Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 30 ... 200 201
jm dvg

Mvdp is dik in orde en heeft zich beter voorbereid dan ooit. Maar als hij maar 3 kansen krijgt (pakt) en geen gele trui is het een hele dure sprintaantrekker. Dat is de overweging. Ikzelf ben overigens van mening dat hij 6 kansen heeft en grotere kans op geel. Maar met een paar 0 scores wordt het een jongen.

jenzrscl

1 , 2, 8 , 10 19 zijn in principe echte vdpoel ritten

Dat zijn al evenveel kansen dan de sprinters zelf

Vdpoel gaat eerste week sowieso voor geel,
Al wint hij rit 1 of 2 niet, die zal alles aan doen om toch maar zo dicht mogelijk te eindigen, want zelfs tot en met rit 5, kan hij poging doen tot geel

Laatst gewijzigd
madeinstars

Tja Lutsenko... Als hij in Zwitserland top is, dan kan het zomaar zijn dat hij daarna geen deuk in een pakje boter meer rijdt (zou niet de eerste keer zijn) maar als hij matig is in Zwitserland zou het ook zomaar kunnen dat hij geen deuk in een pakje boter rijdt (zou ook niet de eerste keer zijn).

Wat ik maar wil zeggen: Lutsenko is echt een pure gok, ongeacht hoe goed hij is in Zwitserland en staat bij mij toch met potlood op de zwarte lijst.

Nijmos

De laatste twee jaren tour stond hij er wel, als middelmatige klassementsrenner dan.

floda

Moet dit weekend wel een stevige zonnesteek hebben opgelopen, poule nu al 5 dagen open en ik overweeg nog steeds ewan, sagan, o connor, en de broers yates.

madeinstars

'@Nijmos dat klopt wel. Misschien iets te veel klassieker-spel bias van mijn kant.

pisscock

Hoe duur denken jullie dat Welsford wordt?

KJP

Ik verwacht 1,5 miljoen.

jenzrscl

Minstens 2m

regikeulen

Ik ben ook wel benieuwd naar de vorm van Pello Bilbao.

-Rijd best wel goed rond dit jaar.
-Landa was een drama in de Dauphine
-Kan als opvuller worden gebruikt voor je Tijdritteam
-En mocht hij een beschermende status krijgen in zn team zou het zomaar een koopje kunnen worden voor maar 1.5

zomaareens

Pello zn tijdrit gister was niet best

Maestro Mello

Een renner die ik graag in mijn team wil hebben is Jorgenson. Maar met hem erbij vind ik het heel lastig om de balans te bepalen. Gaat hij voor een klassement in de schaduw van Mas? Hij laat steeds meer mooie resultaten zien in het rondewerk, maar een drieweekse koers is natuurlijk wel andere koek.

Ik zie hem ook wel een replica van vorig jaar doen, als een rittenkaper die driemaal in de juiste vlucht zat. In mijn ogen past dit momenteel beter bij hem, gezien ze met Mas voor het AK gaan.

Hoe denken jullie hierover?

Nijmos

Bilbao vind ik ook interessant, maar niet voor zijn tijdrijden.

JoostEmpty

Bilbao heeft aan het begin van het seizoen aangegeven om niet voor een klassement te gaan in de tour, of dat hem interessanter maakt of juist niet, mag je zelf bepalen. (En plannen kunnen ook gewijzigd zijn. :p)

regikeulen

'@Nijmos nee weet ik maar daarom zeg ik als opvuller eventueel. Neem m daardoor ook zeker niet mee.

KV

Vond die tijdrit van Pello nog vrij OK voor zijn doen en op dit parcours. Eindigt bv op 27sec van WVA en op 9sec van Cattaneo.

De misperceptie heerst nog steeds bij velen dat hij een goede TT'er is.

regikeulen

'@JoostEmpty

Bij een slechte Landa zal Bilbao alle vrijheid krijgen om vol voor ritzeges te gaan.

En ook voor mannen als Mohoric en Wright zal dat betekenen dat ze meer vrijheid zullen krijgen.

Titivoeckler

Bilbao als klassementsman totaal niet interessant. Als rittenkaper des te meer. Enige minpunt is wright. Die kan de niet al te steile punchetappes ook aan waardoor hij in dat segment misschien die aangewezen man gaat zijn

Yskoud

Welsford en Merlier maken ze 3 miljoen gok ik als ze meegaan.

Landaluze

Welsford minder, Merlier zal 3 of 3.5 zijn vermoed ik. Merlier gaat voor die prijs ook mee, Welsford niet.

de Tour

Omschrijven ze de renners niet meer op Scorito? Kon ik altijd wel waarderen een korte omschrijving bij bepaalde renners. Al ging het nergens over toch leuk om te lezen.

Haha ja Pello die discussie laait ieder jaar weer op. De doorgewinterde Scorito speler weet precies wat je daar aan hebt of juist niet ;)

Hommeles

Bij het kiezen van aanvallers, geef ik de voorkeur aan renners waarvan je behoorlijk goed kunt voorspellen dát ze het echt gaan proberen en dat je weet waar ze het gaan doen. Bilbao vind ik daarom niet zo interessant. Is toch goed denkbaar dat hij steeds probeert aan te klampen en voor een top 10 plek gaat werken of meesterknecht is van Landa i.p.v. dat je hem op voorhand kunt opschrijven voor alle overgangsetappes.

In het segment van 500k en 750k zijn er toch wel een paar renners te vinden waarvan je met enige zekerheid weet dat ze het gaan proberen in etappes waar je normaal gesproken geen goede alternatieven hebt. Die halen dan punten binnen in etappes waar Bilbao het niet zal doen.

ProScoritoManager

Ik vind Bilbao juist wel interessant als een budgetvriendelijk alternatief voor typische vdP etappes. Als hij echter gaat aanklampen of volle bak knechten dan heb je er niet zoveel aan natuurlijk. En zoals hierboven ook al aangegeven overlapt Wright ook in die rol, wat hem nog wel eens punten kan kosten. Ik ben er nog niet uit met Bilbao.

Landeirovic

Uae wordt

Pogacar
Yates
Majka
Soler
Novak
Bjerg
Laengen
Wellens/Grosschartner

dr klaas

Er rouleren wel 50 renners dat is mooi

1 2 ... 30 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.