Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 166 ... 200 201
Valvuillerdemoz

UPDATE: Ook Bilbao crashte vandaag, maar net als Landa naar verluidt zonder noemenswaardige gevolgen.

Dus ja, zeg het maar. Laatste twee plekjes vandaag voor Powless, Skjelmose, Bilbao, of S Yates

albert n

Vandaag toch maar S.Yates eruit. Als dit zijn slechte dag wordt!

mas22

Simon Yates met pijn opgestaan, die hou ik toch maar even op het bankie vandaag. Samen met Landa.

Pogacar
Vingegaard
Ciccone
Woods
Skjelmose
O'Connor
Pidcock
Martin
Gall

TJV94

Zijn er nog mensen die twijfelen om Van der Poel op te stellen?
Geen terrein voor hem, maar wellicht vanuit de kopgroep en met extra vleugels vandaag? Of kansloos?

mas22

Martin wacht op de slotklim, toch maar landa dan

Valvuillerdemoz

Landa wacht waarschijnlijk ook wel tot de slotklim.

JohnMcBennett

3 van mijn 4 (5 als je Flip meerekent) aanvallers opgesteld. U raadt het al. Niet de goede

Rije Rudy

Is de 4e wel mee? ;) Ik heb mijn aanvallers maar (terecht) niet opgesteld vandaag, hopelijk willen de klassementsmannen er nog voor rijden

Bzuidema

Is al 9 minuten maar je weet maar nooit

JohnMcBennett

'@Rije Rudy Powless heeft op de reservebank plaats mogen nemen. Met de huidige voorsprong zullen dat wel een aantal bankpuntjes worden

rodelantaarn1

Powless en mohoric op de bank…. Het is weer zo’n dag. Gister ook groenewegen op de bank.

Dr.Watt

Vandaag was de deadline (zoals vaker) een paar minuten na de officiële start.

Zo heb ik op de valreep nog Skjelmose en Jorgenson kunnen omwisselen om toch iemand in de kopgroep te hebben.

250 bankpunten is ondertussen meer als voldoende.

pirazzi

Tja, had ik ook kunnen doen, nu Jorgenson op de bank. In het ergste geval is dat 100 bankpunten in het geval van etappe winst van Jorgenson als captain, min 1 punt van Skjelmose voor het jongerenklassement is 99. Plus dat Jorgenson natuurlijk in de top 5 van het bergklassement komt is ook 1 punt dus toch 100 bankpunten dan.

Laatst gewijzigd
HZ57

Ook hier Jorgenson op de bank, Woods wel opgesteld. Klassementsmannen mogen de kruimels oprapen.

Papa Bart

Leuk spelletje dat Scorito, tenzij je sukkeltje Papa Bart heet.
Jorgenson? Ja op de bank, dat wel.
Woods? Jazeker, op de bank
Nou Latour dan? Inderdaad, op de bank
Mijn bankpunten zijn vandaag aldus meer waard dan mijn dagopstelling. Goe gedoan jochie 🙄

Ecko

Hier ook Jorgenson en Woods (die ik vele pagina’s geleden nog gepromoot heb) op de bank😭

Jv1997

Niet echt hoog gescoord, maar wel de zes beste AK mannen van vandaag in mijn team 👌

Pidcock is toch wel echt goed zeg 😲

rbc1912

Heb ook echt de 7 beste klassementsmannen vooralsnog met Pogačar, Vingegaard, de gebroeders Yates, Ródriguez, Pidcock en Hindley. En dan nog Powless erbij :)
Ondanks O'Connor ( ;) ) lekker gestegen naar 98,4% nu. Na een geweldige vrijdag met mijn gehele sprintersploeg op de plaatsen 1 t/m 7, een desastreuze zaterdag met captain Girmay die 'een Ewan' doet nu toch het weekend lekker afgesloten :)

rbc1912

En ook zeer verbaasd door dhr. Pidcock trouwens. Ik verwachtte wel wat, maar niet dit

kevinraar

Maar 95 punten gehaald zonder vluchters had ik al mij 9 renners in de top 15 gehad
Vanaf nu in de berg etappes geen vluchters meer die het halen

Laatst gewijzigd
Ton Pelo

Feitje van de dag: Degene met de hoogste score vandaag had Latour ook nog op de bank.

jenzrscl

Pidcock kan zege wel vergeten denkik deze tour, rijd heel goed ! Zal wel nooit ruimte krijgen..
Wel benieuwd of hij dit volgende week volhoud.. heeft toch altijd wel een mindere dag..

dadeliva

In het weekend 10% gezakt naar 79%, mede door last minute opstelling wijzigingen Girmay zaterdag captain ipv Philipsen en vandaag O'Connor ipv Powless.

Voor dinsdag ga ik VdPoel cappen. Ik heb van Aert niet en geen van de andere sterrenners uit de Wielerflits voorbeschouwing.

Cerebral36

Wat was er met Skjelmose dat hij op zo'n achterstand binnenkwam? Bewust laten lopen of totaal opgebrand? :) Staat bij de bookies gewoon weer heel hoog voor rit 10.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Die heeft het klassement definitief uit zijn hoofd gezet denk. Lijkt me wel een uitstekend renner voor dinsdag.

1 2 ... 166 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.