Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 179 ... 200 201
jenzrscl

Straks mag gaudu nog knechten voor pinot !:p dat zou pas zalig zijn

Ton Pelo

[QUOTE]Bij trek zal het nu voornamelijk moeten komen van skjelmose na val van ciccone,
Val zag er niet best uit..[/QUOTE]

Iemand die hier al meer van weet? Ik heb het gemist ondanks nagenoeg de hele etappe te hebben gekeken.

HZ57

Dankzij Iza, Martin en Teuns met 2,5% gestegen naar 94,2. De bekertjes zijn nog inzicht. Heb gelukkig al mijn sprinters nog. Morgen ga ik volle bak voor de klassementsmannen. Als er vluchters zijn hoop ik dat het er niet teveel zijn en de renners met een lage pickrate. Hoop in ieder geval op een mooie koers morgen

Daan De Jager

Laatste keuze morgen bardet of Bilbao wie zouden jullie kiezen ?

Maarten Koning

Bardet

floda

Vandaag voor het eerst Teuns in ontsnappingsetappe op de bank… als straf en ja hoor. Past in rijtje van ciccone bilbao powless op de bank terwijl ze erbij zitten. Sta op 88% maar dat ligt volledig aan mijn dagkeuzes. Team is eigenlijk prima, maar iedere dag zet ik verkeerde op de bank. Voor morgen zet ik ciccone (ivm val) en skjelmose maar op de bank voor powless en Landa. Alhoewel ik wel twijfel over Landa ipv skelmose.
Ver van de bekers verwijderd door mijn keuzes per dag. Kijken of dit morgen weer zo gaat.

Daan De Jager

Hoezo bardet die loste al in etappe 10 heel vroeg en vind hem niet zo sterk bergop

vevie

Hoezo bardet die loste al in etappe 10 heel vroeg en vind hem niet zo sterk bergop

Je stelde een vraag en kreeg antwoord.

Maarten Koning

Ik vind Bardet simpelweg een betere klimmer.

Hij is niet in topvorm maar ook niet miserabel, ik geef hem op de grand colombier ook in iets mindere vorm de edge tegenover bilbao.

Daarbij heb je bij Bardet nog een betere kans dat hij weg mag rijden, Bilbao zal daarin wat meer tegenstand krijgen.

Dus je hebt een relatief kleine kans voor vlucht
En als het een grote groep samen is dan acht ik het ook waarschijnlijk dat hij eerder dan bilbao aan komt.

Aberastuuurrriii

Mooie tour tot nu toe... met het (hopelijke) spektakelstuk voor de komende dagen nog in het verschiet. Deze Tour ingegaan zonder WVA.. 7 kleuren stront in de broek natuurlijk met zo'n keuze.

Toch zonder WVA nu op brons met bijna 96%. Heb slechtere jaren gekend. Team zit best goed in elkaar. Wel jammer van het uitvallen van Cav, ook omdat ik hem die 35ste overwinning erg had gegund.

Jammer van cap Skjelmose vandaag. Vooral omdat ik Jorgensen ook op de korrel had.

Laten we zien wat de bergen op gaan leveren. Morgen beginnen we met Pogi, Vingegaard, Hindley, A. Yates, Bardet, O'Connor, Bilbao, Meintjes, G. Martin...

Powless, Jorgensen en Skjelmose vooralsnog op de bank, maar deze jongens lijken beter in vorm te zijn dan O'Connor, Meintjes en Martin dus het is weer twijfelen

Chef83

Hier gaan we het morgen doen met
Vinny
Pogi
Hindley
A.yates
S.yates
Pidcock
Bilbao
Bardet
Oconner

Skel,martin,ciconne,flip op de bank tot nu toe😄

Ecko

Ik heb Skjel wel maar Bilbao niet in opgesteld in m'n dagteam, maar ik vrees morgen weer voor bankpunten.

Vingegaard, Pogacar, Hindley, A. Yates en Rodriguez zijn zeker van selectie. O'Connor eigenlijk ook. Daarnaast neig ik naar Pidcock, Woods en dus Skjelmose. Voor erkende bankzitters Bilbao en Jorgenson is dan wederom geen plek. Kelderman heb ik ook nog als optie (voor de vermaledijde teampunten, en wie weet op eigen kracht in de subtop). HELP!

Laatst gewijzigd
ronvisser

Aangezien een volledig AG2R-team (minus voormalig kopman Benno) zich gisteren in het peloton leegreed om de plek 17 van Gall te consolideren, is Gall de eerste renner die ik er voor morgen inklik. Het schijnt dat het tactisch team er afgelopen nacht nachtwerk van heeft gemaakt om naar zwakke plekken van Landa en Buchmann bloot te leggen. Top 15 in Parijs is voor het Franse team het nieuwe hoofddoel.

Naast Gall: Vinni, Pogi, Jai, Rodriguez, Pidcock, A Yates en G Martin (die onlangs de vlucht van gisteren, weinig werk heeft hoeven te verzetten). Voor laatste plek neig ik naar Benno boven Skjelmose, Johannesen, Ala en Kelderman, vanwege mogelijke teampunten Gall.

DKrikk

Vingegaard, Pogi, Hindley, Rodriquez, Bilbao, Yates, Yates en Pidcock zullen de zekere 8 zijn.

Dan blijft de vraag wat te doen met plekje 9…Skjelmose, Powless, Madaous, G. Martin, WvA???

En wat te denken van 14 juli. Zou toch bijna een Fransman moeten zijn

Laatst gewijzigd
dr klaas

'@DrKrikk, Ik zou bij twijfel tussen 2 voor een Fransman gaan, @ eeuwige 2e 2. Denk dat iedereen in kopgroep zijn benen wel voelt vandaag, als is Martin wel zon vogel die in zijn eentje demareert op de afsluitende berg.

@eddix, ik kijk echt alleen maar de 3 rondes, maar € 40 jaarlijks heb je er in 6 maanden uit natuurlijk.

1 plekje voor Cort / v Gils / Skjelmose / Philipsen > Cort voor de 6 puntjes en who knows ?

95% kans op klassementsmannen vandaag ? of gaat pogi Trentin / Lengen sparen voor komende dagen waarin ze toch geen rol spelen van betekenis.

Donny8D

'@Ton Pelo,

Geen idee hoe je hier mooi kan quoten, dus daarom even op deze manier.
Maar Ciccone lag onderop de stapel op een van de laatste klimmetjes bij het welbekende aanpakken van de tasjes bij het voedingspunt.
Het ging niet heel hard, maar had wel wat bloed op zijn knie en liet zich gelijk afzakken, verder heb ik er ook niks over gelezen.

Laatst gewijzigd
Meijers

Als Ciccone de bergtrui wil zou het toch logisch zijn om vandaag juist te sparen? Morgen en overmorgen zijn echt heel veel bergpunten te halen

zomaareens

Skjelmose of Soler opstellen vandaag?

Tim

Scorito zelf tipt Tejada voor vandaag, op basis waarvan dan? Zijn 29e plek op Puy de Dome? Rare tip.

Betreft Ciccone denk ik ook dat die vandaag skipt. Morgen en zondag veel meer punten te rapen.

Ben Nihilisty

'@Tim

Die sterren van Scorito slaan sowieso nergens op. Het zijn de open deuren (die moet je ook doen uiteraard), te extreem kijken naar vorm van de dag (ze tipten Lafay als favoriet de dag na zijn ritwinst), en dan zetten ze er vaak 1 a 2 random namen tussen. En die random naam is nu Tejada inderdaad. Waarschijnlijk echt een shot in the dark, en die ene keer dat het dan gebeurt zit er waarschijnlijk iemand heel trots op kantoor. Bezorgt me vaak wel even een binnenpretje, maar al teveel waarde hoef je er niet aan te hechten nee haha

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Kan er 2 van de 5 niet opstellen.
Bardet, Bilbao, Meintjes, Skjelmose en Martin.

vooralsnog staat Skjelmose en & Martin buiten te lijnen, maar twijfel toch om Skjelmose erin te fietsen ipv Bardet of Meintjes.

Is Bardet alweer hersteld... en kan die het tempo dan ook meteen aan?
Meintjes plekkie 15?

Skjelmose zal die het vanuit de vlucht proberen of...?(denk niet dat de vlucht het gaat halen, maar zou nog aan kunnen haken)

Masterw

wva vanuit de vlucht zou ook nog kunnen, wordt her en der wel getipt.

Maarten Koning

Ik heb google Bard eens gevraagd of hij nieuws over Ciccone had gevonden en de ai gaf aan dat hij in la gazetto del sport had gevonden dat hij veel pijn had volgens een naaste bron.

Nu toont Bard geen link en vind ik hem tot op heden weinig betrouwbaar. Ik heb het zelf ook niet kunnen vinden/bevestigen.

Dus je hebt er weinig aan😅 maar ik deel het toch maar.

Jelmer van der Zee

Ik heb 1 plek over voor iemand:
Powless
Bilbao
Van Aert

Powless heeft wel de bergpunten, maar kan die aan het einde van de rit bijna allemaal kwijt zijn.
Van Aert kan 10 punten van Vingegaard krijgen
Bilbao is niet echt een man voor lange stijle klimmen dacht ik.

Wie helpt mij uit de brand?

Maarten Koning

Ik denk dat Powless van die 3 de beste keus is.
Ik vind het aannemelijk dat hij het probeert maar ook dat hij te kort gaat komen. Wellicht heeft bilbao de meeste kans op aardige punten, plek 13-20 oid. Powless heeft dan weer een outsiderkans om 1-10 te eindigen.
Van aert zou ik laten afvallen hier en de afweging tussen de andere twee maken.

1 2 ... 179 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.