Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 165 ... 200 201
Octopus Paul

Simon Yates staat bepaald niet bekend om zijn mentale veerkracht.

Ik heb hem helaas ook in mijn team.

Dub1900

Inderdaad een fikse tegenvaller met S. Yates vandaag. Als je ziet hoe hij strompelde, heb ik er een hard hoofd in voor morgen.

Daan De Jager

Wie maken jullie kopman Pogi of vini

KissMyAce2.0

Fietsen doe je met je benen en niet met je hoofd

rbc1912

Toch ook wel hoor, Kissmyace.
Aangezien je hersenen alles aansturen in je lichaam zal je zonder hoofd niet ver komen.
Denk jij maar eens met je hoofd on plaats van je benen ;)

Laatst gewijzigd
floda

Heb 12 van de 19 best scorende renners waarvan de top 6 en nog steeds maar op 88%. Heb zulke verkeerde dagkeuzes gemaakt. Hopelijk gaat het in 2e deel beter en krijg in eindafrekening daar wel nog punten voor, want zo gaat het niet goed.

jenzrscl

Ik heb eignlijk niet zo goed klimteam. Maar toch 97%
Keuzes maken was tot nu toe echt niet moeilijk hier
Door snel uitvallen van carapaz had ik al gelijk een handicap..

Carapaz out

Pogacar

Vingegaard

Hindley ( dikke podium kandidaat)

Simon yates ( rijd goed , top 5 kandidaat, maar jammer van vandaag..

Adam yates ( toch al mooi zijn punten opgeleverd, en zal wel top 10 worden)

Skjelmose (jammer van zijn ene mindere dag van rugpijn, maar kan ook voordeel zijn.. toch al zijn punten opgeleverd)

Martin ( rijd hij mee? Wel nog maar 1 keer opgesteld, morgen 2de keer)

Guerrero ( kan wel eens een joker worden, nu mas out is )

Alaflip ( kan het helaas niet)

Van gils ( jammer van val.. in week 2 komt hij mijn ploeg weer in)

Van aert ( eignlijk mag je ook zeggen must met al zijn ereplaatsen en teampunten)

Phillipsen (must)

Pedersen ( beast)

Coquard( leverde al meer punten op dan dat ik had verwacht)

Welsford ( grootste tegenvaller.. )

Meeus , toch meer punten opgeleverd of andere 1.5m sprinters( kristoff , sagan enz)

Strong (met zijn top 10 plaatsen zijn geld waard)

Van poppel ( 1 sprintrit niet opgesteld , toen scoorde hij veel)

Rickaert ( enige dat ik nog niet opgesteld)

Laatst gewijzigd
Jaap Jansen

Wat kan Powless morgen? Bollentrui binnenslepen? Ik twijfel nog voor plek 9 tussen Bilbao, Powless en A. Yates.

Verder mijn team voor morgen:

Pogacar (C)
Vingegaard
Hindley
Bardet
Skjelmose
S. Yates
O'Connor
Ciccone

ronvisser

Waarom zou je een O'Connor überhaupt boven A. Yates verkiezen? Yates rijdt tot nu toe een stuk betere daguitslagen en heeft de truipunten (+evt ritwinstpunten) van Pogi.

JohnMcBennett

Team McBennett heeft te veel berggeiten meegenomen.

Momenteel de dagoostelling:
Pogi
Vin
Hindley
Yates I
Yates II
Rodriguez
Johannessen
Gall
Skjelmose

Op de bank voor vandaag:
Bilbao
O'Connor
Powless

Zeker de laatste drie namen in de opstelling twijfel ik over. Heeft iemand enig idee wat de intenties van Gall, Skjelmose en Johannessen zullen zijn?

dadeliva

Ik twijfel voor het laatste plekje vandaag tussen:
O'Connor
Martin
Powless

Wat zou jullie keuze zijn? Op de top zijn 20 bergpunten te verdienen en Powless kan zijn trui verliezen als hij niet enkele van de paar extra puntjes daarvoor binnenhaalt. Hij zal dan wellicht extra zijn best doen om in een vlucht te zitten.

Ik ga voor Pogi als captain

NOAD1912

Dit is de eerste en laatste keer dat ik een selectie adviesje vraag, maar ik kom er echt niet aan uit. Ik wil Gall er in fietsen, wie van de volgende 5 er uit?

A Yates
Rodriguez
Skjelmose
Pidcock
Powless

Beetje lood-om-oud-ijzer.. dat is altijd bij dit soort vragen. Keuze valt waarschijnlijk tussen Skjelmose en Powless, maar wie weet heeft iemand een inzicht..?

KissMyAce2.0

'@Brabander
Oke je hebt een punt.
Zonder hoofd gaat het sowieso lastig worden om te fietsen

Milanjacks

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat Ciccone op 22 minuten staat? Is hij ergens in de remmen gegaan(bewust) of is die gevallen oid?

KissMyAce2.0

Gisteren gewerkt hoorde ik Steven de Jongh zeggen. Daarna laten lopen wss?

kevinraar

mij team voor morgen
viningaard
hindley
rodriquez
a. yates
s. yates
gaudu
bardet
gall
bibao

bank
kelderman
skjelmose

pirazzi

Skjelmose levert nog punten op vanwege zijn jongerenklassement, Bilbao niet. Kelderman levert wsl ook meer punten op dan S. Yates (als Vingegaard het geel houdt.)

Laatst gewijzigd
kevinraar

dan doe ik skjelmose erin voor bibao de ander 8 wil ik er echt niet uitdoen

Guido Maltempi

Als Kevin verwacht dat S.Yates en Bibao in de punten gaan fietsen dan stelt hij die toch gewoon op? Skjelmose pakt welgeteld één wit puntje, daar zou ik m’n dagselectie niet door laten beïnvloeden.

pirazzi

Ciccone kan ook de etappe winnen, dan 11 punten! 😉

Ted de la course

Eens met Guido. Landa gisteren op achterstand en Bilbao heeft niet gewacht/hoeven wachten. Als ik Bilbao had zou ik m wel opstellen vandaag. Skjelmose was gevallen toch? Heb m zelf op de bank zitten omdat ik niet weet in hoeverre hij hersteld is.

8 namen in mijn dagselectie zijn wel zeker. Over Powless twijfel ik nog omdat hij een paar dagen terug over vandaag heeft gezegd dat t niet interessant is om mee te zitten omdat er maar een paar bergpuntjes liggen voor de Puy de Dome. Zou wel willen weten of hij er nog steeds zo over denkt, of dat hij nu ook op de puy punten te kunnen halen. Alternatieven zijn Teuns, Van Gils, Ala, Oconnor en de eerder genoemde Skjelmose. Voordeel van Powless is dat hij altijd minimaal 6 bergpunten pakt daarom staat ie er vooralsnog in.

Ton Pelo

Weer een typische dag waarop het lastig is om een goede keuze te maken tussen AK en eventuele vluchters.
Powless zal vast en zeker weer bergpunten gaan verzamelen, maar vraag me af hoe hij op zulke steile klimmen overleeft.

Iemand die weet hoe Skjelmose is hersteld?

Het laatste plekje gaat tussen hem, Meintjes en Martin. De laatste twee doen het prima naar behoren, maar opgesteld heb ik ze tot nog toe niet..

Cerebral36

Skjelmose pakt maar liefst 1 punt voor wit :) Dan prefereer ik toch een Bilbao vandaag.

Daan De Jager

Bilbao lag er ook bij @ted-de-la-course
Dus die zal vandaag wel niks waard zijn

Niels22

Bilbao stond te voet bij de Cav-val.

Ciccone is donderdag de dag, na zijn vlucht op woensdag, al vroeg gelost en Skjelmose reed donderdag met rugpijn (voor wat dat nu nog waard is)

1 2 ... 165 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.