Aert
Pogi
Ving
Skjelmose
Ciccone
Girmay
Flip
Powless
Gils
Ik kan wel rodriguez opstellen voor wat punten of hopen dat simon yates wat haalt tussen plek 15 en 20 maar het is best aannemelijk dat een grote groep hier vooraan gaat eindigen. Die minpunten in de achterhoede neem ik voor lief.
Keer op keer heb ik aanvallers relatief links laten liggen en bij dit soort etappes verloor ik dan eigenlijk mijn kansen op goud door 30 punten te halen ofzo. Dat niet meer.
Ik denk dat de O’Connor kiezers juist blij moeten zijn met dat hij er echt doorheen gezakt is. Hij zal nu aan gaan vallen en dan z’n waarde toch deels gaan verzilveren. Stel hij had er gisteren bij gezeten dan had hij toch zeker top5 gereden bijvoorbeeld.
Martin beetje hetzelfde scenario mogelijk. Zal nu toch wel gaan aanvallen.
En de mensen met Flip, tja… morgen en donderdag toch altijd wel opstellen. Kan daar alsnog z’n waarde gaan bewijzen. Zo slecht is hij ook niet in orde dat hij er niks te zoeken heeft. Ik stel hem gewoon op.
Girmay niet. Toont toch echt niet een heel bijzondere vorm. Heeft veel op puur sprinten getraind. Morgen zie ik hem niet in top 10
'@Mad Max
Er zijn veel verschillende elleboogsbreuken. Die meest makkelijk behandelbare is een paar dagen drukverband en daarna alweer starten met oefeningen. Nou is fietsen met aan je stuur trekken of dalen wellicht wel wat meer dan oefeningen, er is echter wel na 1-2 weken goed genoeg herstel te verwachten.
Voorlopig hier ook Girmay en Ala de grootste miskopen. OConnor heb ik ook maar slechts 1 keer opgesteld. Beste puntenpakkers met minder dan 50% pickrate zijn A. Yates, Rodriguez en Powless.
Ala 3 keer opgesteld voor 0 punten maar krijgt morgen toch nog een kans. Etappe van morgen past m beter dan wat geweest is. Verder hetzelfde team als @Maarten Koning maar net Teuns voor Girmay.
'@Zadelpen, ik durf hem ook bijna niet te banken.... Alternatief is Vingegaard (10 punten + 10 als Aert wint) of Philipsen (8 punten + 10 als VdPoel wint) haha. Maar Martin wint eigenlijk nooit, dus zoveel meer zal die niet opleveren...
Twijfel ook nog een beetje over Champoussin, ken hem niet super goed, won wel een rit in de Vuelta uit de break in 2021: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2021/stage-20
Maar is vrij onzichtbaar tot nu toe.
Vooralsnog ga ik sowieso voor: Pogacar + Van Aert, Alaflip, Madouas, Skjelmose, Johannessen & Jorgensen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.