar in de top 10
Captain Girmay stopt gewoon tijdens de sprint
Groenewegen niet opgesteld

:(

DerbertHijkstra

Girmay solliciteert naar de zwarte lijst.

rbc1912

Ja. Dit pik ik ook niet. Hij nokt er gewoon mee

HZ57

Niet gedacht dat Groenewegen zo kort zou eindigen. Niet opgesteld dus. Girmay is voor de laatste keer datik daar mijn vingers aan verbrand.

1 2 ... 163 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.