Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 28 ... 200 201
Bitburgerr

Positieve noot dat Bernal weer wat op lijkt te krabbelen.

KV

Carapaz netjes als 110de binnen. Terug volledig opgeblazen bij zijn poging om in de kopgroep te raken?

jenzrscl

Hindley is in orde, goeie kandidaat voor podium plek

O'connor meer of oke, maar weet niet of hij 3 weken koers bij de beste kan blijven

Mas, nog progressi mogelijk, maar Mas blijft voor mij een zekere top 5, en mss goed dat hij nog niet de pannen van het dak rijd, en liet toch niet helemaal lopen

Carapaz , sinds hij bij ef zit is toch altijd wat minder, maar in tour zal hij zich wel tonen, maar voor klassement blijft het toch groot vraagteken

Alaflip. Meer dan oke, zijn goed gevoel is terug. Zal openingsweekend zeker bij betere zijn en zich in bergen zeker tonen.

Landa toch tegenvallend, maar met hem weet je nooit. Maar denk toch dat het klassement voor hem gedaan is.

Grootste vraagteken, ineos, niets wijzer geworden.. bernal rodriguez martinez of pidcock, wie zal daar de man worden..
Ik denk dat ik voor eerste keer van ineos blijf

Laatst gewijzigd
Bitburgerr

'@jenzrscl Van dat INEOS rijtje heeft rodriguez toch aardig gepresteerd. Bijkomend voordeel dat hij meedoet voor jongerenklassement.

jenzrscl

Ja ik zeg niet dat ze slecht reden.. maar gwn dat ik nx wijzer ben geworden,mss dat ze indd gaan voor rodriguez dan, dat is mss enige dat ik overweeg, pidcock bernal toch beetje dure vraagtekens

Laatst gewijzigd
Zutphen

Hoor niet veel over Lutsenko....

nasibal

Ook vrij weinig over Brent van Moer, Domen Novak en Anton Charmig...

Zutphen

Is dit een tennis forum ?

yoeri

'@Thomberg, dat is precies wat ik bedoelde met mijn bericht inderdaad. Door de grote keuze aan sprinters heb je veel minder zekerheid voor relatief veel miljoenen dan in de Giro. Waar menig 500k sprinter met enige zekerheid (mits plan was te sprinten) top 15 zou rijden. Gewoonweg omdat er veel minder animo was voor de sprint. Dat terwijl er veeel meer sprintkansen waren in de Giro. Best bijzondere keuze als je het mij vraagt, vanuit de ploegen en renners. Hoewel de Tour natuurlijk bovenaan staat qua rittenkoers.

jenzrscl

Jasper toch weer simpel sprint gewonnen net..

Laatst gewijzigd
VincentK

Wie heeft er net als ik even gekeken of een goedkope Blikra niet de TDF op zijn programma had staan? Helaas :-).

Philipsen wint gemakkelijk, maar hij staat er nog steeds niet in bij mij. Gaat weinig teampunten scoren en hij moet wel heel veel sprints winnen naast groene trui klassement punten om 4,5 mio waard te zijn.
Jakobsen heeft het nog niet. Wordt nog lastig zat met die sprinters.

-Wielerfan

'@VincentK
Hoezo Philipsen weinig teampunten denk je?
Van der Poel gaat voor groen, kan in etappe 1 misschien het geel pakken. En kan ook etappes winnen.

-Wielerfan

Girmay draait een waardeloos jaar met nog geen 1x een top-10 notering. (En heeft toch al behoorlijk wat gekoerst dit jaar)

Ben benieuwd naar de rolverdeling binnen Wanty want ik zie ook zomaar Teunissen mee doen in sprintjes. Zeker na zn sprint overwinning in de tour of norway.

'misschien' een optie in de 500k categorie.
Nog even afwachten.

niek-vdv

'@Wielerfan De Tirreno niet gezien en ook de openingskoersen in Spanje? Met recente Brussels Cycling Classic al 6x top 4 dit seizoen, dus weet niet welke bron jij gebruikt voor je resultaten;)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'-Wielerfan, geen idee waarom je zand strooit maar jij weet ook heus wel dat MvdP niet voor groen gaat.

JoostEmpty

'@wielerfan
Verwar je nu Girmay met Grmay?

jenzrscl

Door dat phillipsen voor groen gaat. Zal mathieu wss ook wel gewoon top4 punte klassement worden zoals laporte vorig jaar voor wout, eigen ritten en in vluchtritten dat mathieu mee is gewoon punten mee pakken in puntenklassement om zo gezegd phillipsen te beschermen :p

Laatst gewijzigd
ZK

Rickaert zal de leadout van Philipsen worden, matje mogelijk de man voor Rickaert. Dus verwacht vdp niet te hoog in punten klassement

nasibal

'@ZK

Is dat ergens vernoemd? Krieger doet ook nog wel eens een lead-outje, om het wat the eufemeren.

ZK

Nee nergens genoemd, dus blijft interpretabel. Maar toen vdp leadout deed in tour, toen was Rickaert geblesseerd. Nu hij wel mee gaat ziet ik voor vdp veel minder kans als leadout. Maar hij zal rond km 2 gerust even op kop willen beuken voor z'n maat, maar als leadout betwijfel ik.

Laatst gewijzigd
jan derksen

Ik vraag me steeds meer af waarom ik laporte mee zou moeten nemen voor 3 miljoen

R. D.

Ik overweeg toch ook voor het eerst om de dure Philipsen en Pedersen thuis te laten. Ik kom gewoon steeds geld tekort en het moet toch ergens vandaan komen.

VincentK

'@Jan Derksen, heb jij een kortingscode of zo? ;)

jenzrscl

Phillipsen en pedersen zijn enige 2 sprinters die ik er nog niet uitgeflikkerd heb :p

VincentK

Tja, wat sprinters betreft is er misschien nog een betaalbare Sloveen die zich er altijd tussen gooit en zelden buiten de eerste 20 eindigt. En misschien wil die wel een indrukwekkende afscheid dan Cavendish?
Kortom, wie durft Sagan aan? Het is stil rondom hem, maar als hij ervoor gaat is hij voor 1,5 mio misschien het overwegen waard.
Maandag wordt een interessante dag in de TdS.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 28 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.