Sarcasme aan: is er al bekend of de champagneflessen geopend zijn tijdens de seremonies van de tdf? En zijn kopstoten geoorloofd wanneer er niemand valt? Verder baart Sarah maar is wout er dus graag bij. Sarcasme uit. Er komen dus wel degelijk opties bij na vandaag al moet alles wel in perspectief gezien worden. Ikzelf hoop dat iemand Wright hier nog even door de mangel haalt dat blijft een twijfel na zijn voorjaar en de giro van dubbele voornaam.
'@valowitz: hoe kom je bij 4 etappes? Ik denk dat de heersende opvatting is dat etappe 3, 4, 7, 11 en 21 een massasprint worden. Dat zijn er al 5. Etappe 8 zou ook een sprint kunnen worden, maar misschien dat de wat zwaardere sprinters daar dan niet meer bijzijn. Etappes 18 en 19 zijn ook heel geschikt voor sprints en ik verwacht dat er daar minimaal 1 een sprint wordt. Dus nee 4 sprints lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Eerder 8 dan 4. En waarom zou je voor 4 sprintetappes 10 sprinters meenemen? Ik denk zelf dat 8 wel het maximum is.
Even lijstje gemaakt waar ik sprinters evt kan inzetten oo basis van eigen kansen en niet voor trui of teampunten
Blijkt wout echt wel must have, ook al gaat hij na 2 weken babykamer in
Wout : rit 1/2/3/4/5/7/8/10/11/12/16/18/19/21 rit 5 is twijfelgeval dat hij scoort ( max 14 x)
Girmay : 2/3/4/7/8/10/11/12/18/19/21 rit 12 twijfelgeval dat hij scoort (max 11x)
Pedersen/philipsen 3/4/7/8/10/11/18/19/21. Rit 10 twijfelgeval(max 9x)
Demare 3/4/7/8/11/18/19/21 rit 8 twijfelgeval( max 8x)
Groep groenewegen jakobsen ewan benett enz. 3/4/7/11/18/19/21 rit 3 en 19 twijfelgeval (max 7x)
Akkoord?
Vergeten en vergeven , ik zal vanaf nu pas 1 keer per dag mij laten horen :p
Speel nog niet zolang scorito, dus wil gewoon bijleren hoe ik het best aanpak, had bij eerste deelname vuelta vorig jaar 98.7% , tour deed ik alleen op sporza en giro was met 70% ruk door vele pech
'@ JENZRSCL dat is een strakke analyse. Ik lees mee, als je het niet erg vindt :).
@Nijmos, met die verstoorde voorbereiding van Simon Yates’s na buikklachten is een goed punt. Hoeveel zou je er voor neerleggen als hij Romandië normaal had uitgereden en ala WvA en MVDP een tijdje niet gekoerst had (puur hypothetisch). Net zoveel als aan zijn broer?
'@Mathijs ik had het echt over renners die ik bezie als 3 sterren+ sprinter
Anders ben ik morgen nog bezig :p
Wright kan je bij rijtje pedersen zetten of mss wel girmay
Coquard heeft mss nog meeste kans als het wat bergop gaat
Maar veel reken ik niet op hem
En ewan , tja sinds die ene milaan sanremo dat iedereen hem zo goeie sprinter bergop vond, ik hij toch niet meer zo betrouwbaar bergop
Het is strak, maar dat is het aantal ritten dat ik ze zou opstellen, niet het aantal ritten dat ze effectief gaan meedoen voor winst( vluchtersetappes gaan sowieso wel roet gooien. Maar sommigen kunnen ook gewoon in vlucht zitten)
Heb ik niet gemist, maar giro en tour.. je zag giro nu, te weinig sprinters , dus weinig sterke sprinters die er baat bij hebben het hard te maken omdat ze dan alleen voor staan..(trek)
In tour is er toch altijd wel meer strijd, dan zie ik echt een demare er langer aanhangen dan ewan hoor
@nijmos klopt , maar al heeft wout een 0 punter , hij zal altijd wel in de ritten ergens trui/team punten verdienen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.