Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 168 ... 200 201
Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Van Aert(c)
Strong
Philipsen
Van Gils
Alaphilippe
Skjelmose
Pogacar
Vingegaard
Hindley

Girmay krijgt strafkamp

Milanjacks

edit wf: dergelijke bijdragen mag je achterwege laten

Laatst gewijzigd
kevinraar

mij team voor morgen
viningaard
hindley
a yates
s yates
rodriquez
gall
skjelmose
pedersen
van der poel

bank
gaudu
bardet
bilbao
kelderman
phlipssen
jakobsen
groenewegen
sagan
girmay
van poppel

BlingSagan

Waarom zou je Girmay banken ? Die zal toch mee gaan in een ontsnapping?

kevinraar

ok voor wie dan gall en skjelmose kunnen ook in de vlucht zitten van der poel pedersen zijn sterke sprinters als vluchrters word ingerekend en anders zijn de beste van het klassement

Maarten Koning

Aert
Pogi
Ving
Skjelmose
Ciccone
Girmay
Flip
Powless
Gils

Ik kan wel rodriguez opstellen voor wat punten of hopen dat simon yates wat haalt tussen plek 15 en 20 maar het is best aannemelijk dat een grote groep hier vooraan gaat eindigen. Die minpunten in de achterhoede neem ik voor lief.

Keer op keer heb ik aanvallers relatief links laten liggen en bij dit soort etappes verloor ik dan eigenlijk mijn kansen op goud door 30 punten te halen ofzo. Dat niet meer.

Thomberg

Ik denk dat de O’Connor kiezers juist blij moeten zijn met dat hij er echt doorheen gezakt is. Hij zal nu aan gaan vallen en dan z’n waarde toch deels gaan verzilveren. Stel hij had er gisteren bij gezeten dan had hij toch zeker top5 gereden bijvoorbeeld.

Martin beetje hetzelfde scenario mogelijk. Zal nu toch wel gaan aanvallen.

En de mensen met Flip, tja… morgen en donderdag toch altijd wel opstellen. Kan daar alsnog z’n waarde gaan bewijzen. Zo slecht is hij ook niet in orde dat hij er niks te zoeken heeft. Ik stel hem gewoon op.

Girmay niet. Toont toch echt niet een heel bijzondere vorm. Heeft veel op puur sprinten getraind. Morgen zie ik hem niet in top 10

Nijmos

Morgen Wout of Mathieu captain?

En zouden gasten als Gall, Bilbao, landa, martin en O'Connor er morgen al voor gaan of wachten op een aankomst boven?

rbc1912

Tsja. Hier morgen maar voor een allegaartje:

Van der Poel (C)
Pogačar
Vingegaard
Philipsen
Skjelmose
Ciccone
Powless
O'Connor
Asgreen (moet hem toch eens opstellen)

Mad Max

Wat is er met Traeen werd voor de tour als een must have gezien. ook door radio scorito. Kortste klassering etappe 1, 65e,
daarna niet hoger dan 136e en zelfs in de zogeheten vlakke etappes op achterstand binnen. Was wel gevallen maar is daar nog iets van te verwachten?

Nijmos

Je zegt het zelf toch al max, is 2x gevallen en komt zelfs op het vlakke op achterstand binnen. Wat verwacht je zelf op basis van die informatie?

Milanjacks

Volgens mij zelfs al 3x gevallen zelfs.

Guido Maltempi

Traeen heeft bij die val in etappe 1 z’n elleboog gebroken.

Mad Max

@nijmos of er nog herstel te verwachten viel. Als ik Guido Maltempi lees is dat uitgesloten en snap ik niet dat hij nog doorrijdt

DKrikk

'@Mad Max

Er zijn veel verschillende elleboogsbreuken. Die meest makkelijk behandelbare is een paar dagen drukverband en daarna alweer starten met oefeningen. Nou is fietsen met aan je stuur trekken of dalen wellicht wel wat meer dan oefeningen, er is echter wel na 1-2 weken goed genoeg herstel te verwachten.

Laatst gewijzigd
Mad Max

Ben geen medicus, maar vindt het daarom wel apart dat hij doorgaat

Ted de la course

Voorlopig hier ook Girmay en Ala de grootste miskopen. OConnor heb ik ook maar slechts 1 keer opgesteld. Beste puntenpakkers met minder dan 50% pickrate zijn A. Yates, Rodriguez en Powless.

Ala 3 keer opgesteld voor 0 punten maar krijgt morgen toch nog een kans. Etappe van morgen past m beter dan wat geweest is. Verder hetzelfde team als @Maarten Koning maar net Teuns voor Girmay.

Zadelpen

Als Martin morgen niet mee in de vlucht zit, komt die team Zadelpen nooit meer in.

Einde bericht

Berend

'@Zadelpen, ik durf hem ook bijna niet te banken.... Alternatief is Vingegaard (10 punten + 10 als Aert wint) of Philipsen (8 punten + 10 als VdPoel wint) haha. Maar Martin wint eigenlijk nooit, dus zoveel meer zal die niet opleveren...

Twijfel ook nog een beetje over Champoussin, ken hem niet super goed, won wel een rit in de Vuelta uit de break in 2021: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2021/stage-20

Maar is vrij onzichtbaar tot nu toe.

Vooralsnog ga ik sowieso voor: Pogacar + Van Aert, Alaflip, Madouas, Skjelmose, Johannessen & Jorgensen!

Laatst gewijzigd
Titivoeckler

Morgen een stuk te zwaar voor mathieu toch? Is meer voor de ciccones en Martins van deze wereld zou ik zeggen

Milanjacks

Ik denk dat er geen één etappe voor de Martins van deze wereld is. Meest overschatte renner van het peloton. Er zijn zo 50 mannen die de klassementsrol beter zouden vervullen dan Martin en toch is die keer op keer weer dikbetaald kopman bij Cofidis.

Laatst gewijzigd
Wielrenfan3

'@Titi; elke kenner tipt VDP en jij probeert zand te strooien met Ciccone? Beetje te opzichtig.

KissMyAce2.0

'@arjenzvob
Arjen, hoeveel sta je? Ik hoop dat ik hoger sta, mijn grootste doel deze TDF

Georgeske

Wat doen we met Hindley, Yates en Rodriguez?
Gewoon opstellen of ben je vandaag misschien wel meer met O’Connor, Gall en Bilbao?

zomaareens

ik twijfel over Girmay en Lutsenko en Soler, kan er 2 van hen opstellen. Heb nog niet helemaal zuiver hoe zwaar het is qua klimwerk..

1 2 ... 168 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.